Gooz Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Czy jest mi w stanie ktoś podać jakie obroty silnika ma na 5 biegu subaru legacy 2.0 115 koni przy 80km/h 100km/h i 120km/h? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Jak dobrze pamiętam to było to około 30km/h na każde 1000 obrotów wału silnika. Warto te 30km/h porównać na GPS bo prędkościomierz w aucie potrafił o 10km/h przekłamać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Dokladnie.u mnie przekłamuje o równe 10(zawyża) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Dokladnie.u mnie przekłamuje o równe 10(zawyża) to zależy od prędkości, u mnie oszukuje o 7% No i rozmiar kół też ma znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooz Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Ok a ktoś może mi konkretnie odpowiedzieć, bo z 1 posta mogę wyliczyć to co sam na oko wiem bo pamiętam ile miał obrotów. Nikt nie ma 2.0 żeby mi sprawdzić w drodze do pracy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Z tego co pamiętam: 80km/h - 2,5k rpm, 100km/h - 3k rpm. Skrzynia 4.111 A do czego potrzebujesz te dane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Z tego co pamiętam: 80km/h - 2,5k rpm, 100km/h - 3k rpm. Nie jest to możliwe (chyba, że w grę wchodzi przekłamanie na liczniku albo sprzęgło się ślizga) Przy pierwszym wychodzi Ci 32km / 1000 obrotów, przy drugim wskazaniu 33,33 km / 1000 obrotów. Na jednym biegu nie da się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Dlatego napisałem: z tego co pamiętam. W obecnym antyku brak obrotomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeżu Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) 80 - około 2300, 100 około 2900, 120 równo 3500 Edytowane 27 Października 2014 przez jeżu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooz Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Dzięki chłopaki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeżu Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Swoją drogą to obroty wydają mi się dosyć wysokie, w mocniejszych są te same przełożenia dyfrów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Są tak wysokie, bo silnik jest słaby i brak skrzyni z nadbiegiem. Na piątce auto potrafi się po dłuższym czasie rozbujać do 180km/h przy mocy maksymalnej w okolicach 6000 obr (kiedyś dobiłem do tej wartości wracając z Monachium). W turbo przełożenia są dłuższe więc jest ciszej i komfort jazdy większy - 120km/h przy 3 tys obrotów (na piątym biegu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeżu Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Są tak wysokie, bo silnik jest słaby i brak skrzyni z nadbiegiem. Na piątce auto potrafi się po dłuższym czasie rozbujać do 180km/h przy mocy maksymalnej w okolicach 6000 obr (kiedyś dobiłem do tej wartości wracając z Monachium). W turbo przełożenia są dłuższe więc jest ciszej i komfort jazdy większy - 120km/h przy 3 tys obrotów (na piątym biegu). Pisząc skrzynia z nadbiegiem, sugerujesz że piąty bieg ma przełożenie 1, czyli takie jak większość ma na 4 biegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 W tych starszych Subaru to chyba żadne zaskoczenie, prędkość maksymalną uzyskuje się na najwyższym biegu, brak nadbiegu do delikatnej jazdy. Nie wiem jak w sześciobiegowych skrzyniach, ale wydaje mi się, że tam też (przynajmniej w Legacy SPEC-B i STI) nie ma nadbiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się