rad66 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Hey, Własnie przymierzam sie do zakupu Legacy H6. Rozwazam zarowno opcje starsza przed liftem (rocznik 04) jak i polift w automacie. Czy ktos z Was wie jakie sa miedzy nimi roznice odnosnie skrzyni automastycznej i systemu audio? Zalezy mi na potwierdzeniu nastepujacych kwestii: Skrzynia automatyczna - przedlift brak manetek to zauwazylem, pytanie czy przedlift tez ma trybyu inteligent, sport i sport sharp? Jesli nie to jakie tryby wystepuja i czy odnosnie osiagow daja porownywalne efekty? Podlaczenie Aux w radiu - czy jest taka opcja przed liftem? Podlaczenie jakiegos zrodla zewnetrznego do radia, odtwarzacz mp3, telefon etc. Bede wdzieczny za info, na forum nie znalazlem tego nigdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Tak na szybko na temat przed-lifta. Skrzynia ma tylko dwa tryby: zwykły i sport. Nie jeździłem po-liftem więc ich nie porównam. W trybie sport biegi zmieniają się przy 7k w trybie normalnym przy 5k obrotów. Reakcja na pedał gazu w trybie Sport jest taka jaka powinna być w tym aucie fabrycznie W trybie normalnym jest "za mało żwawy". Co do Aux/USB/Bluetooth w przed-lifcie najlepsza rzecz to zdecydowanie GROM Audio. http://www.gromaudio.com/store/all-sub08.html Przetestowane wszystkie tryby łącznie ze streamingiem audio z telefonu(Android) i obsługą telefonu z kierownicy... Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad66 Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Super, o taka odpowiedz mi chodzilo Dzieki! A przy okazji, jak to jest z przyspieszeniem w automacie, w katalogu niby 8,2 s do setki, a jak przegladam chociazby YT przy tym modelu widac najczesciej wyniki zblizone do 7s przy automacie (ale nie widac czy to polift czy nie). Sprawdzales? Cche miec jakiekowliek porownanie odnosnie przyspieszenia z poprzednim autem, a to w zasadzie jedyny parametr odnoszacy sie do przyspieszenia, ktory podaja producenci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 (edytowane) Do setki ma coś ok 7 sek Pytałeś o Aux, mam wersję poliftową, w której powinien być Aux ale go nie mam Przeczytałem gdzieś, że rocznik 2006 tak miał Przedlift nie ma si-drive i moim zdaniem działa tak jak tryb S w polifcie. Tryb Sport w skrzyni to jeszcze coś innego. Wpływ na spalanie ma wybranie S#, wtedy automat trzyma auto na niższym biegu niż w S Edytowane 22 Października 2014 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad66 Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Czyli co ten automat poliftowy da mniejsze spalanie? Lepsze osiagi? Warto patrzac tylko na to dac wiecej za poliftowa wersje? Oczywiscie manetki tez wygodna kwestia, ale mi bardziej zalezy na efektywnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 (edytowane) Nic takiego nie napisałem Automat jest taki sam, ale dzięki si-drive możesz ustawić tryb pracy silnika i skrzyni. W trybie I masz obniżoną czułość prawego pedału na gaz, silnik długo myśli zanim przyspieszy a skrzynia szybko wrzuca jak najwyższy bieg. Tryb S to normalny tryb pracy, moim zdaniem samochód działa tak jak te przed liftem. Spalanie w trybie I jest nieco niższe, średnio, od trybu S. Różnica będzie widoczna w mieście, na trasie nie stwierdziłem różnic. Tryb S# wyostrza reakcję na gaz, skrzynia szybciej redukuje bieg, wystarczy musnąć gaz. Jedzie się na niższym biegu, czyli na wyższych niż w S obrotach silnika co ma wpływ na spalanie ( jest większe niż w S) ale masz za to odczuwalnie lepsze osiągi. Piszę odczuwalne, bo niczego nie mierzyłem, ale wyraźnie czuć, że auto się lepiej zbiera Tryb sport w skrzyni umozliwia zabawę łopatkami, trzyma auto na wybranym biegu - sam nie zmienia Tryb sport w skrzyni wybiera się niezależnie od