beny1980 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Witam . Pomocy bo spać nie mogę !!!!!!!! Pacjent STI 2.0 2004 rok Objawy Bicie na kierownicy przy hamowaniu z prędkości 150 km do 100 km na rozgrzanych hamulcach. Rano po wyjechaniu z garażu przez pierwsze 5-8 hamowań nie ma bicia a w następnych hamowaniach zaczynają być coraz bardziej wyczuwalne . Co sprawdziłem i wymieniłem. Zacząłem oczywiście od wymiany tarcz i klocków ale nie pomogło ( były brembo teraz są EBC turbo grove i żółte klocki ) Pomiary piasty i tarczy przy montażu piasta 0,01 tarcza 0,02 Wyczyszczona piasta że można by z niej jeść. Zawieszenie sprawdzone nigdzie grama luzu. Koła wyważone 2 razy Tylne tarcze sprawdzone zegarem 0,03 mm. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 kiepskie klocki, przegrzewają się ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybek Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Ja miałem takie objawy i byłem pewien, że to tarcze, a okazało się, że to była końcówka drążka kierowniczego do wymiany. Skoro nie masz żadnego luzu to raczej odpada i nadal główny podejrzany to tarcze po rozgrzaniu. Czy jak trochę ostygną to wraca do normy czy nadal biją? Jak miałem padnięte tarcze to po mocnym hamowaniu biły i po chwili przestygnięcia (jazda bez hamowania) sytuacja wracała do normy i bicie ustawało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 za wysokie ciśnienie w oponach. Występuje szczególnie gdy opony ułożyły się przy niższym ciśnieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 może półoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny1980 Opublikowano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 kiepskie klocki, przegrzewają się ... Ale na poprzednich tarczach i klockach było to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Sprawdź maglownice czy nie masz luzu po rozgrzaniu. Ja miałem podobnie ale u mnie złożyło się na to więcej rzeczy tz. maglownica tarcze i jeszcze raz nowe klocki i od tamtej pory spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vonsu Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 a kiedy ustawiales zbieznosc? moze minimalnie zmienione "kąty" jesli ktos chcial prZEsadzic ze sportowością ustawien mogą mieć znaczenie? taka mysl, moze cos podpowie. Życze szybkiej naprawy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny1980 Opublikowano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Zbieżność sprawdzona,opony zmienione ciśnienie w oponach prawidłowe na jutro zamówione łożyska przednich piast i olej do wspomagania no i walczymy z tematem dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Znajdź jakiś placyk,parking i zrób parę "energicznych" ósemek,jak po nich pedał hamulca wpadnie głębiej,to masz łożyska i piasty do sprawdzenia,wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Ciekawe czy mechanior przy wymianie klocków i tarcz sprawdził czy wszystkie tłoczki wysuwają się równomierninie. Wystarczy że jeden z 4 nie chodzi lub wysuwa się zbyt wolno, nie ważne na którym kole będziesz masz bicie przy hamowaniu. Przy gwałtownym bicie nie jest tak odczuwalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny1980 Opublikowano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Dzięki za pomoc.jutro testuje łożyska i sprawdzę tłoczki w zaciskach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Łożyska to z piastami od razu wymieniaj a nie same łożyska. U mnie jak się łożysko skończyło z prawej strony to piasta się do niczego nie nadawała. Taki urok STI ha ha ha Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 18 Października 2014 przez pawel320ce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas312 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 tak albo po prostu kiepski stan tarczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny1980 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 No i dalej sprawa nie rozwiązana, tłoczki w zaciskach chodzą jednym palcem i wymiana łożysk piast też nie pomogła :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 A piasty też wymieniłeś ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM-GUM Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Witam taki sam przypadek mam w swoim sti dwa komplety tarcz zakładałem i klockow i dalej bije po rozgrzaniu hampla w przedziale 100km/h-140km/h piasty,łozyska,drązki całe zawieszenie zrobione zero luzów.Zostały przegłuby,maglownica i makpersony.Dodam że jak jeżdże w deszczu to bije wiecej tak jakby coś dostawało większy luz z powodu wody.Rok tak sie morduje może ma ktoś jeszcze jakis pomysł na to gdzie szukac przyczyny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 A w jakim stanie są opony? _____ Gesendet vom iPhone mit Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Płyn hamulcowy wymieniłś cały ? Jak wlałeś RBF660 to pamiętaj, że co pół roku trzeba go wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 "Rano po wyjechaniu z garażu przez pierwsze 5-8 hamowań nie ma bicia a w następnych hamowaniach zaczynają być coraz bardziej wyczuwalne" Ogarnij jakiegoś tokarza by tarcze hamulcowe sprawdził, przetrzeć klocki papierem ściernym (by nie były zeszklone tylko matowe) , czy klocek nie klinuje się w zacisku. Nie piszesz nic o tylnych hamulcach. Gdy tarcze mają już trochę przejeżdżone i zrobi się na nich rant to bywa czasami tak że przy hamowaniu potrafi "bić" klocek własnie o ten rant i czuć to na pedale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM-GUM Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Opony nawet całe koła różne zakładałem i to samo.Płyn mam RBF 660 gdzieś rok temu wymieniany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Płyn mam RBF 660 gdzieś rok temu wymieniany To go wymień bo już jest do wyrzucenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archi_voo Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Ktoś rozwiązał ten temat? Mam identyczne objawy co autor wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 u mnie taki efekt dawały zużyte tarcze hamulcowe. po wymianie na nowe jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
archi_voo Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 4 minuty temu, Slawskip napisał: u mnie taki efekt dawały zużyte tarcze hamulcowe. po wymianie na nowe jest ok. też biły tylko rozgrzane? po ostygnięciu ok? jak długo używałeś tych zużytych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się