Jump to content

SVX Alcyone


Recommended Posts

Pierwszych - z zapiętą na stałe dwójką 80km/h przy 4k obrotów to całkiem cywilizowane warunki ;)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gdyby ktoś jeszcze nie widział to mój SVX miał wczoraj sesję zdjęciową u mojego ulubionego fotografa... i jest przeciąg Wiecej fotek tutaj: https://www.facebook.com/skowronekmillenium/photos/?ta

Kwa, na mojego to by 202 napraw zabrakło...

witam! Minęło już trochę czasu od zakupu svx'a, trochę już w nim zrobiłem i pozamawiałem części, chciałem się jednak podzielić odkryciem- może komuś się przyda. Łączniki stabilizatora przód tak bardzo

Posted Images

Cieszę się razem z Tobą, że w końcu się udało ;-)

Uruchom go w 100% i przyjeżdżaj spowrotem do Wwa opić zakup :-D

Link to post
Share on other sites

Auto nieznane z Allegro ;)

8343_1169154756442216_323558041069415533

adixi mi go znalazł - czekałem półtorej roku :P Ale warto było :)

 

 

i tradycyjnie felgi zle zalozone :)

 

kolor fajny

 

jaki rok i co do roboty poza skrzynia?

Link to post
Share on other sites

Znam jedną osobę która założyła i jeździ.

Ciekaw jestem jedynie co się stanie z tłoczkiem zacisku jak już klocki zaczną się kończyć. Trzeba poszukać czy zaciski z USDM są takie same jak w EU.

Edited by adixi1
Link to post
Share on other sites

Kolor mega :P Chyba nawet wolę go od Burgundy.

 

Auto raczej do mocnego dopieszczenia:

- Skrzynia (4.44 z GTB czeka, dzisiaj dyfer dowiozłem 4.44 do mechanika)

- Blacharka (spod listew drzwi/tylnej ćwiartki wystają purchle, czyli pod spodem pewnie sito + tylne nadkola w purchlach)

- Uszczelki drzwi i szyberdachu poszarpane (ktoś ma z tym doświadczenie, czy pozostaje ASO?)

- Na P/N silnik telepie na wolnych obrotach (cewka? Chyba będę z Chin zamawiał... AA290 obżenią?)

- Coś strasznie trzeszczy od strony prawego przedniego zawieszenia/koła

- Klima nie działa (mogło usmażyć sprężarkę klimy, sądząc po śladach na osłonie rozrządu - pasuje to z innych Subaru?)

- Wgniotki gradowe na dachu (z kilkanaście-kilkadziesiąt)

- Hamulce do natychmiastowej wymiany

- Jakieś plamy, dziurki w plastikach i inne duperele.

 

Ogółem moim zdaniem w fajnym stanie, damy rade, ja już go pokochałem :P

Link to post
Share on other sites

Rozrząd bedziesz robił?

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

 

 

Kolor mega

Nawet jakby Twój był inny, to jest to prawda  B)  ;)

 

 

 

- Uszczelki drzwi i szyberdachu poszarpane (ktoś ma z tym doświadczenie, czy pozostaje ASO?)

Młody jesteś, serce masz zdrowe, możesz zapytać w ASO o ceny. Z ciekawości oczywiście  ... ;)  Pozostaje ratować co się da, albo szukać używek w lepszym stanie.

 

 

 

Chyba będę z Chin zamawiał... AA290 obżenią?)

Tymi wszystkiego nie załatwisz. Inna budowa, inne mocowania. Rzeźba tak gruba, że ja porzuciłem pomysł. Niestety używek nie dopadłem, kupiłem w ASO (1800 kpl, czyli tyle, co jedna uszczelka do drzwi  ;) ).

 

 

 

- Coś strasznie trzeszczy od strony prawego przedniego zawieszenia/koła

Może zastany jest jeszcze i potrzebuje się rozruszać ;)  

 

Najważniejsze, że wreszcie go masz  :)  Gratki i trzymam kciuki  :)

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Znam jedną osobę która założyła i jeździ.

Ciekaw jestem jedynie co się stanie z tłoczkiem zacisku jak już klocki zaczną się kończyć. Trzeba poszukać czy zaciski z USDM są takie same jak w EU.

 

Klocki na tył są mega tanie, wystarczy je wymieniać np co 10 k km.

 

Chyba spróbuje i zamówię te tarcze- może okaże się, że nie ma o kruszyć kopi

Link to post
Share on other sites

Rozrząd bedziesz robił?

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

 

Będę - idzie już ze Stanów :P Tylko pompe wody muszę kupić i na 3 króćce przerobić, ale to już w PL.

 

 

Młody jesteś, serce masz zdrowe, możesz zapytać w ASO o ceny. Z ciekawości oczywiście  ... ;)  Pozostaje ratować co się da, albo szukać używek w lepszym stanie.

