Jump to content

Kupno Imprezy co i jak ?


Recommended Posts

Witam,
Niedawno sprzedałem mojego gnijącego Opla i teraz planuje zakup jakiegoś samochodu. Moją uwagę przykuło Subaru Impreza III 2.0 150km oraz najlepiej z LPG na wydanie mam jakies 25-30tyś. Raczej nie podróżuje dużo bo autko będzie służyć do przemieszczenia się raczej do pracy, natomiast więcej jeźdzę w zimie dlatego szukam czegoś z 4x4.Na co warto zwrócić uwagę przy kupnie Subaru oraz jak na chwilę obecną wyglądają koszty napraw oraz czesci do słynnego silnika subaru ? 

Edited by kwak93
Link to post
Share on other sites

 

 

Niedawno sprzedałem mojego gnijącego Opla i teraz planuje zakup jakiegoś samochodu.

Fajnie, kierunek słuszny:)

 

do słynnego silnika wankla ?
Tylko nie wiem czy ten, co chciałeś obrać ;)
Link to post
Share on other sites

ja bym bral legacy 2003-2009 na Twoim miejscu, za +-20 tysi bedziesz mial 2.5 litra, w ladnej i wygodniejszej budzie, prawdopodobnie z gazem, reszte zostaw sobie na start.
Mam nadzieje ze te legasie sa rownie bez awaryjne jak starsze wersje, ja swoim juz prawie 100 tysi zrobilem, zawsze dojezdzal do celu o wlasnych silach

Edited by diabel_215
Link to post
Share on other sites

wizualnie bardziej preferuje Imprezę do komfortu jazdy nie przywiązuje wielkiej uwagi..

może ktoś wypowie jak wyglądają koszty exploatacji ?
oraz czy faktycznie ceny czesci do subaru są niebotycznie wyższe niz do innych samochodów ?
 

Link to post
Share on other sites

 

 

może ktoś wypowie jak wyglądają koszty exploatacji ?

 

Mamy temat opisujący koszty utrzymania:

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/4838-wyliczenie-koszty-utrzymania-subaru-imprezy-wrx/

 

 

 

Na co warto zwrócić uwagę przy kupnie Subaru

 

Oraz temat na co zwrócić uwagę:

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/11191-na-co-zwrocic-uwage-przy-kupnie/#entry354037 

 

 

Miłej lektury  ;)

Link to post
Share on other sites

jakieś porównania cen części ktoś coś ? 

 

nikt w okolicy nie miał samochodu z takim silnikiem więc stąd te obawy..

Subaru się nie psuje chyba, że bardzo tego chcesz czyli

 

- olej wymieniasz co 100 tys. km przy okazji wymiany rozrządu - chyba że

- rozrząd wymieniasz co 500 tys. km co automatycznie powoduje przesunięcie okresów wymiany oleju

- próbujesz do pracy dotrzeć w 10 min mimo że Oplem zajmowało Ci to 1,5 h

- wierzysz w napęd 4x4 jak w Boga, Buddę, Jahwe, Allaha, Kamasutrę, Prezesa Jarosława - i dajesz po lodzie jak po suchym.

Najczęściej psujące się części w Subaru to

- przedni zderzak

- atrapa chłodnicy

- przednie błotniki

- pokrywa silnika

- zespół przednich lamp

lub (w zależności z której strony wejdzie twarde) inne elementy karoserii lub ( w zależności jak głęboko wejdzie twarde) elementy osadzone głębiej.

 

matka

Link to post
Share on other sites

Najczęściej psujące się części w Subaru to - przedni zderzak - atrapa chłodnicy - przednie błotniki - pokrywa silnika - zespół przednich lamp lub (w zależności z której strony wejdzie twarde) inne elementy karoserii lub ( w zależności jak głęboko wejdzie twarde) elementy osadzone głębiej.

 

reszta to zwykła eksploatacja, jakieś panewki, tłoki, smok, czy UPG ... same drobiazgi

 

ale zaraz, zaraz, kolega chce wolnegossaka kupić .. one się nie psują, nuda Panie, lejesz paliwo i tyle ;)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...