GL Group Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Witam Czy jest ktos na forum kto posiada lub zna w/w samochod Impreza Outback 2.2 rocznik 1997r Ciezko znalezc taki samochod u nas w Polsce a nawet w europie. Czy mamy jakieś sprawdzone info na temat silnika i ogolnie tego modelu imprezy. (tylko prosze nipodawac linkow do ogolnych informacji internetowych) Na forum NASIOC jest milion takich pieknie zrobionych outback-ów. Z gory bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam GL Group Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Wiem że taki ktoś jest, bo wypowiadał się... w tym momencie z pamięci nickiem/wątkiem nie rzucę, ale co najmniej jedna osoba takiego Outbacka GF posiada. U mnie w Wiśle też jeden taki jeździ. Silnik pancerny, jeden z najlepszych NA, jakie Subaru wyprodukowało. W sumie praktycznie identyczny z 2.2 instalowanym w Legacy I/II. Z tego, co pamiętam, bezkolizyjny rozrząd (?). Co konkretnie byś chciał wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Z tego, co pamiętam, bezkolizyjny rozrząd (?). ZTCP, tylko do liftu w '96. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Ja jestem posiadaczem takowej imprezy od 10 lat i jestem zadowolony gdyby jeszcze nie ta ruda co mi auto kradnie było by super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GL Group Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Chodzi bardziej o dane techniczne, np:często moc podawana jest roznie od 137 -160 KM. Jak taki model odnosi się do naszego rynku,czy to raczej fajny unikat,czy może model którym nikt się w Polsce nie interesuje. Bardzo proszę o wasze zdanie i wasze indywidualne poglądy na temat tego modelu. Bardzo ciekawi mnie jak ten model ma się do zwykłej 2.0, lub mocniej, do GT-ka... i co będzie łatwiej zdobyć? Może uda się rozwinąć ciekawy temat?! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Myślę, że oba twierdzenia są prawdziwe tzn. fajny unikat i nik się nim nie interesuje z uwagi na nazwijmy to brak dostepnosci modelu w Europie. Porównywanie go do GT-ka chyba mija się z celem to zupełnie inne dwa światy 1 wolnossące podwyższone miękkie "rodzinne kombi" i 2 uturbiony sedan z zacięciem sportowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 i 2 uturbiony sedan z zacięciem sportowym. Patrz, a na moim GF8 widnieje naklejka GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Moja impreza jest z 97 r modelowo 98 ( rok produkcyjny zaczyna się w połowie kalendarzowego w usa ) różnice w stosunku do europejskiej 2.0 bez turbo to OBD 2 i kostki do mrygania kodów ,stab z tyłu w standardzie, konkretne belki pod zderzakami a nie wsporniki jak w europie, a amorki jak wymieniałem po raz pierwszy to numery części zgadzały się z numerami amorków do europejskiego gietka. W sumie i tak jak w fabryce zamontowali KYB tak do tej pory na KYBach auto pomyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GL Group Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Moze powiem wprost: Moj sasiad ma Subaru Outback 2.2 (2212cc) - (moc hamownia 143KM - moc z dowodu rejestr 118KW=160KM) rocznik 1997 w PL od 1998. Subaru dotarlo do Polski po igrzyskach w Nagano 1998 dla jakiegos masarzysty (z Krynicy) ekipy sportowcow z reprezentacji Polski. W 2005r podobno przejela go kobieta ( rodzina ,sasiadka ,znajoma nie wiem) z Krynicy i jezdzila samochodem do 05.2014 wtedy stal sie wlasnoscia mojego sasiada.Przebieg ORYGINALNE 110.000mil - okolo 170.000km ...Moze zanudzam i temat nie w tym dziale ale bardzo prosze o wyrozumialosc lub przenie sienie do odpowiedniego tematu... Samochod w oryginale byl granatowo srebry(dół). Bylem z nim jako kierowca jak go kupowal. Jak zobaczylem to auto w maju 2014, to pierwsza mysl w mojej glowie ,, o Boze co to jest,, stal od 3 miesiace pod jakas wiata poniewaz Pani kupia nowy samochod Seat Ibiza 1.2 Subaru brudne, na stalowkach , jakis garbaty (kombi) troche jak jakas nexia - lanos ( w dniu dzisiejszym przepraszam za te stwierdzenia wszystkich uzytkownikow GF) jedyne co bylo fajne to nazwa i maska z wlotami powietrza. ...cdn ( nie ciekawe?... ale musze to napisac na tym forum,a napewno ktos sie zainteresuje, bo inni znajomi znaja tylko audi TDi i bmw E60 3.0D - k....a, mam dosc) ...cd w przeciagu kilki miesiecy z tego brzydkiego kaczatka zrobil (moim zdaniem) cos niesamowitego. Samochod wyglada jak GF8 z NASIOC , kolor bialy (oklejone - nie malowane - nie da sie poznac jak sie nie przyzna) felga 17" lub oryginalne 16" subaru, fotele GT ,kierownica MOMO, deska karbon + flok, tylne spojlery dól GT góra jakis wielki dach,progi GT,dokladki przedniego i tylnego zderzaka, zawias niski, wydech niesamowity,nowe oleje filtr K&N, silinik bez przerobek jezdzi tylko na schell vpower racing 100,nowe hamulce ... cos pewnie jeszcze ale nie jestem w stanie kontrolowac wszystkiego. Od maja znam sie na Subaru jak nigdy w zyciu...ale co najgorsze,zajawilem sie na ten samochod jak byk. Jak wraca codzienie wieczorem pod blok to stoje w oknie ( niby sie wietrze) poogladac jak parkuje. Zagadalem ostatnio ,ze moze mi sprzeda odpowiedz ....no moze,ale czemu akurat to? Moze wyjasnie dlaczego - Pan G sprzedaje auta i buduje od jakiegos czasu auta w stylu HOT HATCH ( celica GT4,BMW E46 