Jump to content

dławienie , brak gazu


Wojciech Ciesielski
 Share

Recommended Posts

Witam dzisiaj miałem problem z swoim subaru opiszę od początku. Wracam z uczelni wsiadam do auta zapalam , wszystko normalnie. Dojeżdżam do pierwszej krzyżówki przepuszczam ludzi , wbijam jedynkę ruszam i po chwili żabki naciskam gas a on jakby nie reagował na gaz. Włączam awaryjne zjeżdzam na chwile zaczął normalnie pracować jadę dalej , dojeżdżam do ronda przepuszczam ludzi wbijam jeden i dokładnie ta sama sytuacja. Jadę dalej następna krzyżówka tutaj zredukowałem na 2 dałem gazu i znowu jakby nie reagował na gaz. Później jadę jakieś 20 km prostej nic się nie działo cały czas na 5 i but. Dojeżdzam do ronda i to samo :D Jedyne co zauważyłem jeszcze obroty jak się zaczynam spadają poniżej 1000 jakby miał zgasnąć i po chwili wracaja na 1000 :D może mi ktoś powiedzieć co jest przyczyną :D ?

Link to comment
Share on other sites

byla taka piosenka... "co mówie na to ja - panewka"   :D a tak na powaznie to objaw calkiem jak by chciał miec luzy zaworowe wyregulowane...nie przebiera na wolnych albo wypadanie zapłonów? 

Link to comment
Share on other sites

panowie problem chyba rozwiązany, ale nie wiem na sto procent wciągło mi ok litr oleju sprawdzałem na bagnecie czy te dławienia mogły być spowodowane np przepalaniem dużej ilości oleju ? W poniedziałek doleje(bo obecnie takiego nie mam zamawiałem na poniedziałek będzie na sklepie) i napiszę co i jak i sprawdzę te luzy zaworowe przy okazji. Kontrolka żadna się nie zapala , auto miało problem przy ruszaniu i do biegu 3, 4,5 szło jak żyleta nie zauważyłem spadku mocy. Od całkowitego remontu silnika przejechałem 12 tys km i nic nie było grzebane przestawiane itp od tego jak odebrałem od mechanika. Obecnie nic nie odpalam dopiero jak doleje olej.

 

 

Nie wiem jak to opisać jak dawałem mu gazu to jakby nie mógł  po prostu albo go zalewało albo blokowało coś. nie wiem czy własnie nie strzelało z tłumnika wtedy.

 

 

I czy ten objaw wyglada też jakby coś z paliwem było nie tak. Bo tankuje na stacji gdzie dolewają wodę do paliwa ale czasami muszę tam zatankować w sumie teraz częściej bo mam najbliżej.


jak się reguluje zawory ? podobno u mnie bez ściągania można czegoś tam można ?

Edited by Prezes912
Link to comment
Share on other sites

kopcenie też jest zauważalne :D rozbierać silnika nie chce czyli możliwe że świecie ? Najgorzej boli mnie to że ładnie porobiłem wszystko w aucie na igłę od zawieszenia po wizualkę po silnik a znowu coś z silnikiem , gdybym miał pieniądze, to nie ma problemu a dla mnie to zawsze duże wydatki są gdzie muszę długo zbierać albo jak mam czas dodatkową fuchę gdzieś robić bo jeszcze narazie studiuje . Dlatego każda odpowiedź dla mnie jest cenna bo mniej więcej wiem o co chodzi i nikt mnie nie naciągnie na dodatkowe koszty :)

 

najgorzej że rano jechałem na uczelnie wszystko ok , już jak wracałem zaczęło się to co opisałem wyżej :D 

 

wleje mu dwa dozowniki ceramizera , do tego świecie ale najbardziej mnie dziwi fakt czemu mi na wolnych przygasza się to jest najgorszy problem z mieście i oczywiście jeszcze zmienie paliwo

Edited by Prezes912
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...