trybu si-drive Czy warto zapłacić więcej? Na to odpowie Twój portfel, mi się polift podoba bardziej, zwłaszcza sedan, którego mam Edytowane 22 Października 2014 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad66 Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 msi, dzieki za tak rozbudowane wyjasnienie Teraz wszystko jasne. Czyli pewnie w osiagach beda marginalne roznice, jesli wogole, a spalanie...kto by taki silnikiem wrzucal tryb inteligent Na razie sklaniam sie ku wersji starszej, ale czas pokaze jaki sie znajdzie egzemplarz, w koncu to nie nowy z salonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Ja jeździłem przez pierwszy miesiąc, musiałem się przyzwyczaić do osiągów - poprzednie moje auto nie miało nawet 90 koni Plusem wersji poliftowej jest bogatsze wyposażenie, m. in. Bi-ksenony, fotel el. z pamięcią (przydatne bardzo przy dwóch kierujących) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Nie bi a ksenony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Nie bi a ksenony Na pewno? Bo chyba nie ma osobnej żarówki do świateł drogowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad66 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Ja poprzednio jezdzilem Civikiem 8 gen w dieslu, z 350 Nm momentu, zbieral sie dosc zwawo, ale teraz szukam czegos szybszego - w Legacy praktycznie tylko benzyna, bo diesle awaryjne. Co do polifta, bez xenonow wytrzymam a utem glownie bede jezdzil ja wiec nie ma cisnienia na wiecej bajerow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Nie bi a ksenony Na pewno? Bo chyba nie ma osobnej żarówki do świateł drogowych Wydaje mi sie ze jednak jest. bizenony zdajsie uzywaja jakiegos mechanicznego koromysla w celu sterowania wiazka swiatla pomiedzy trybami pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad66 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Tak na szybko na temat przed-lifta. Skrzynia ma tylko dwa tryby: zwykły i sport. Nie jeździłem po-liftem więc ich nie porównam. W trybie sport biegi zmieniają się przy 7k w trybie normalnym przy 5k obrotów. Reakcja na pedał gazu w trybie Sport jest taka jaka powinna być w tym aucie fabrycznie W trybie normalnym jest "za mało żwawy". Co do Aux/USB/Bluetooth w przed-lifcie najlepsza rzecz to zdecydowanie GROM Audio. http://www.gromaudio.com/store/all-sub08.html Przetestowane wszystkie tryby łącznie ze streamingiem audio z telefonu(Android) i obsługą telefonu z kierownicy... Pzdr Hey, A jeszcze odnosnie tego audio, w linku widac produkty do subaru 06-09 (a dokladniej Subaru Legacy 2007-2009) czyli polifcie rozumiem, do przed lifta to tez pasuje? Do czego podlaczasz to ustrojstwo? pod zmieniarke cd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Wiazke tego zestawu wpina sie miedzy wiazke radia a radio. W przedlifcie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Nie bi a ksenony Ja mam biksenony, i chyba nie było innych wersji. Popatrz sobie na oznaczenia homologacyjne na lampach. Dodatkowo jest jeszcze zarowka do doswietlania dlugich, ale glowna soczewka jest bi, czyli ma ruchoma przeslonke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 czekaj czekaj, a co to za zarowka do doswietlania dlugich? wyglada na to ze sam nie wiem co mam, ale z checia sie dowiem czyli ze jakbym mial wymieniac zarowki to co potrzebuje? zarnik D2S, cos tam postojowego i wlasnie te magiczna zarowke do doswietlania dlugich ? dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 czekaj czekaj, a co to za zarowka do doswietlania dlugich? wyglada na to ze sam nie wiem co mam, ale z checia sie dowiem czyli ze jakbym mial wymieniac zarowki to co potrzebuje? zarnik D2S, cos tam postojowego i wlasnie te magiczna zarowke do doswietlania dlugich ? dzieki! Tak, o