bucky Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Witam serdecznie, mam pytanie do osób bardziej obeznanych w temacie, a mianowicie czy komputer Prodrive z zestawu Prodrive Performence Pack dedykowany do Hawka będzie pasował P&P do Hawka WRX '06 z polskiego salonu, to znaczy czy nic nie będzie się "żarło ze sobą" i działało jak ma??. Mam okazję kupić ecu, wydech 2,5cala catback już mam więc ten z zestawu odpada, a remap lub właśnie taki ecu przydał by się bo teraz nie jest tak jak powinno, Jeśli powieliłem temat to przepraszam, proszę tylko o podpowiedz i można wywalać Pozdrawiam Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Zestaw PPP jest chyba tez zmapowany na downpipe Prodrive, ze "sportowym" katalizatorem - luzniejszy niz seryjny katalizator Subaru. Czy samo ecu bedzie pasowac - nie wiem. Edytowane 15 Października 2014 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucky Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Zestaw PPP jest chyba tez zmapowany na downpipe Prodrive, ze "sportowym" katalizatorem - luzniejszy niz seryjny katalizator Subaru. Czy samo ecu bedzie pasowac - nie wiem. no właśnie i oto chodzi bo w zestawie jest ecu, catback i rura dolotowa i z tego co widziałem jest do do wrx'a stąd pytam bardziej doświadczonych co wy na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) A nie, jednak nie bylo katalizatora Prodrive w zestawie, tylko faktycznie cat-back, ecu i y-pipe. Tutaj troche info: http://www.prodrive.com/up/06MY%20STi%20PPP.pdf Tak swoja droga to mapa PPP jakichs super opinii to nie zbierala, z tego co pamietam. BLEH, info z linku jest do pakietu do STI, ale i tak zostawie, gdyby kogos interesowalo. Edytowane 15 Października 2014 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Ppp dla wrx 06 zawiera ecu ic i chyba back box. PPP daje pewność że skoro to był oficjalny pakiet to nie padnie skrzynia od tych 420Nm. W aso w gd napewno montowali w forku. Wtedy tunerzy ogłosili że program w ppp to żadna rewelacja zapominając że ppp nie wyciska max z auta a podnosi moc w ramach rozsądnej granicy. Co do samego ecu to podobno nie da się odczytać tego programu, jako dwa pewnie trzeba ponownie zaprogramować immobilajzer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 PPP daje pewność że skoro to był oficjalny pakiet to nie padnie skrzynia taaa, jasne PPP był montowany w nowych autach, teoretycznie takich samych i znanych twórcom PPP .... dziś, w aucie po niekiedy sporym już przebiegu, wolał bym zrobić dedykowany program, dostosowany do moich modyfikacji i kondycji samochodu ... nawet jeśli to kosztuje 1k więcej, to i tak taniej niż ew remont w razie "W" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 mam u siebie PPP - WRX 2003 blob eye. Kupiłem używany w całkiem dobrej cenie. Jest to zestaw (tak jak koledzy piszą ) ecu , y-pipe, tylny tłumik WRSport przelotowy. Katalizatory zostają bez wymiany. Ja jestem tym zestawem zadowolony, wyraźnie wzrosła moc. Wyraźnie czuć poprawę przy ruszaniu z niskich obrotów. Najlepiej ciągnie od około 2800obr/min. Turbo wstaje wcześniej do serii i pompuje większe ciśnienie. Sprawdzałem na ecuexplorer i w piku wychodzi 1.27. Do ecu PPP musiał być przełożony tylko imo z oryginalnego ecu. Elektronik samochodowy zrobił mi to bez problemów. Sprawdzałem też parametry pracy PPP z downpipe na szerokim kołnierzu bez katów. Byłem zaskoczony jeszcze większym przyrostem mocy. Auto przyspieszało jak rakieta Parametry doładowania w piku takie same jak z katalizatorami ale dół stał się bardzo mocny. Turbina świszczała nawet na niskich obrotach , słyszalna od 2000obr./min. Obawiałbym się jednak tak jeździć, żeby mi się silnik nie rozleciał lub skrzynia. Dlatego zostawiłem zestaw z katalizatorami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 remap lub właśnie taki ecu zdecydowanie zrób remap. mapa w PPP nie była rewelacyjna, miałem ją u siebie. oprogramowanie powinno być napisane pod konkretny silnik, ponieważ lepiej wykorzysta potencjał drzemiący w tej konkretnej jednostce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się