wasu Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Witam. W mojej okolicy jest imprezka GH combi 1.5(105 km) 2006 r. Ma ona dodatkowy lewarek między lewarkiem biegów a ręcznym. Sprzedawca mówi że imprezka ma dołączany przedni napęd. Czy są takie wersje?Jeśli są to czy warto taką kupić? Cena 21000 zł. Proszę o informacje i pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Zapewne to lewarek dual range czyli takiego reduktora o mniejszym niż w terenówkach przełożeniu ale pomagającego w jeździe w terenie albo z przyczepą (albo by skrócić przełożenia do agresywniejszej jazdy). Napęd powinien być stały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Nawet nie "zapewne" ale na pewno . A masz przynajmniej przykład fachowości i znajomości tematu przez naszych handlarzy Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Tak jak koledzy pisali jest stały naped na 4 +reduktor na górki strome podjazdy itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Impreza z silnikiem 1.5 jest dość słaba, np. do wyprzedzania czy jeżdżenia w trasy z większymi obciążeniami. Lepiej mierzyć w silnik 2.0 (160 km), który niepozbawiony wad (opisywanych na forum) nie będzie palił dużo więcej, niż 1.5 za to więcej frajdy i bezpieczeństwa w typowych sytuacjach drogowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Impreza z silnikiem 1.5 jest dość słaba, np. do wyprzedzania czy jeżdżenia w trasy z większymi obciążeniami. Lepiej mierzyć w silnik 2.0 (160 km), który niepozbawiony wad (opisywanych na forum) nie będzie palił dużo więcej, niż 1.5 za to więcej frajdy i bezpieczeństwa w typowych sytuacjach drogowych. 2,0 jest dobrym wyborem 1,5 to za słaba jednostka niestety reduktory masz tylko w kombi,polecam bo fajnie sie np.w zimie pomyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się