 

Aż tyle to kosztuje? oO U mnie są serio zmęczone, a szyber wręcz się ma czasem problem domknąć (kwestia blokujących go, spadających uszczelek?) - Tata stwierdził, że tej przy drzwiach ciężko będzie pomóc... choroba, tego żadne firmy nie dorabiają? :P

 

 

Tymi wszystkiego nie załatwisz. Inna budowa, inne mocowania. Rzeźba tak gruba, że ja porzuciłem pomysł. Niestety używek nie dopadłem, kupiłem w ASO (1800 kpl, czyli tyle, co jedna uszczelka do drzwi  ;) ).

Eh... Chincyki (co trzymają się mocno) twierdzili (i nadal twierdzą) że to zamienne ( http://www.alibaba.com/product-detail/Ignition-Coil-For-Subaru-SVX-Impreza_834076733.html?spm=a2700.7724838.0.0.pSdWj8 ) - szkoda, że w rzeczywistości nie pasuje :/ Może wyślę im maila, czy nie mają "tych innych"...

Wiem, że temat już wałkowaliśmy, ale:

C12_09001047.png

Czy dobrze widzę, że AA290 i AA310 (pierwszy i trzeci "rząd") są konstrukcyjnie identyczne (różnią się długością kabelka)? To może chociaż te dwie (cztery) bym mógł przyjanuszyć z Kraju Wschodzącej Podróbki? :P

 

 

Może zastany jest jeszcze i potrzebuje się rozruszać ;)

Chyba nie, bo w trasie raczej się pogarszało, niż poprawiało :/

 

No, i na dodatek coś mi paliwem potrafi po postoju pachnieć w środku... też się zastanawiam, ki czort...

Link to post
Share on other sites

Aa290 tak jak Ci mowilem pasują różnią sie jedynie dlugoscia kabla wygladają troche inaczej ale maja te same parametry i wchodza na wszystkie swiece.

Link to post
Share on other sites

Tak. Miałem u siebie aa290 praktycznie ba kazdym cylindrze bo kupilem kiedys 5 czy 6 sztuk i na kazdy wchodzą bez problemu i działają.

Link to post
Share on other sites

... teraz się zastanawiam, czy USDM (pegiego) i EUDM (Twój) mogą mieć różne mocowania... Albo między rocznikami się coś zmieniło?

Link to post
Share on other sites

Nie, cewki są takie same bez względu na wersję. I nie twierdzę, że się nie da, a jedynie, że trzeba mocno porzeźbić  ;)

Link to post
Share on other sites

Ma ktoś na zbyciu przełącznik opuszczania szyby prawy przód?

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

 

 

Ma ktoś na zbyciu przełącznik opuszczania szyby prawy przód?

To jest towar mocno deficytowy :)  

Link to post
Share on other sites

Czyli 80zl to cena zbojecka czy jesli jest to brać?

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Brałbym, bo wszelkie przełączniki z drzwi ciężko trafić. Generalnie one słabe są, łamią się łatwo, to i braki rynkowe występują. 

Link to post
Share on other sites

Ale jak tan prpoponowany zespół cewek ma zastapic pojedyncze cewki SVX. Nie ogarniam tego!

 

 

 

Info dla potomnych.

 

Łaczniki i gumy stabilizatora przód wymienione:

 

z racji ceny nowych łacznzików 300zł/szt i braku zamienników, zrobiłem po "januszowemu"  kupiłem od lagacy, przeciąłem i wspawałem tulejkę-przedłuzkę na wymiar SVXa.

Na gumy cena nie jest wysoka ~60żł/2szt  ale musiałbym czekac 5 tygodni wiec ząłozyłem dodatkowe półpiercienie na drążek stabilizatora (grubośc materiału ok 1,5mm) i cąłośc ścnałem starymi gumami.

 

nastała cisza ale teraz delikatnie słysze przekąłdnie kierowniczą - jest tam jakas regulacja?

Link to post
Share on other sites

 

 

Ale jak tan prpoponowany zespół cewek ma zastapic pojedyncze cewki SVX. Nie ogarniam tego!

To dość prosty zabieg: kupujesz zespół sześciu pojedynczych cewek 290 i zastępujesz nimi trzy zespoły starych pojedynczych cewek 290, 300 i 310  ;)

Link to post
Share on other sites

To nie o ten zestaw chodziło chyba tylko o ten z linku na jedbej cewce i kablach zaplonowych. A co do rzeźby z aa290 to nie ma praktycznie żadnej. Może mylisz Pegi te cewki z cewkami od STI bo z nimi rzeczywiście na dwóch cylindrach zabawa jest nie unikniona. Cewka aa290 to cewka od GTka i rozni sie jedynie brakiem takiego małego "garbu" na obudowie i długością kabla. Do każdego cylindra wchodzi idealnie. Nie wejdzie natomiast np cewka svxowa aa310 do srodkowych cylindrow.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...