Jump to content

SVX Alcyone


Recommended Posts

Jak myślicie. Do czego ten pilot? Centralny czy alarm? I czy ta dioda powinna świecić po wciśnięciu?. Bateria nowa. 

IMG_20180409_214415.jpg

IMG_20180409_214431.jpg

IMG_20180409_214600.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gdyby ktoś jeszcze nie widział to mój SVX miał wczoraj sesję zdjęciową u mojego ulubionego fotografa... i jest przeciąg Wiecej fotek tutaj: https://www.facebook.com/skowronekmillenium/photos/?ta

Kwa, na mojego to by 202 napraw zabrakło...

witam! Minęło już trochę czasu od zakupu svx'a, trochę już w nim zrobiłem i pozamawiałem części, chciałem się jednak podzielić odkryciem- może komuś się przyda. Łączniki stabilizatora przód tak bardzo

Posted Images

23 godziny temu, Guliwer napisał:

Mam nadzieję, że zostanie w PL. Powodzenia i... co teraz?

Myślę że następną zabawką bedzie Corvette C4 :-)

 

Jak ostatnio dałem ogłoszenie na OtoMoto, to odzew był słabiutki, natomiast z AutoScout24 , przynajmniej kilka telefonów.

 

Teraz jeszcze nigdzie za granicą się nie ogłaszałem, może za jakiś czas spróbuję.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
19 minut temu, alepka napisał:

Czy ktoś coś podpowie w kwestii montażu chłodnicy skrzyni? Jaką wybrać gdzie zamontować etc

przejzyj moje posty na w tym wątku. dodałem foty i opisałem dodanie chłodnicy ATF

Link to post
Share on other sites

@alepka taki mały OT: kupiłeś swojego na Giełdzie Klasyków (to był chyba Szwajcar)? Zastanawiam się, czy warto odwiedzać takie imprezy w poszukiwaniu Subaru.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Guliwer napisał:

@alepka taki mały OT: kupiłeś swojego na Giełdzie Klasyków (to był chyba Szwajcar)? Zastanawiam się, czy warto odwiedzać takie imprezy w poszukiwaniu Subaru.

Kupiłem w DE. co do giełd to coś tam można zawsze znaleźć np tutaj. czasami się trafia coś fajnego. ostatnio na aukcji poszło BMW z historią za całkiem nieduże pieniądze.

Link to post
Share on other sites

Tak sobie przeglądałem i natrafiłem na coś takiego. Egzemplarz cenowo ok, wygląda w miarę zdrowo, ale opis mnie zastanawia.....

"Car is running great , gearbox is working , newer brakes all over , rustfree car ,
Some clearcoat peeling , importeret from Schweiz , tax is paid in germany to make it a EU car 
Service historie with the car 
FIXED Price 2650€ / 20000Dkr
And if you are the wife of a late middleeast guy that left you 20million dollars , go hang your self in a rope , instead if thinking you Can scam me for money , its not going to happen"

Link to post
Share on other sites

Chodzi o końcówkę opisu?

Chyba ktoś uprzedza że nie da się nabrać na przekręt nigeryjski/ szwedzki czy jakiś tam inny (były też warianty z marynarzem który rzadko bywa na lądzie i jakieś dziwne mutacje). Generalnie - przeleję ci kasę paypalem a po auto stawi się mój dobry znajomy. Potem przelew wycofuje (do iluś tam dni można cofnąć mimo że kasa teoretycznie pojawia się na koncie odbiorcy) i voila ! 

Tak to kiedyś opisywano.

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Crazy_Ivan napisał:

Restauracje z siedmioma gwiazdkami muszą swoje kosztować ;)

Ale plama, co za wstyd: z sześcioma! :rolleyes:

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Guliwer napisał:

Ale plama, co za wstyd: z sześcioma! :rolleyes:

Hah... nauczka na przyszłość, żeby nie pisać postów "na kolanie" ;)

Link to post
Share on other sites

Ten egzemplarz chyba stoi już od 2 czy 3 lat nieużywany.

 

Tak ogólnie też kiedyś zastanawiałem się czy nie kupić jakiegoś na części, ale teraz po 4 latach , wiem że byłby to głupi pomysł.

 

Przez ten czas , wszystko co kupowałem to poprostu rzeczy które się zużywają -klocki, chłodnica itp.

 

Mam nadzieję, że ten sprzęt znajdzie jakiegoś miłośnika który doprowadzi go do stanu używalności.

 

Skrzynia, to nakład ok 5k.

Sama regeneracja sprzęgła to ok 1 k

Uszczelki , tarcze  to ok 1.5 lub 2 k, już dokładnie nie pamiętam.

