Jump to content

Sprzęgło do wymiany?


Michal Barwicki
 Share

Recommended Posts

Pacjent: sti 03 ppp

taka akcja

https://www.youtube.com/watch?v=bkB5WedKTGA&list=UUzoj4oT3Gs08LPVR_srGHaA

teoretycznie mam paragon od sprzegła(spiek) i zamachu, sprzegło zawsze mega twarde pod nogą mam porównie bo w 200sx'ie mam spieka kopany  juz 1000razy ale nie jest az tak hardkorowy jak ten w subaru.

Mam wrazenie ze jak silnik dogrzany wtedy juz tak sie nie uslizguje po za tytm jaki widac to uslizg wystepuje jak lapie boosta z poczatku pozniej juz normalnie ciagnie :huh:

Jutro podreguluje przy czpieniu nad pedalem bo takie tez sugestie dostalem od znawcy tematu. Ktoś cos wiecej podpowie?

Dzieki

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sorry, że się tak podepnę, ale naszło mnie pytanie w związku z filmikiem:

jeśli sprzęgło zacznie ślizgać, czy wystarczy (zakładając, że sprężynki i tarcza są ok) wymienić samą okładzinę?
Tzn czy po takim zabiegu sprzęgło będzie grało, czy poleca się wymianę całości i dopiero później wzmacnianie?
Cóż, kto pyta nie błądzi ;)

Link to comment
Share on other sites

to oto sprząglo http://www.rogerclarkmotorsport.co.uk/shop_detail.asp?productID=2688 przetrwało dwa lata, poczytałem na amerykańskim forum że ostro jada po nim dużo usterek, na angielskim znów wychwalają :wacko:. Ja wracam do ori sprzęgła i dodatkowo pytanie się rodzi- czy po wymianie na nowe sprzęgło muszę wymienić zamach? ten exedy fajnie się kreci i chciałbym zatrzymać. Doszły mnie słuchy że lepiej wymienić

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...