mechanik Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Nie zmienia to faktu że jak sprzedam swojego wolnossaka biorę XT To Twój nick nabierze nowego znaczenia :-)Jeżeli można zejść XT do 8 litrów to jest to dobra wiadomość tyle pali bez eco drivingu mój wolny ssak w trasie. Aby XT tylko tyle brał, trza by się bardzo starać, a przecież nie po to się kupuje to auto.Trzeba też pamiętać, że zużycie na dotarciu jest wyższe - tak jest przynajmniej u mnie w n/a MY2013 ale w XT zapewne też, więc rekordów niskiego spalania na samym początku eksploatacji się nie osiągnie. Edytowane 25 Października 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałXT Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Już napisałem że XT może być śmiało porównywany z Porshe Cayen. Edytowane 25 Października 2015 przez MichałXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Wstyd to zdjecie. Dziura na radio az razi. Krawietz to nie dziura, tylko ekran dotykowy tylko nie wiedzieć czemu wyłączony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 MichałXT, z tymi 8 litrami to się nie napalaj. Autostrada, tempomat 120km/h, odległość 200km, wyprzedziłem w tempie żółwia może z 4-5 tirów. Spalanie 7.8l/100km. Miasto, a właściwie tereny miejsko-podmiejskie (relatywnie mało sygnalizacji świetlnej) 10.4l/100km. Przejazd przez Poznań w sobotę 12.2l/100km Ilośc obrotów nie przekroczyła ani razu 3.000obr/min w żadnym z powyższych wypadkow. Styl jazdy typowy niedzielny dziadek tzw. Eco driving. Chciałem sprawdzić ile będzie mi palił jak przestanę marzyć o wykorzystaniu potencjału XT. Takie spalanie oznacza że nie potrzebujesz XT, zwykły NA wystarczy, lub od razu kup diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 to nie dziura, tylko ekran dotykowy tylko nie wiedzieć czemu wyłączony? tam nie ma ekranu to jest "dziura na radio" jak widać w Japonii taki system sprzedaży aut jest dość popularny dlatego np. na kole kierownicy nie ma obsługi radia i BT (zresztą ma on swoją zaletę, nie trzeba przepłacać za fabryczne systemy jeśli ktoś i tak nosi się w z wymianą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawietz Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Wstyd to zdjecie. Dziura na radio az razi. Krawietz to nie dziura, tylko ekran dotykowy tylko nie wiedzieć czemu wyłączony? Dziura dziura, zauważ że na kierownicy nie ma też przycisków do sterowania radiem. Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałXT Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) MichałXT, z tymi 8 litrami to się nie napalaj. Autostrada, tempomat 120km/h, odległość 200km, wyprzedziłem w tempie żółwia może z 4-5 tirów. Spalanie 7.8l/100km. Miasto, a właściwie tereny miejsko-podmiejskie (relatywnie mało sygnalizacji świetlnej) 10.4l/100km. Przejazd przez Poznań w sobotę 12.2l/100km Ilośc obrotów nie przekroczyła ani razu 3.000obr/min w żadnym z powyższych wypadkow. Styl jazdy typowy niedzielny dziadek tzw. Eco driving. Chciałem sprawdzić ile będzie mi palił jak przestanę marzyć o wykorzystaniu potencjału XT. Takie spalanie oznacza że nie potrzebujesz XT, zwykły NA wystarczy, lub od razu kup diesla. Przeczytaj co napisałem wcześniej, mój szffagier ma XT i dopadam jego auto raz na dwa tygodnie i testuję wytrzymałość zawieszenia i hamulców oraz ciśnienia w turbinie, w związku z powyższym stwierdzam , że XT jest wytrzymały i nawet po ostrej jeździe szybko spada temperatura oleju, ma niską temp pod maską, i jak ktoś lubi depnąć może sobie fajnie pojeździć bez obawy , że zaraz będzie świecić się kontrolka silnika lub komputer da informacje o wysokiej temp ( GOLF 7 R ) i to jest kluczowa cecha BOXERA turbina jest pod silnikiem, i po ostrym pałowaniu pod maską jest przyzwoicie i nie grzeje si e jak inne szybko-ssaki. 