huzar105 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Więc tak, na początek nie wiedziałem, gdzie dać ten temat. Jeśli jest w złym miejscu proszę przenieść! (pozdrowienia dla moderatorów) Szukam trochę w internecie, ale nie daje mi spokoju jedna rzecz, mianowicie, jaką mocą musi dysponować STI, aby osiągnąć 3 do setki? Seryjne jadą około 5 (plus 20 sec na redukcje) solbergi i tym podobne sprt-y jadą poniżej 5 to znaczy ok 4.5 tak wynika z moich notatek Ale to wszyscy wiedzą... Dochodząc do meritum sprawy czy np 400 koni wystarczy, aby rozpędzić auto poniżej 4 sekund??? Tezy i całą resztę proszę popierać dowodami w postaci linków i zdjęć. A i z seryjną masą... Tak plus minus Pozdrawiam całe forum i oczekuje odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Nie pomogę merytorycznie, ale za to mam dowcip. Jedzie sobie huzar105 400-konnym estiajem. Powoli, 100 km/h. Nagle wyprzedza go rowerzysta... huzar dodaje gazu, łyka rowerzystę, ale przy 150/h ten znowu wyprzedza. Zdezorientowany huzar przyspiesza do 200... mija rowerzystę, ale za chwilę znów zostaje wyprzedzony!!!. To samo przy 250 km/h. Huzar wyprzedza rowerzystę raz jeszcze , zatrzymuje się, czeka na rowerzystę i pyta: Panie, qrwa, JAK PAN TO ROBISZ? Rowerzysta - Dobrze, żeś się pan wreszcie zatrzymał, bo mi się szelki o pana wóz zaczepiły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 STI o seryjnej masie nie zejdzie do 3 sek. Tyle osiąga zdaje się GT Wallego startując z procedury startowej na slicku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 A i z seryjną masą... Tak plus minus 8) Huzar, zamiast pisac następnego posta, korzystaj z opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 A i z seryjną masą... Tak plus minus 8) Huzar, zamiast pisac następnego posta, korzystaj z opcji Obrazek sorry lenistwo Każdy chyba zna ten dowcip Acha czyli przy 3 sekundach już są problemy z trakcją tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Nie pomogę merytorycznie, ale za to mam dowcip. Odpowiedź godna tego Forum i jakże dla niego typowa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 A i z seryjną masą... Tak plus minus 8) Huzar, zamiast pisac następnego posta, korzystaj z opcji Obrazek sorry lenistwo Każdy chyba zna ten dowcip Acha czyli przy 3 sekundach już są problemy z trakcją tak? Jak kupisz sti np: spec-c wyjmiesz z neigo wszytsko oprocz fotela kierownicy i zrobisz kolo 450km + NOS, do tego zmienisz jeszcze pare rzeczy jest szansa ze do takiego wyniku dojdziesz ALe prosciej jest kupic Impreze WRC i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Nie pomogę merytorycznie, ale za to mam dowcip. Odpowiedź godna tego Forum i jakże dla niego typowa . No cooooo... Pytał się o rowerzystę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Acha czyli przy 3 sekundach już są problemy z trakcją tak? Jest kilka różnych problemów - krzywa mocy, sposób ruszania itp. Generalnie potrzebujesz mieć mnóstwo mocy a jak masz mnóstwo mocy to masz ją wysoko, jak masz wysoko to nie masz jak ruszyć bez zrywania przyczepnosci itp. Najlepiej to zrobi...automat. Weź pod uwagę o jak niesamowitychosiągach mówisz. Chyba żaden seryjny samochód drogowy niema równych 3., niektóre schodzą poniżej 4 w optymalnych warunakch. To są osiągi zbliżone do WRC na starcie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Chyba żaden seryjny samochód drogowy niema równych 3., Ultima GTR - 0-60 mph - 2,6 sec Ariel Atom - 0-60 mph - 2,9 sec Caterham CSR260 Superlight - 0-60 mph - 3 sec pewnie więcej by się znalazło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 400 konne GT na slicku ma jakieś 3,8 sekundy z procedury startowej. 600 konne auto na dragslickach ważące 1000kg ma 2,2 - 2,5 sekundy. STi nadające się do jazdy po ulicy nigdy nie będzie miało 3 sekund do setki. Dodam jeszcze, że nowe 911turbo na automatycznej skrzyni robi duże wrażenie pod tym względem i ma chyba koło 3,8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Type-25 ma od 0-60mph 3,7sec wiec od 0-62mph może się jeszcze zmieści w 4 sec.... http://www.type-25.co.uk/engine.asp#2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WJR Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 jeszcze tylko trzeba umieć pojechać, tak żeby zrobić te czasy. z automatem jest łatwiej, ale jak trzeba biegi zminiać to pewni tylko Marcin ogarnie te samochody a co do tych samochodów co maja ok 3 sekund jako seryjne, to powiem szczerze, że szkoda za te odjęte sekundu płacic po 200 k euro za sekundę to tak ja kiedys z deskami windsurfingowymi kilogram mniej kosztował 1000 PLN pozdrawiam WJR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 hmmm SLR chyba ma ponizej 4 sek do 100km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 12 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 400 konne GT na slicku ma jakieś 3,8 sekundy z procedury startowej.600 konne auto na dragslickach ważące 1000kg ma 2,2 - 2,5 sekundy. STi nadające się do jazdy po ulicy nigdy nie będzie miało 3 sekund do setki. Dodam jeszcze, że nowe 911turbo na automatycznej skrzyni robi duże wrażenie pod tym względem i ma chyba koło 3,8. To STI 400 konne nie zejdzie poniżej 4 sekund... Więc nawet nie ma sensu robić więcej mocy... Chyba, że dla lepszych wyników wyższych prędkości. A swoją drogą to ciekawe czy takie sti bez problemu spali wszystkie 4 koła? Np przy ruszanie będzie stało w miejscu jak samochód z napędem na przód? Możliwe to w ogóle przy awd? sorry za takie pytania marzycielskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Mnie się udało palić chwilkę gumy jak na zimówkach próbowałem wystartować raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Kup sobie WuRCa i po kłopocie - będziesz miał te 3s do setki Przyokazii wyrośniesz na mega kawiora tego forum :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Vert kupi pierwszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 No właśnie SLR nie ma przypadkiem poniżej 4 do setki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 F40 też ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 F40 też ma. F40 nie jest dopuszczony do normalnego ruchu ulicznego, nie zostal tu wymieniony MClaren F1 ktorym mozna po ulicach jezdzic, a ma ponizej 4 sek do 100km/h (3.3 sek dokladnie i 9 sek do 200km/h). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 F40 nie dopuszczony do ruchu?!?!??!?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Wlasnie Korton chyba pomylilo ci sie cos F40 jest dopuszczone do ruchu sam nawet kilka widzialem, moze chodzi ci o FXX ktory jest tylko na tor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Wlasnie Korton chyba pomylilo ci sie cos F40 jest dopuszczone do ruchu sam nawet kilka widzialem, moze chodzi ci o FXX ktory jest tylko na tor? Pamietam kiedys czytalem w gazecie - tak napisali, teraz mysle, ze moze rzeczywiscie to jakis kit, bo widzialem kilka filmikow z F40 na ulicach i patrze na necie i nic takiego nie pisza...chyba macie racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Ja też widziałem we Włoszech, chyba, że to była fatamorgana 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się