m-power,seicento abarth,LEON CUPRA ,GOLF GTI itp) Czas konczyc ,bo sie rozpisalem. Dlatego tez podlaczylem ten temat,bo nigdzie nie moge znalez zadnych madrych info na temat tego modelu. Mysle ,ze to jedyne miejsce w PL gdzie znajde wielu znawcow i madrych ludzi znajcych sie na temacie. Z gory dziekuje za przeczytanie tego wywodu i za wszystkie odpowiedzi ( nawet te krytykujce moja wypowiedz ) jedyne zdejecie ktore mam tego auta - subara jest z Krakowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 (edytowane) Ciekawe, bo nie ma akurat tego, co najbardziej Imprezę Outbacka wyróżnia (i co bym sam chętnie przygarnął)... innego od wszystkich Imprez I generacji poliftowego grilla No i malowania two-tone... też akurat nie rozumiem idei pozbycia się go. Powiem Ci tak - wóz Twojego znajomego ładny, ale z Outback Sporta niewiele w nim zostało W praktyce... w 10 tysiącach zmieściłbyś się w GC8 NA 115KM (najlepiej z dogorywającym silnikiem, żeby cenę zbić), silnikiem 2.2 z Legacy I (140KM), stabilizatorem, zawiasem, hamulcami z GT - i masz naprawdę fajny wóz. A i tak lepiej od razu kupić Turbowannę (choć fakt jest taki, że Impreza 2.2 NA będzie pancernym autem, zupełnie bezawaryjnym, w przeciwieństwie do GT Kombi). Edytowane 22 Października 2014 przez BelegUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 i 2 uturbiony sedan z zacięciem sportowym. Patrz, a na moim GF8 widnieje naklejka GT Ludzie to mają teraz fantazje i pieniądze nawet naklejki kupują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Tak na szybko znaleziona do kupienia http://www.copart.com/c2/homeSearch.html?_eventId=getLot&execution=e1s1&lotId=29595104&returnPage=SEARCH_RESULTS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GL Group Opublikowano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Po outback sport zostal tylko silnik 2.2, vin, relingi dachowe, tylny zderzak, oryginalny zawias (w bagazniku) i malowanie pod okleina ktora mozna usunac ( mysle,ze w 1 max 2 dni wracam do oryginalu impreza outabc sport 2.2 north america blue and grey ) tylko po co.................? IMPREZA Z COPART = automat - dziekuje!!!! ( wiekszosc z US to automat - nie chce) Pod domem mam z manualna skrzynia(oryginalnie), klima ,4x elektryka, mechaniczny tempomat,staly naped na 4 kola spiety non stop.Z tego co wiem cena mojego obiektu nie bedzie przekraczac chyba duzo ponad 10tys - tak wiec porownujac oferty allegro,olx,gratka,gumtree,copart itp, to ciezko bedzie cos ciekawego ogarnac. Calkowity brak aut wolnossacych powyzej 115KM Ps.ogladalem 4 uturbione w malopolsce do 15zl i na ile sie znam na autach to nie chce takiego samochodu - zostala po nich tylko nazwa lub sprzedac na czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 GL Group manuale tez są,mozna znaleźć,a do 15 tysi to ja bym gietka nie szukal tansze to sztrucle zmeczone a jak jest dobry egzemplaz to za 15 nikt go nie odda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GL Group Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Dogadalem się z moim sąsiadem ( chyba chlop ma dobre serce:) ) w przyszłym tyg pożyczy mi auto na kilka dni na testy - może uda mi się dobić targu. Jeżeli będzie ktoś zainteresowany,to mogę sprawdzic cos ciekawego czy interesujecego w tym modelu. Proszę tylko o porady co sprawdzać. Może uda mi się zrobić kilka fotek z każdej strony. Dziękuję (ps.do Moderatorów - może trzeba przykleić ten temat do innego działu? Jestem nowy i nie chce robić bałaganu na forum) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco46VR Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 gdyby nie te stickerboomy to by idealnei wygladala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Ja mam impreze GF4 z końcówki serii (przełom 2000/2001) - sprowadzałem z USA 6 lat temu. Części pasują od europejczyków, aczkolwiek i tak większość zza wielkiej wody ściągam. Podobno miała w dniu urodzin 147KM, jakoś na hamownie mi nie spieszno. Kolega, który jeździł wersją europejską twierdzi, że moja dużo żwawiej jedzie. Pancerność modelu mogę potwierdzić, generalnie nic przy niej nie trzeba robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Domanski Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Też zwróciłem na niego uwagę. W tej chwili za dużo jednak mam aut pod domem, aby postawić jeszcze jedno. Cena przystępna, a naklejki pewnie da się ściągnąć choć pewnie coś ukrywają. http://otomoto.pl/subaru-impreza-gf8-2-2l-145km-us-jedyny-w-pl-C35020940.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STarlet Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 A ja mam pytanie takie, czy też macie taką krótką skrzynie w swoich GF4? Na V biegu przy 50-60km/h są ~2krpm, przy 90km//h ztcp już są ~3krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Muszę sprawdzić, ale na 90% mam około 3500RPM przy prędkości rzędu 120-130km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STarlet Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Sprawdziłem dokładniej i u mnie jest tak: 2000rpm - ~62km/h 2500rpm - ~78km/h 3000rpm - ~92km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Ja mam jakieś 110km/h przy ~3000RPM i 130km/h przy 3500RPM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się