70% ciepła zamiast smażyć pod maską , ulatnia się dołem.. dodając do tego osobny olej w silniku i skrzyni daje logicznie dużą wytrzymałość cieplną,. CVT W XT/WRX OD ŚRODKA: TEŻ CIEKAWOSTKA - TEST OLEJÓW PO ROSYJSKU , WYGRYWA ZDECYDOWANIE MOTUL Edytowane 27 Października 2015 przez MichałXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) 70% ciepła zamiast smażyć pod maską , ulatnia się dołem.. @@MichałXT, Ciepło zawsze unosi się, nie opada, ani tym bardziej cytuję:' ulatnia dołem' (!?), turbosprężarka najzwyczajniej jak fajera pięknie podgrzewa to co znajduje się nad nią - nie jestem tym faktem zachwycony. Rozumiem nawet bezmierne zachwyty nad XT wobec wersji wolnossącej ale nie naginajmy fizyki i rzeczywistości. Jakby co link: https://pl.wikipedia.org/wiki/Konwekcja Kwestia pokonywania autem wody w średnim terenie również wobec powyższego nie napełnia optymizmem. Szczerze mówiąc fakt umieszczenia turbokompresora tak nisko bardzo mnie martwi i nie wiem czy w tej konkurencji (pokonanie brodu) wolny ssak nie jest po prostu bezpieczniejszy. Przy okazji wymiany ciepła - całościowo jeszcze: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wymiana_cieplna Edytowane 27 Października 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 jak fajera pięknie podgrzewa to co znajduje się nad nią nie zapominajcie o wyprofilowanej osłonie silnika z prowadnicami powietrza. Podobnie jest z grilem. BTW. Wikipedia to taka średnia wykładnia w kwestiach fizyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałXT Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) 70% ciepła zamiast smażyć pod maską , ulatnia się dołem.. @@MichałXT, Ciepło zawsze unosi się, nie opada, ani tym bardziej cytuję:' ulatnia dołem' (!?), turbosprężarka najzwyczajniej jak fajera pięknie podgrzewa to co znajduje się nad nią - nie jestem tym faktem zachwycony. Rozumiem nawet bezmierne zachwyty nad XT wobec wersji wolnossącej ale nie naginajmy fizyki i rzeczywistości. Jakby co link: https://pl.wikipedia.org/wiki/Konwekcja Kwestia pokonywania autem wody w średnim terenie również wobec powyższego nie napełnia optymizmem. Szczerze mówiąc fakt umieszczenia turbokompresora tak nisko bardzo mnie martwi i nie wiem czy w tej konkurencji (pokonanie brodu) wolny ssak nie jest po prostu bezpieczniejszy. Przy okazji wymiany ciepła - całościowo jeszcze: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wymiana_cieplna Jeżeli chodzi o jazdę w terenie i brodzenie to może i racja, że wolnyssak bez turbiny będzie bezpieczniejszy, ale czy kupując XT na 19'' feldze ktoś szykuje się na brodzenie ?? może 2% klientów , ... A CZY PAN MECHANIK SŁYSZAŁ KIEDYŚ O DYFUZORACH ?? KTÓRE FORMUJĄ STRUMIEŃ POWIETRZA POD SAMOCHODEM I CAŁE CIEPŁO ODPROWADZANE JEST DOŁEM ???????????????A DYFUZOR FORMUJE STRUMIEŃ POWIETRZA ABY WYKORZYSTAĆ PODCIŚNIENIE ZA SAMOCHODEM I ZWIĘKSZYĆ WYCIĄG I CYRKULACJĘ SPOD SILNIKA ????????????? Jeśli Pan mechanik uważa że ciepło oddawane jest górą to się podwójnie myli , Tak wygląda dyfuzor : No i odpowiedź na pytanie jak