Skocz do zawartości

Stuki w moście?/silniku? podczas zmiany biegu i puszczania sprzęgła.


BacaBacownik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem szczęśliwym posiadaczem Legacy 2.0 GL z 2002r. auto kupiłem od znajomego który przyjechał nim z Hiszpanii jak wywaliło wulkan na Islandii ( nie latały samoloty po europie wiec kupił auto pierwsze z brzegu żeby wrócić do kraju)Legacy miało wtedy 160000tys.km przebiegu.  + Hiszpanii jest to ze auto nie ma grama rdzy pomimo tego ze jeździ po kraju już kilka lat to było garażowane i blacha się dalej trzyma, natomiast - Hiszpanii jest to ze tam się nie cackają i obdzierają auta się tym nie przejmując i chyba każdy element w tym aucie jest albo porysowany albo wgnieciony. Kupiłem to auto bo było pewne technicznie i nikt tam licznika nie kręcił. kupiłem jak miał 192000 tys. km wymieniłem płyny,filtry,  świecę, rozrząd, akumulator. Kolega robił skrzynię ( wizkoze ) ale sprzęgła nie i padło mi teraz przy 200 000 tys. km. Okazało się ze jest dwu-mas, nie udało mi się znaleźć zamiennika, ani koła zamachowego z innym sprzęgłem  wiec podjąłem decyzje o regeneracji koła dwu-masowego i sprzęgła+ nowe łożysko jak narazie to to chodzi.  Denerwuje mnie jedynie taki stuk/pukanie podczas zmiany biegu i puszczania pedału sprzęgła. jak podniosłem auto na podnośniku to zauważyłem ze jest duży luz na wale, nie znam sie az tak bardzo na tym ale wydaje mi się ze ten luz powinie być mniejszy i to dużo mniejszy. Mój mechanik mówi że trzeba założyć w moście jakieś dystanse i to zniknie... wizkoze eliminuje w skrzyni bo była robiona więc zostaje ten most i ewentualnie regeneracja dwu-masy nic nie dała? Proszę o pomoc w tej kwestii ludzi którzy może mieli albo maja podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiał bym dwumas , często regeneracja nie daje długotrwałego spokoju. Koło  jedno masowe podchodzi od Forestera II + sprzęgło i łożysko. Po regeneracji objaw występował od razu?

A dlaczego dwumasa a nie luz na układzie przeniesienia napędu w innym miejscu? Wcale nie wykluczone że coś z dyfrem albo urwana poduszka zawieszenia skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak złożyłem dwu-mas i sprzęgło to pierwsza jazda i te same stuki co były. Jak czyściłem układ wyprzęgnika to zauważyłem tez, ze ta górna poduszka silnika jest wrąbana i strasznie lata może to tez ma wpływ na te stuki bo przy zmianie

biegu nie tłumi , chodzi o SBM-010?s100.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...