ile pamietam to do doswietlania dlugich jest HB3, zarnik D2S do biksenonow i ta mala zaroweczka do postojowek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 czyli ze jakbym mial wymieniac zarowki to co potrzebuje? zarnik D2S, cos tam postojowego i wlasnie te magiczna zarowke do doswietlania dlugich ? dzieki! Zapomniałeś o dwóch browarkach i szamocie bez tego nie dasz rady... Tak, o ile pamietam to do doswietlania dlugich jest HB3, zarnik D2S do biksenonow i ta mala zaroweczka do postojowek. Dokładnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 czyli ze jakbym mial wymieniac zarowki to co potrzebuje? zarnik D2S, cos tam postojowego i wlasnie te magiczna zarowke do doswietlania dlugich ? dzieki! Zapomniałeś o dwóch browarkach i szamocie bez tego nie dasz rady... Tak, o ile pamietam to do doswietlania dlugich jest HB3, zarnik D2S do biksenonow i ta mala zaroweczka do postojowek. Dokładnie tak Nie zapomnialem ...wprost przeciwnie, pisalem ze mam sprawe ... A wiecie moze jaki jest uzywany OEM zarnik ksenonowy? chodzi mi o temp. swiatla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad66 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Wiazke tego zestawu wpina sie miedzy wiazke radia a radio. W przedlifcie tak samo. Ok, dzieki za info. A podlaczal ktos z Was zewnetrzny wzmacniacz do tego radia? Najchetniej delikatnie bym audio zmodyfikowal dokladajac wzmaka i dokupujac opcje aux/bluetooth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Wiazke tego zestawu wpina sie miedzy wiazke radia a radio. W przedlifcie tak samo. Jesli tak, to proponuje tez spojrzec na zestawy Parrota P.S. Polecam przejsciowki z allegro, zeby nie pruc fabrycznych kabli. Gdzies na forum pisalem o moim Parrocie. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbas Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Czy ktoś się może orientuje, czy po numerze VIN , można uzyskać na tyle szczegółową informację dot. wyposażenia, żeby sprawdzić czy danym aucie była fabrycznie kierownica ze sterowaniem przyciskami audio i ew. tempomatem. Mam Legacy kombi EU z końca 2005 roku (z vin model 2006 - JF1BP5LS56G044106) 2.0 121 kW automat, w wydaje mi się pełnej wersji wyposażenia dla tego rocznika. Wyjątkiem jest kierownica bez przycisków z dźwignią/przełącznikiem do tempomatu. Bardzo przyzwyczaiłem się do tego "gadżetu" w poprzednich autach i teraz mi go brakuje. Może wystarczy dokupić kierownicę ze sterowaniem i podłączyć (bo wymagane kabelki/złącza są już w aucie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Czy ktoś się może orientuje, czy po numerze VIN , można uzyskać na tyle szczegółową informację dot. wyposażenia, żeby sprawdzić czy danym aucie była fabrycznie kierownica ze sterowaniem przyciskami audio i ew. tempomatem. Mam Legacy kombi EU z końca 2005 roku (z vin model 2006 - JF1BP5LS56G044106) 2.0 121 kW automat, w wydaje mi się pełnej wersji wyposażenia dla tego rocznika. Wyjątkiem jest kierownica bez przycisków z dźwignią/przełącznikiem do tempomatu. Bardzo przyzwyczaiłem się do tego "gadżetu" w poprzednich autach i teraz mi go brakuje. Może wystarczy dokupić kierownicę ze sterowaniem i podłączyć (bo wymagane kabelki/złącza są już w aucie) Niestety numer VIN nie wskazuje na posiadanie opcji SWC. Sterowanie w kierownicy posiadały wersje silnikowe 3.0. Twoje wyposażenie to ECZK. W załączniku odnajdziesz swoje wyposażenie. Szukaj rozbitego 3.0. Da się przemontować do każdej wersji - sam tak mam. opcje.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 jakie obroty może mieć 2.5 manual przy 140kmh na 5biegu? AT ma podobno 3500 tyś na 4biegu. Prędkość max niby ta sama chociaż AT 0-100kmh o 1 sek gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się