Michal Barwicki Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Pacjent: sti 03 ppp taka akcja https://www.youtube.com/watch?v=bkB5WedKTGA&list=UUzoj4oT3Gs08LPVR_srGHaA teoretycznie mam paragon od sprzegła(spiek) i zamachu, sprzegło zawsze mega twarde pod nogą mam porównie bo w 200sx'ie mam spieka kopany juz 1000razy ale nie jest az tak hardkorowy jak ten w subaru. Mam wrazenie ze jak silnik dogrzany wtedy juz tak sie nie uslizguje po za tytm jaki widac to uslizg wystepuje jak lapie boosta z poczatku pozniej juz normalnie ciagnie Jutro podreguluje przy czpieniu nad pedalem bo takie tez sugestie dostalem od znawcy tematu. Ktoś cos wiecej podpowie? Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Wyglada jakby w momencie max Nm sie lekko uślizgiwało, mialem identycznie i skończylo sie na wymianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 sprawdź czy nie masz wycieku jakiego kolwiek oleju, czy to przekładniowy czy silnikowy nawet w "komorze" sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virek1 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Sprzęgło, przerabiałem ostatnio to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Barwicki Opublikowano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 ok szukam nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas312 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Sprzęgło na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 sorry, że się tak podepnę, ale naszło mnie pytanie w związku z filmikiem: jeśli sprzęgło zacznie ślizgać, czy wystarczy (zakładając, że sprężynki i tarcza są ok) wymienić samą okładzinę?Tzn czy po takim zabiegu sprzęgło będzie grało, czy poleca się wymianę całości i dopiero później wzmacnianie?Cóż, kto pyta nie błądzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Jeśli wszystkie inne podzespoły sprawne i w odpowiednim stanie,wystarcza prawidłowa wymiana okładziny,naturalnie przy zachowaniu jej odpowiednich parametrów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Podziękował ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Barwicki Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 to oto sprząglo http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/shop_detail.asp?productID=2688 przetrwało dwa lata, poczytałem na amerykańskim forum że ostro jada po nim dużo usterek, na angielskim znów wychwalają . Ja wracam do ori sprzęgła i dodatkowo pytanie się rodzi- czy po wymianie na nowe sprzęgło muszę wymienić zamach? ten exedy fajnie się kreci i chciałbym zatrzymać. Doszły mnie słuchy że lepiej wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się