Ale na pewno warto.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Programował ktoś kiedyś pilota do centralnego zamka?. Mam pilot ale nie jest zaprogramowany. Sam pilot działa (widać na kamerce jak dioda świeci). Procedura programowania też rozkminiona z tym, że: aby wejść w tryb programowania trzeba wykonać sekwencje czynności, a jedną z nich jest wyłączenie SECURITY (OFF) a potem szybkie wciskanie tego przycisku. Problem tym, że mój przycisk SECURITY (ten z kluczykiem) się NIE WCISKA! Ma diodę która miga, wygląda jak pozostałe (np od Cruise) ale niestety ni mogę go włączyć i wyłączyć (wcisnąć). Czy znacie jakiś inny sposób na zaprogramowanie pilota?

 

UPDATE. Procedury są do wersji amerykańskiej (tam jest alarm fabryczny). Jeśli dobrze zrozumiałem to w wersji europejskiej jest tylko kontrolka od immobilizera. Jak zatem doprogramować pilot do centralnego?

 

Kolejny Update. Poszperałem trochę i się okazuje, że centralny jest na podczerwień i jego zasięg to kilkanaście centymetrów max. Jeśli zbliżę do klamki z pilotem to zamek się zamyka. Poroblem jest taki, że od razu się otwiera. Co jest nie tak?

Edited by alepka
Link to post
Share on other sites

W klamce mniej więcej nad zamkiem masz takie czarne odbiorniki podczerwieni. Powinno łapać z około metra. Jeżeli otwiera i zamyka od razu samo to możliwe, że masz uszkodzony siłownik zamka kierowcy. Ostatnio w moim byłym Svxie nowy właściciel walczył z dokładnie takim samym problemem.  Aha, poza tym nie wiem czy wiecie ale svxa da się też otworzyć bez kluczyka, odpowiednio wcześniej zaprogramowana sekwencja pociągniec klamki.

Pozdrawiam ;)

 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, adixi1 napisał:

W klamce mniej więcej nad zamkiem masz takie czarne odbiorniki podczerwieni. Powinno łapać z około metra. Jeżeli otwiera i zamyka od razu samo to możliwe, że masz uszkodzony siłownik zamka kierowcy. Ostatnio w moim byłym Svxie nowy właściciel walczył z dokładnie takim samym problemem.  Aha, poza tym nie wiem czy wiecie ale svxa da się też otworzyć bez kluczyka, odpowiednio wcześniej zaprogramowana sekwencja pociągniec klamki.

Pozdrawiam ;)

 

To już udało mi się ustalić. Zmarnowałem chyba ze 2 dni przeglądając rożne fora o programowaniu pilota bo mój po mimo wymiany baterii nie otwierał i zamykał auta (sprawdzałem siedząc w środku lub z odległości ok metra). Wreszcie natrafiłem na ślad o podczerwieni i po zbliżeniu do zamka  wszystko zadziałało z tym, że problem jest jak już napisałem. A wiesz może czy nowy właściciel twojego auta rozwiązał ten problem?

Link to post
Share on other sites

Tak jak napisałem uszkodzony okazał się siłownik zamka kierowcy, a tak na prawdę nie tyle uszkodzony ile wymagał gruntownego wyczysczeniu jeśli dobrze pamiętam. 

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, adixi1 napisał:

Tak jak napisałem uszkodzony okazał się siłownik zamka kierowcy, a tak na prawdę nie tyle uszkodzony ile wymagał gruntownego wyczysczeniu jeśli dobrze pamiętam. 

Rozebrałem dzisiaj drzwi. Wszystko wygląda ok. stan prawie fabryczny. Nie miałem czasu żeby demontować całość ale na ucho chodzi bardzo zdrowo. nie ma różnicy czy przekręcam kluczykiem czy włączam z pilota. Chodzi tak samo z tą różnicą, że z pilota zaraz otwiera. Z kluczyka zostaje jak ma być. Może to coś innego?

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, alepka napisał:

A gdzie go szukać?

Ok dzięki. Spróbuję dzisiaj odpiąć wtyczkę od kierowcy i spróbować. Potem to samo od pasażera. Zobaczymy. Jeśli któryś jest zepsuty i powoduje otwieranie to powinno wyjść. Chybaa że oba są zepsute.....

Edited by alepka
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, adixi1 napisał:

A da się go pilotem otworzyć? Czy też się otwiera i zamyka od razu?

jak zamknę z kluczyka to pilotem nie otwiera. nie miałem wczoraj czasu odpiąć  wtyczek i posprawdzać ale zrobię to na tygodniu. A wiesz może jak się programuje tę sekwencję pociągnięć. Może tak spróbuję.

 

A tak z innej beczki. Dzisiaj trochę pojeździłem i po wstawieniu auta do garażu i zgaszeniu doszły mnie dziwne dźwięki spod maski. W okolicach zbiorniczka wyrównawczego dochodziło jakby bulgotanie. W okolicach przedniej części silnika (tak na wysokości alternatora) cichutkie syczenie. W ogóle to tak jakby w układzie cały czas krążyła woda (na zgaszonym silniku). Żadnych wycieków, temperatura w normie, węże miękkie. Ki diabeł?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...