Skocz do zawartości

Subaru Impreza GF Outback 2.2


GL Group

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Czy jest ktos na forum kto posiada lub zna w/w samochod Impreza Outback 2.2 rocznik 1997r

Ciezko znalezc taki samochod u nas w Polsce a nawet w europie.

 

Czy mamy jakieś sprawdzone info na temat silnika i ogolnie tego modelu imprezy. (tylko prosze nipodawac linkow do ogolnych informacji internetowych)

 

Na forum NASIOC jest milion takich pieknie zrobionych outback-ów.

 

Z gory bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi

 

pozdrawiam

GL Group

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że taki ktoś jest, bo wypowiadał się... w tym momencie z pamięci nickiem/wątkiem nie rzucę, ale co najmniej jedna osoba takiego Outbacka GF posiada. U mnie w Wiśle też jeden taki jeździ.

 

Silnik pancerny, jeden z najlepszych NA, jakie Subaru wyprodukowało. W sumie praktycznie identyczny z 2.2 instalowanym w Legacy I/II. Z tego, co pamiętam, bezkolizyjny rozrząd (?).

 

Co konkretnie byś chciał wiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi bardziej o dane techniczne, np:często moc podawana jest roznie od 137 -160 KM. Jak taki model odnosi się do naszego rynku,czy to raczej fajny unikat,czy może model którym nikt się w Polsce nie interesuje.

Bardzo proszę o wasze zdanie i wasze indywidualne poglądy na temat tego modelu.

 

Bardzo ciekawi mnie jak ten model ma się do zwykłej 2.0, lub mocniej, do GT-ka... i co będzie łatwiej zdobyć? :)

 

Może uda się rozwinąć ciekawy temat?!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że oba twierdzenia są prawdziwe tzn. fajny unikat i nik się nim nie interesuje z uwagi na nazwijmy to brak dostepnosci modelu w Europie.

Porównywanie go do GT-ka chyba mija się z celem to zupełnie inne dwa światy 1 wolnossące podwyższone miękkie "rodzinne kombi" i 2 uturbiony sedan z zacięciem sportowym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja impreza jest z 97 r modelowo 98 ( rok produkcyjny zaczyna się w połowie kalendarzowego w usa ) różnice w stosunku do europejskiej 2.0 bez turbo to OBD 2 i kostki do mrygania kodów ,stab z tyłu w standardzie, konkretne belki pod zderzakami a nie wsporniki jak w europie, a amorki jak wymieniałem po raz pierwszy to numery części  zgadzały się z numerami amorków do europejskiego gietka. W sumie i tak jak w fabryce zamontowali KYB tak do tej pory na KYBach auto pomyka.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze powiem wprost:

Moj sasiad ma Subaru Outback 2.2 (2212cc)  - (moc hamownia 143KM - moc z dowodu rejestr 118KW=160KM) rocznik 1997 w PL od 1998. Subaru dotarlo do Polski po igrzyskach w Nagano 1998 dla jakiegos masarzysty (z Krynicy) ekipy sportowcow z reprezentacji Polski. W 2005r podobno przejela go kobieta ( rodzina ,sasiadka ,znajoma nie wiem) z Krynicy i jezdzila samochodem do 05.2014 wtedy stal sie wlasnoscia mojego sasiada.Przebieg ORYGINALNE 110.000mil - okolo 170.000km

 

...Moze zanudzam i temat nie w tym dziale ale bardzo prosze o wyrozumialosc lub przenie sienie do odpowiedniego tematu...

 

Samochod w oryginale byl granatowo srebry(dół). Bylem z nim jako kierowca jak go kupowal. Jak zobaczylem to auto w maju 2014, to pierwsza mysl w mojej glowie ,, o Boze co to jest,, stal od 3 miesiace pod jakas wiata poniewaz Pani kupia nowy samochod Seat Ibiza 1.2 :) Subaru brudne, na stalowkach , jakis garbaty (kombi) troche jak jakas nexia - lanos ( w dniu dzisiejszym przepraszam za te stwierdzenia wszystkich uzytkownikow GF) jedyne co bylo fajne to nazwa i maska z wlotami powietrza. ...cdn

 

( nie ciekawe?... ale musze to napisac na tym forum,a napewno ktos sie zainteresuje, bo inni znajomi znaja tylko audi TDi i bmw E60 3.0D - k....a, mam dosc)

 

...cd w przeciagu kilki miesiecy z tego brzydkiego kaczatka zrobil (moim zdaniem) cos niesamowitego. Samochod wyglada jak GF8 z NASIOC , kolor bialy (oklejone - nie malowane - nie da sie poznac jak sie nie  przyzna) felga 17" lub oryginalne 16" subaru, fotele GT ,kierownica MOMO, deska karbon + flok, tylne spojlery dól GT góra jakis wielki dach,progi GT,dokladki przedniego i tylnego zderzaka, zawias niski, wydech niesamowity,nowe oleje filtr K&N, silinik bez przerobek jezdzi tylko na schell vpower racing 100,nowe hamulce ... cos pewnie jeszcze ale nie jestem w stanie kontrolowac wszystkiego.

