sebek Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 ja myślę że mój problem jest taki że wpierw jeździłem foresterem potem outbakiem h6 a teraz przesiadłem się na xv bo potrzebowałem fajne auto na miasto ale niestety zachwycony nie jestem jak kolega wyżej napisał XV jest najtańszym Subaru i co z tego wynika "najgorszym" w sensie "oszczędniej wykonanym" dlatego słysze wszystko znacznie dokładniej niż np w Outbaku do tego auto kupiłem na dość tanich oponach zimowych Nexen (na geo jeszcze nie jeździłem) a w outbaku miałem najlepsze dunlopy ich parametr głośności był 67dB ale jak pisałem odgłos silnika przeszkadza mi najbardziej gdy zchodzi z obrotów do biegu jałowego, lub gdy ruszam że krzyżówki niestety wszystko słychać, także gdy takich skrzyżowań masz kilka po drodze potrafi to męczyć, natomiast przy spokojnej jeździe 60-80 km gdy auto jedzie na ustabilizowanych obrotach jest ok z tym najgorszym to moglbym polemizowac bo jezdzilem forkiem 2.0i i tam lepiej nie jest ani pod wzgledem wyciszenia ani pod wzgledem wykonczenia wnetrza ( jest wrecz takie same tylko boczki drzwi sa inne) Miałem nawet wrazenie ze przy wyzszych predkosciach jest jeszcze głosniej niz w XV. zgadza się jest praktycznie identyczne, forestera mialem 2000 rok i nie był taki plastikowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robgas44 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 W Łodzi jest firma Bartex (http://www.bartex-caraudio.com.pl/ ). Specjalizacja car - audio, a przy tym też wyciszenie. Zakładają maty GMS. Czy ktoś ma opinię nt. firmy, a szczególnie proponowanych mat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 https://play.google.com/store/apps/details?id=kr.sira.sound&hl=en polecam do zabawy, raczej na pewno dokładnie to nie pokazuje (zależy od telefonu) ale zawsze można użyć do porówania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 W Łodzi jest firma Bartex (http://www.bartex-caraudio.com.pl/ ). Specjalizacja car - audio, a przy tym też wyciszenie. Zakładają maty GMS. Czy ktoś ma opinię nt. firmy, a szczególnie proponowanych mat? Maty jak maty, jeśli nie są bitumiczne (ew. polimerowo-bitumiczne) to już znaczy, że są dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuyek3 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Co jest nie tak z matami bitumicznymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Co jest nie tak z matami bitumicznymi? Jesli dobrze pamietam, to na mrozie lubia pekac/kruszyc sie i odpadac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamesbondzio Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 dlatego zamiast bitumicznych lepiej kilka groszy więcej wydać na maty butylowe w Łodzi, a konkretnie Konstantynowie Łódzkim jest jeszcze firma Basser Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) Jesli dobrze pamietam, to na mrozie lubia pekac/kruszyc sie i odpadac.Przy wysokich temperaturach też mają skłonność do odklejania (posiadają warstwę kleju, w przeciwieństwie do butylowych, które są klejące 'same od siebie'). Do tego są cięższe i mają gorsze właściwości akustyczne oraz skłonność do śmierdzenia w czasie upałów. No i w końcu: są szkodliwe dla zdrowia. Edytowane 19 Maja 2015 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyAndy Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Zna może ktoś dobrą firmę z okolic trójmiasta? Do firmy z ogłoszenia trochę strach iść Dziękuję za ewentualne sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Zastanawiam się, jak to jest z tym zaklejaniem otworów technologicznych w profilach zamkniętych przy wyciszaniu. Zauważyłem, że ciche-auto.pl zakleja wszystko jak leci. Czy to jest aby na pewno właściwe? Otwory te służą przecież odprowadzaniu wody i umożliwianiu cyrkulacji powietrza tak, by nie gromadziła się w tych miejscach wilgoć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 A czy jak fabrycznie całe drzwi i wszelkie otwory były zaklejone folią z tworzywa sztucznego, to "oddychały" ? --------- Błędy w pisowni sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 A czy jak fabrycznie całe drzwi i wszelkie otwory były zaklejone folią z tworzywa sztucznego, to "oddychały" ? wspomniana folia aż tak szczelna nie jest natomiast same drzwi to nie "profil zamknięty", oczywiście wszelkie odpływy wody zostają drożne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Na pewno nie jest dźwiękoszczelna Otwory technologiczne umożliwiają umieszczenie "instrumentów" w blachach: zamek, sterowanie szyby itp. @ketivv, dzięki za wyjaśnienie. Ty tam bardziej "obcykany" w tym temacie jesteś --------- Błędy w pisowni sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) @ketivv, dzięki za wyjaśnienie. Ty tam bardziej "obcykany" w tym temacie jesteś co by nie było jest to bardzo duża ingerencja w auto do tego prawie, że nieusuwalna w związku z tym robić to świadomie i z głową, dzisiaj wiele rzeczy zrobiłbym nieco inaczej głownie od strony użytych materiałów, do tego inaczej wygląda "lekko poprawić' a inaczej zrobić pod dobry odsłuch muzyki w tym przypadku lepiej wybrać inną markę Na pewno nie jest dźwiękoszczelna po części jest stąd na niej ta pianka, w jakimś celu jest użyta Edytowane 5 Lutego 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Mówiąc o profilach zamkniętych nie miałem na myśli drzwi, ale konstrukcję nośną karoserii. Widać to m.in. na zdjęciach z wyciszenia bagażnika i przedziału pasażerskiego na pierwszej stronie tego wątku. Nie zawsze służą one odprowadzaniu wody lub prowadzeniu przewodów elektrycznych. Często nie pełnią żadnej specjalnej funkcji poza cyrkulacją powietrza. Zapytam może inaczej: czy ktoś się może spotkał z przypadkiem, gdzie przyspieszona korozja profili zamkniętych spowodowana była ich zaklejeniem np. podczas wyciszania samochodu? Pytanie nie jest pozbawione sensu. Załóżmy taki scenariusz, że kupując nowe auto robiłbym regularne przeglądy lakieru zalecane przez producenta i przed upływem gwarancji pojawiłaby się korozja. Auto zostało oddane do naprawy gwarancyjnej w ASO. W celu likwidacji ognisk korozji zostało częściowo rozebrane i zauważono przy tym, że samochód był wygłuszany. Czy mogą odrzucić reklamację podając za powód to, że w wyniku zastosowania mat samoprzylepnych zostały zaklejone otwory w elementach nośnych, co spowodowało zaleganie w tych miejscach wilgoci i przyspieszoną korozję? Jak koledzy odniosą się do takiej sytuacji? Edytowane 5 Lutego 2016 przez miszael Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Załóżmy taki scenariusz, że kupując nowe auto robiłbym regularne przeglądy lakieru zalecane przez producenta i przed upływem gwarancji pojawiłaby się korozja. Auto zostało oddane do naprawy gwarancyjnej w ASO. W celu likwidacji ognisk korozji zostało częściowo rozebrane i zauważono przy tym, że samochód był wygłuszany jeśli się o to obawiasz nie ma co wygłuszać taka metodą auta, robienie blacharki w takim aucie to skrajna upierdliwość Zapytam może inaczej: czy ktoś się może spotkał z przypadkiem, gdzie przyspieszona korozja profili zamkniętych spowodowana była ich zaklejeniem np. podczas wyciszania samochodu? z tego co widziałem w bardzo dawno zrobionych autach nic takiego się nie dzieje przeważnie już w momencie oklejania nie były nowe miałem okazje widzieć usuwanie (choć słowo usuwanie nie do końca pasuje) starych mat celem instalacji lepszych jakościowo w "zamknietych" profilach zamkniętych było sucho jeśli mówisz o otworach widocznych na zdjęciu jako czarne punkty to są one fabrycznie zaklejone Edytowane 5 Lutego 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 robienie blacharki w takim aucie to skrajna upierdliwość Co masz na myśli mówiąc o upierdliwości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 robienie blacharki w takim aucie to skrajna upierdliwość Co masz na myśli mówiąc o upierdliwości? usuwanie tego to dramat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Już rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Witam Chce wyciszyć podłogę w swoim xv mam pytanie jak zdemontować tunel miedzy siedzeniami tak żeby niczego nie uszkodzić. Z góry dziękuję za wszystkie rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Godzinę temu, pino napisał: Chce wyciszyć podłogę w swoim xv mam pytanie jak zdemontować tunel miedzy siedzeniami tak żeby niczego nie uszkodzić. z tyłu tunelu lekko za siedzeniami masz po bokach zaślepki pod którymi znajdują się śruby, osłonę ręcznego demontujesz o ile pamiętam w górę, tam są tylko zatrzaski, poz demontowaniu na łączniu plastików na linii pod lewarkiem jest jedna śruba wszystkie przewody idące do podłokietnika można spokojnie wypiąć np. od tyłu po odkręceniu wspomnianych śrub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 może pomóc: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Wielkie dzięki panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) spoko bebeszyło się to i owo I lepiej w ciepłym pomieszczeniu demontować te plastiki. Edytowane 23 Września 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Ja mam 6 letnie już auto które wygłuszałem osobiście 5 lat temu piankami z klejem do dziś trzyma jak diabeł współczuje każdemu kto będzie to zdzierał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się