Paweł_P Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) OK, dzięki za info Edytowane 27 Lutego 2015 przez Paweł_P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Wybiera się ktoś 31.03.2015? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Liczę na termin w kwietniu, na 31.03 niestety się nie wytobię Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Wybiera się ktoś 31.03.2015? Ja też czekam na kwiecień, maj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) byłem wczoraj 1/1 Było super - jak zawsze. Do tego mega zmienna pogoda - śnieg, lód, deszcz, grad, słońce, księżyc itp. A ja na letnich Zrobione ponad 200 km - gdzie do południa prędkość max poniżej 35 km/h Edytowane 5 Marca 2015 przez Platon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Wybiera się ktoś 31.03.2015? Ja właśnie rezerwuję miejsce ale tak na 90% na chwilę obecną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 To kto będzie jutro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Ja jestem w czwartek Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Ja jestem w czwartek Sent from my iPhone using Tapatalk O Ty ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Ja jestem w czwartek Sent from my iPhone using Tapatalk O Ty ... Muszę się "naumić" lewą dobrze hamować żeby Ci dorównać następnym razem jak będziemy czasówki kręcić Nie może być tak że we własnym samochodzie jestem wolniejszy od Ciebie Edytowane 30 Marca 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Ja jestem w czwartek Sent from my iPhone using Tapatalk O Ty ... Muszę się "naumić" lewą dobrze hamować żeby Ci dorównać następnym razem jak będziemy czasówki kręcić Nie może być tak że we własnym samochodzie jestem wolniejszy od Ciebie Skromniacha się znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ja ze względów zdrowotnych musiałem przesunąć termin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar3k Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Hey, troche odkopie żeby nowego nie zakładać. Po zmianie auta na WRXa chciałem sobie zafundować szkolenie, tylko pytanie moje tyczy się szkolenia 1na1 w kielcach. Czy takie szkolenie jest organizowane w czasie trwania szkoleń 1go i 2giego stopnia tylko z osoba indywidulanie? Dodam, że na stronie nie ma możliwości wyboru takiej opcji (1na1) podczas rejestracji no i nie ma również ceny, chodz tu podawaliście 1200. Ktoś jest w stanie powiedzieć jak w ogołe na takie szkolenie sie umawia, jaka jest faktyczna cena.. i czy warto bez 1go stopnia brac od razu indywidulany czy jednak poprostu pojechać normanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Nie byłem w SJS na szkoleniu 1na1. Natomiast jeśli miałbym coś radzić, to ja bym wziął najpierw normalny 1szy stopień, zobaczył jak to jest, porozmawiał z instruktorami i dopiero potem decydował albo o 2 stopniu albo o indywidualnym toku. IMO te szkolenia na 1 i 2 stopień bardzo dużo dają. Nie wiem czy nie szkoda kasy na indywidualne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 1na1 to zupełnie inna bajka niż grupowe. Zdecydowanie więcej się można nauczyć i przede wszystkim zdecydowanie więcej kilometrów zrobić niż na grupowym. Co do tego jak się jeździ, to różnie. Czasami szkolenie jest w tym samym czasie co grupowe a czasami trafia się że samemu jest się na torze. Cena 1200, zapisujesz się drogą mailową. Program szkolenia 1na1 na początku będzie taki sam jak na pierwszym stopniu (chyba że masz już go za sobą). Na kolejnych szkoleniach zaczynają się dopiero "hardcory" Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar3k Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Dzięki za informacje. Chyba skorzystam z wersji 1 stopień grupowy, a później w razie czego już 1na1 Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez mar3k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ja m. in od instruktorów słyszałem, że powinno się najpierw zaliczyć "jedynkę", potem 2 tak ze 2-3 razy i dopiero kiedy jus trochę "kumasz bazę" zapisać się na 1na1 Wtedy efekty takiego szkolenia bedą lepsze Sent with Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Też tak słyszałem, byłem na 1 st., teraz chcę zrobić 2 st. (1-2 razy), a dopiero później indywidualnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Byłem na 1 i 2 po razie, dopiero jak zrobię 2 po raz trzeci to zamówię sobie 1na1 Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Nie ma opcji żeby przeskoczyć któryś ze stopni szkolenia,czyli I czy II stopień i bezpośrednio się załapać na szkolenie 1 na 1. Te szkolenia i ich elementy uzupełniają się wzajemnie,instruktorzy też muszą przyjrzeć się kandydatowi na "rajdowca". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Nie ma opcji żeby przeskoczyć któryś ze stopni szkolenia,czyli I czy II stopień i bezpośrednio się załapać na szkolenie 1 na 1. Te szkolenia i ich elementy uzupełniają się wzajemnie,instruktorzy też muszą przyjrzeć się kandydatowi na "rajdowca". Tak jest, inna sprawa, żeby nie jeździć na szkolenia po to by tylko przyjąć do wiadomości informacje od instruktorów, wazne aby ten czas miedzy szkoleniami poświęcić na wdrożenie w życie nowych nawyków. Jak sie pojedzie na szkolenie 1:1 i bedzie sie kręcić kierownicą metodą mydełka FA, dokręcać na zakrętach, to tylko sie wkurzy instruktorów Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez Premo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar3k Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Ach, no i to mi wyjaśnia dużo myślałem że te szkolenia 1na1 to bardziej 1-2gi poziom tylko bez reszty ludzi, cos ala to co jest w 3dniowym dla właścicieli STi tylko wsadzone w 1 dzień. Dzięki again za informacje. jak mówiłem, póki co 1 poziom, a później zobaczymy. Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez mar3k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Ach, no i to mi wyjaśnia dużo myślałem że te szkolenia 1na1 to bardziej 1-2gi poziom tylko bez reszty ludzi,Dokładnie jest to właśnie to co napisałeś. Jak to już ktoś napisał nie przeskoczysz poziomów szkolenia. Najpierw I a potem II stopień. 1na1 nie ma tutaj nic do znaczenia. W 1na1 masz ten wielki + że instruktor się skupia tylko na Tobie i to że w ciągu szkolenia zrobisz sporo więcej kilometrów. Na Twoim miejscu I stopień robiłbym grupowo. II stopień jeżeli tylko jest kasa to w systemie 1na1. Do tego moim zdaniem warto powtarzać wtedy 1na1 z tym samym instruktorem. Dzięki temu wie już co potrafisz i nie ma miękkiej gry Aha i zaliczenie II stopnia potrafi zająć trochę czasu ..... ewentualnie ja jestem jakiś niepełnosprytny Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 nie zaliczyłeś II stopnia po kursach 1:1 ? Ach, no i to mi wyjaśnia dużo myślałem że te szkolenia 1na1 to bardziej 1-2gi poziom tylko bez reszty ludzi, cos ala to co jest w 3dniowym dla właścicieli STi tylko wsadzone w 1 dzień. Dzięki again za informacje. jak mówiłem, póki co 1 poziom, a później zobaczymy. nie ma czegoś takiego jak 3 dniowy dla włascicieli sti, pewnie poczytałeś o szkoleniach które organizuje MTS Dzierżoniów dla swoich klientów + sjs zlot subaru. To sie zdarza bardzo rzadko, ewenement raz na kilkanaście miesiecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Dla właścicieli sti jest odrębne szkolenie, które "funduje" SIP, do wykorzystania po zakupie samochodu w ciągu roku - czyli jak dla każdego kupionego Subaru. Tyle tylko, że to szkolenie to jest to takie troszkę pomieszanie 1 i 2 stopnia (ze znaczącą przewagą pierwszego) w formule 1/1, ale jednodniowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się