Od maja znam sie na Subaru jak nigdy w zyciu...ale co najgorsze,zajawilem sie na ten samochod jak byk. Jak wraca codzienie wieczorem pod blok to stoje w oknie ( niby sie wietrze) poogladac jak parkuje. Zagadalem ostatnio ,ze moze mi sprzeda :) odpowiedz ....no moze,ale czemu akurat to?

 

Moze wyjasnie dlaczego - Pan G sprzedaje auta i buduje od jakiegos czasu auta w stylu HOT HATCH ( celica GT4,BMW E46 m-power,seicento abarth,LEON CUPRA ,GOLF GTI  itp)

 

Czas konczyc ,bo sie rozpisalem. Dlatego tez podlaczylem ten temat,bo nigdzie nie moge znalez zadnych madrych info na temat tego modelu.

Mysle ,ze to jedyne miejsce w PL gdzie znajde wielu znawcow i madrych ludzi znajcych sie na temacie.

Z gory dziekuje za przeczytanie tego wywodu i za wszystkie odpowiedzi ( nawet te krytykujce moja wypowiedz :) )

 

jedyne zdejecie ktore mam tego auta - subara jest z Krakowa

 

 

 

 

13341449736432671593.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, bo nie ma akurat tego, co najbardziej Imprezę Outbacka wyróżnia (i co bym sam chętnie przygarnął)... innego od wszystkich Imprez I generacji poliftowego grilla :P

No i malowania two-tone... też akurat nie rozumiem idei pozbycia się go.

 

99_impreza_outback_sport_1.jpg

 

Powiem Ci tak - wóz Twojego znajomego ładny, ale z Outback Sporta niewiele w nim zostało ;) W praktyce... w 10 tysiącach zmieściłbyś się w GC8 NA 115KM (najlepiej z dogorywającym silnikiem, żeby cenę zbić), silnikiem 2.2 z Legacy I (140KM), stabilizatorem, zawiasem, hamulcami z GT - i masz naprawdę fajny wóz. A i tak lepiej od razu kupić Turbowannę (choć fakt jest taki, że Impreza 2.2 NA będzie pancernym autem, zupełnie bezawaryjnym, w przeciwieństwie do GT Kombi).

Edytowane przez BelegUS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po outback sport zostal tylko silnik 2.2, vin, relingi dachowe, tylny zderzak, oryginalny zawias (w bagazniku) i malowanie pod okleina ktora mozna usunac

( mysle,ze w 1 max 2 dni wracam do oryginalu impreza outabc sport 2.2 north america blue and grey ) tylko po co.................?

 

IMPREZA Z COPART = automat - dziekuje!!!! ( wiekszosc z US to automat  - nie chce)

 

Pod domem mam z manualna skrzynia(oryginalnie), klima ,4x elektryka, mechaniczny tempomat,staly naped na 4 kola spiety non stop.Z tego co wiem cena mojego obiektu nie bedzie przekraczac chyba duzo ponad 10tys - tak wiec porownujac oferty allegro,olx,gratka,gumtree,copart itp, to ciezko bedzie cos ciekawego ogarnac. Calkowity brak aut wolnossacych powyzej 115KM

 

Ps.ogladalem 4 uturbione w malopolsce do 15zl i na ile sie znam na autach to nie chce takiego samochodu - zostala po  nich tylko nazwa lub sprzedac na czesci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dogadalem się z moim sąsiadem ( chyba chlop ma dobre serce:) ) w przyszłym tyg pożyczy mi auto na kilka dni na testy - może uda mi się dobić targu. Jeżeli będzie ktoś zainteresowany,to mogę sprawdzic cos ciekawego czy interesujecego w tym modelu. Proszę tylko o porady co sprawdzać. Może uda mi się zrobić kilka fotek z każdej strony.

 

Dziękuję

 

(ps.do Moderatorów - może trzeba przykleić ten temat do innego działu? Jestem nowy i nie chce robić bałaganu na forum)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Ja mam impreze GF4 z końcówki serii (przełom 2000/2001) - sprowadzałem z USA 6 lat temu. Części pasują od europejczyków, aczkolwiek i tak większość zza wielkiej wody ściągam. Podobno miała w dniu urodzin 147KM, jakoś na hamownie mi nie spieszno. Kolega, który jeździł wersją europejską twierdzi, że moja dużo żwawiej jedzie. Pancerność modelu mogę potwierdzić, generalnie nic przy niej nie trzeba robić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zwróciłem na niego uwagę. W tej chwili za dużo jednak mam aut pod domem, aby postawić jeszcze jedno. -_-

Cena przystępna, a naklejki pewnie da się ściągnąć choć pewnie coś ukrywają.

http://otomoto.pl/subaru-impreza-gf8-2-2l-145km-us-jedyny-w-pl-C35020940.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...