Jump to content
pegi

SVX Alcyone

Recommended Posts

Czesc,

 

poszukuje czujnik cisnienia w ukladzie klimatyzacji. Zamontowany jest w komorze silnika, okolice prawego reflektora, przy osuszaczu. Ma ktoś? Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

:Pw Józefowie 3 SVX:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.07.2019 o 16:57, Herbert napisał:

:Pw Józefowie 3 SVX:D

Oczywiście wszystkie w tamtejszym serwisie... 

Jak to stwierdził właściciel, Pan Jarek ( swoją drogą jeden SVX jest jego ) - "kolejnego nawiedzonego przywiało"

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.06.2019 o 14:01, Guliwer napisał:

 mam taki sam dylemat, też po 40kzł przestałem liczyć.

 

Ja do 40 kzł. nie doszedłem ale...mam mniejsze auto:biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Dzixd napisał:

Widzieli. Kusiło mnie przez chwile, bo tyle to mnie będą kosztowały popychacze hydrauliczne do mojego. Nie polecam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Dzixd said:

Byłem, widziałem, jeździłem... 

Zalany od dołu, dziury w wydechu, łożyska z tyłu mocno grają i Bóg wie co jeszcze! 

 

Ale za takie pieniądze! 

:unsure:

 

16 hours ago, BelegUS said:

Widzieli. Kusiło mnie przez chwile, bo tyle to mnie będą kosztowały popychacze hydrauliczne do mojego. Nie polecam.

 

Co tam jeszcze z grubszych rzeczy? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Syn Adama napisał:

Co tam jeszcze z grubszych rzeczy? 

W tym momencie do roboty:

- UPG (przy okazji wymiana wszystkich uszczelek)

- Popychacze

- Osłony rozrządu

- Kompletny wydech (zgnił jak stał ostatnie miesiące u mechaników i "mechaników")

- Regeneracja zacisków, tarcze, klocki przód i tył (jak wyżej)

- Dyfer ze szperą (szpera zmielona, nieserwisowalna)

- Jakieś pierdoły o których zapomniałem pewnie

 

No tak średnio bym powiedział.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, BelegUS said:

W tym momencie do roboty:

- UPG (przy okazji wymiana wszystkich uszczelek)

- Popychacze

- Osłony rozrządu

- Kompletny wydech (zgnił jak stał ostatnie miesiące u mechaników i "mechaników")

- Regeneracja zacisków, tarcze, klocki przód i tył (jak wyżej)

- Dyfer ze szperą (szpera zmielona, nieserwisowalna)

- Jakieś pierdoły o których zapomniałem pewnie

 

No tak średnio bym powiedział.

 

Aha.

Słabo. 

 

A może więc tu zapytam, jak to jest z tym EG33? Wpadł mi taki głupi pomysł do głowy, żeby zrobić swap do mojego Outback'a i z tej strony też mnie bardziej kusiło na tego SVX'a bo, tłumaczyłem sobie, jak nic z auta, to przynajmniej silnik bym sobie powoli ogarniał. 

UPG, uszczelki, rozrząd, powiedzmy jeszcze pierścienie, to spoko, ale jak to jest z tymi popychaczami? Jak się objawiają w tym SVX? Czy to jest po prostu sprawa raz na ~200kkm? A jeżeli z LPG? 

Oprócz tych uszczelnień, słyszałem że ten silnik jest dość pancerny. 

Dzięki. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak popychacze są na wylocie to silnik klepie, zwłaszcza na zimnym. Raczej sprawa "jednostkowa", bo z tutaj zebranych wiem tylko że jeszcze @pegi robił w swoim. No ale, niestety, droga.

 

Pierścienie nie wiem czy są dostępne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

znajomy podrzucił ten artykuł, ale ten mimo, że czarny nie jest tym który mam...

 

motor SVX.jpg

motor SVX2.jpg

motorSVX1.jpg

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

imageproxy.php?img=&key=89cebd84b302413aPolak, z salonu l

IMG_20190912_071821.jpg

IMG_20190912_071805.jpg

15683187610557800511762498655734.jpg

Edited by Herbert
Błąd zdjęć
  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zalega komuś pokrywka kolektora dolotowego?

Cf392.jpg

Ta czarna. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam forumowiczów jestem tu nowy stałem się szczęśliwym posiadaczem dwóch svx jeden jako dawca drugi jeżdżący jakieś porady na początek ?

E75AE004-3170-403B-82E0-BC6D47BF64EF.jpeg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, Darek Ge napisał:

jakieś porady na początek ?

Porzuć wszelką nadzieję ;)

 

Szukaj zawczasu skrzyni 4.44 VTD na swap.

 

No i jak możesz to sprzedaj mi te pokrywke z posta powyżej ^^

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam forumowiczów jestem tu nowy stałem się szczęśliwym posiadaczem dwóch svx jeden jako dawca drugi jeżdżący jakieś porady na początek ?

E75AE004-3170-403B-82E0-BC6D47BF64EF.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety ale nie ma jej przy silniku nie przywiozłem jeszcze wszystkiego od poprzedniego właściciela. 

Potrzebuje schemat elektryczny svx ma może ktoś ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Darek Ge napisał:

Niestety ale nie ma jej przy silniku nie przywiozłem jeszcze wszystkiego od poprzedniego właściciela. 

Potrzebuje schemat elektryczny svx ma może ktoś ? 

https://www.seccs.org/tech/1992 SVX/index.html

 

Do Amerykańca, ale do EU niestety nie dysponujemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy były jeszcze jakieś inne przełożenia w svx?

3,545

3,7 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy z większym doświadczeniem, moja Czarna Rozpacz potrzebuje schematu elektryki... Ktoś ? Coś? Jakiś pdf? @pegi @BelegUS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Herbert napisał:

Koledzy z większym doświadczeniem, moja Czarna Rozpacz potrzebuje schematu elektryki... Ktoś ? Coś? Jakiś pdf? @pegi @BelegUS

No masz dwa posty wyżej :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.10.2019 o 21:07, Darek Ge napisał:

Czy były jeszcze jakieś inne przełożenia w svx?

3,545

3,7 

 

Tylko te dwa, 3,545 na US (MPT) i 3.7 na całą resztę (VTD).

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, BelegUS napisał:

No masz dwa posty wyżej :P

Odpadłem ok 10 strony wątku :huh: 

ale szukam wiązki centralnego zamka bo pilot podczerwieni padł... I chcę normalny moduł podpiąć...

Edited by Herbert
Poszerzenie

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Herbert napisał:

ale szukam wiązki centralnego zamka bo pilot podczerwieni padł... I chcę normalny moduł podpiąć...

 

Widzisz, z tym jest problem, bo USA miały inny (normalny) układ i moduł... u mnie się z tym akurat teraz elektryk szarpie :P Centralka jest pod boczkiem drzwi pasażera, tyle wiem na pewno.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, BelegUS napisał:

 

Dziękuję @BelegUSza rady:bowdown:, jestem bogatszy o dwa piloty , nowe siłowniki w drzwiach ... Ale Czarna Rozpacz ma już możliwość parkowania na mieście , a nie jak ostatnio tylko wyjazdów docelowych po kogoś i do domu;)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...