Jump to content

spryskiwacze reflektorów padły?


olej

Recommended Posts

Zauważyłem że mi spryskiwacze nie plują na lampy. Płyn jest. Naciskam przycisk i nic, tylko jakiś dźwięk z okolic schowka nad nogami pasażera. Czy tam siedzi przekaźnik sterujący pompką?

 

Link to comment
Share on other sites

Poszukaj, jest to opisane kilka razy.

1.Nie pluja jak jest za niski poziom płynu, pompka reflektorów jest umiejscowiona nad pompka szyb (taki monitoring poziomu płynu) - dolej płynu i sprawdź.

2. Nie pluja bo zatarła sie pompka - czeka cię zdejmowanie zderzaka.

Link to comment
Share on other sites

Poszukaj, jest to opisane kilka razy.

1.Nie pluja jak jest za niski poziom płynu, pompka reflektorów jest umiejscowiona nad pompka szyb (taki monitoring poziomu płynu) - dolej płynu i sprawdź.

2. Nie pluja bo zatarła sie pompka - czeka cię zdejmowanie zderzaka.

W xt aż tak zmienili umiejscowienie pompki? U mnie jest przy zbiorniku płynu do spryskiwaczy. Jeżeli okaże się, że to pompka - http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/27032-nie-tryskaja-mi-spryskiwacze-reflektorow/

Link to comment
Share on other sites

 

Poszukaj, jest to opisane kilka razy.

1.Nie pluja jak jest za niski poziom płynu, pompka reflektorów jest umiejscowiona nad pompka szyb (taki monitoring poziomu płynu) - dolej płynu i sprawdź.

2. Nie pluja bo zatarła sie pompka - czeka cię zdejmowanie zderzaka.

W xt aż tak zmienili umiejscowienie pompki? U mnie jest przy zbiorniku płynu do spryskiwaczy. Jeżeli okaże się, że to pompka - http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/27032-nie-tryskaja-mi-spryskiwacze-reflektorow/

 

Pompka jest przy zbiorniku, tyle że w SG zbiornik jest pod reflektorem.

 

Cytuję:

"

wczoraj zabrałem się za pompkę spryskiwaczy reflektorów, bo raz działały a raz nie. okazało się, że utlenił się i przerwał jeden z przewodów zatopionych w silikonie. udało się dolutować, zatem dziś zamontuję.

co do samego dojścia do pompki w Forester MY07 trzeba stety/niestety zdjąć zderzak. i okazuje się, że to 10-15 minut roboty dla jednej osoby:

1) zdejmujemy atrapę chłodnicy [chyba 6 spinek]

2) odpinamy spinki górne zderzaka

3) odpinamy spinki dolne [łączące z osłoną pod silnikiem i nadkolem]

4) odpinamy spinki w rogach zderzaka - dojście od strony koła i odchylenie nadkola [jest tam elastyczne i można odgiąć bez problemu]

5) odpinamy spryskiwacze reflektorów

6) zdejmujemy zderzak - jest na zatrzaski

7) odpinamy kostki halogenów

 

co do samej pompki - w moim przynajmniej jest nierozbieralna. wydaje mi się, że do SG pasuje z modelu SH - o ile średnica w zbiorniczku jest taka sama. co do SF nie wiem, bo SG i SH mają wysuwane ciśnieniowo dysze a SF ma stałe dysze.

"

 

Edited by Arek_W
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...