zachowuje się turbina pod silnikiem a jak w komorze silnika ,.. Edytowane 28 Października 2015 przez MichałXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) 70% ciepła zamiast smażyć pod maską , ulatnia się dołem.. @@MichałXT, Ciepło zawsze unosi się, nie opada, ani tym bardziej cytuję:' ulatnia dołem' (!?), turbosprężarka najzwyczajniej jak fajera pięknie podgrzewa to co znajduje się nad nią - nie jestem tym faktem zachwycony. Rozumiem nawet bezmierne zachwyty nad XT wobec wersji wolnossącej ale nie naginajmy fizyki i rzeczywistości.Jakby co link: https://pl.wikipedia.org/wiki/Konwekcja Kwestia pokonywania autem wody w średnim terenie również wobec powyższego nie napełnia optymizmem. Szczerze mówiąc fakt umieszczenia turbokompresora tak nisko bardzo mnie martwi i nie wiem czy w tej konkurencji (pokonanie brodu) wolny ssak nie jest po prostu bezpieczniejszy. Przy okazji wymiany ciepła - całościowo jeszcze: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wymiana_cieplna Jeżeli chodzi o jazdę w terenie i brodzenie to może i racja, że wolnyssak bez turbiny będzie bezpieczniejszy, ale czy kupując XT na 19'' feldze ktoś szykuje się na brodzenie ?? może 2% klientów , ... A CZY PAN MECHANIK SŁYSZAŁ KIEDYŚ O DYFUZORACH ?? KTÓRE FORMUJĄ STRUMIEŃ POWIETRZA POD SAMOCHODEM I CAŁE CIEPŁO ODPROWADZANE JEST DOŁEM ???????????????A DYFUZOR FORMUJE STRUMIEŃ POWIETRZA ABY WYKORZYSTAĆ PODCIŚNIENIE ZA SAMOCHODEM I ZWIĘKSZYĆ WYCIĄG I CYRKULACJĘ SPOD SILNIKA ????????????? Jeśli Pan mechanik uważa że ciepło oddawane jest górą to się podwójnie myli , 108676_17mg.jpg108676_16mg.jpg Tak wygląda dyfuzor : 0610sccp_05z+nissan_skyline_gtr_jgtc+rear_diffuser.jpg0610_ec_31_z+aerodynamics+drag_diagram.jpgF1_diffuser.jpg No i odpowiedź na pytanie jak zachowuje się turbina pod silnikiem a jak w komorze silnika ,.. Nie wiem czy wiesz, jaką funkcję pełni 'caps lock' w wypowiedzi pisemnej, proponuję to sprawdzić najpierw. Zakładam że nie miałeś intencji mnie obrazić.. Co do dyfuzorów i ukierunkowania przepływu - nie ma o czym dyskutować. Na postoju, a o tym pisałeś (chyba że zaglądasz pod maskę w czasie jazdy) ciepło wędruje do góry (konwekcja) plus oddaje ciepło wszystkim gratom między które została turbina upchnieta które mają niższą temperaturę (ciało o wyższej temp oddaje ciepło ciału o niższej temp = druga zasada Termodynamiki). Wniosek taki że turbo upchnięto tam gdzie było miejsce a plusów z tego żadnych, chyba że buduje się teorie bez znajomości fizyki. Pozdrawiam. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 29 Października 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałXT Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Edytowane 28 Października 2015 przez MichałXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) tak ja tak czasem go używam dlatego jest napisane SUV )wybieram A,B i C . Działa. więc chyba dobrze zrozumiałem instrukcję tudzież wywód o dyfuzorach i innych mało mi znanych pierdach. Edytowane 28 Października 2015 przez RTQLAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 A CZY PAN MECHANIK SŁYSZAŁ KIEDYŚ O DYFUZORACH ?? A czy Pan MichałXT słyszał kiedyś, że pisanie z zablokowanym Caps Lock w netykiecie oznacza krzyk? Proszę tu nie krzyczeć, każdy ma wystarczająco dobry słuch, a do tego pokrzykiwanie jest niezgodne z §1. pkt. 9, 11 i 14 regulaminu niniejszego forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się