chojny Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Szkoda że Tiger nie zauważył jaki był cel akcji, wcześniej zarezerwowanej dla kierowców STi. Kolego niestety nie miałem jeszcze - z naciskiem na jeszcze - STI, więc również nie wiem jaki był cel akcji wcześniej dla kierowców tych aut zorganizowanej. Natomiast dla akcji potem zorganizowanej dla kierowców SBD cel jaki był to wiem i właśnie o tym pisałem. Byłem na PIERWSZYM szkoleniu SBD na torze w Kielcach i wiem jak to wtedy wyglądało, więc proszę nie wyciągaj wniosków, które nie mają uzasadnienia w rzeczywistości. W pierwszym przypadku celem było szkolenie bezpiecznej jazdy.W drugim przypadku celem było szkolenie bezpiecznej jazdy. Ot taki zbieg okoliczności Ja nie wyciągam wniosków tylko opisuje cel szkolenia. Gdybym miał wyciągnąć wnioski to by brzmiały one: Niestety nie wszyscy kursanci zrozumieli cele szkolenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Fortis: Tak, dostępna jest ta część co jest widoczna z budynku, a jak się jeździ, żeby jeździć to po małej pętli... Ćwiczenia jak ćwiczenia, w II stopniu praktycznie auto mało co jeździ... generalnie takie czy inne uślizgi... Na koniec jeszcze jazda po tej właśnie małej pętli + 4 przejazdy na czas (tak nawiasem mówiąc, trochę mój czas mnie zaskoczył - ale pozytywnie , zresztą nie tylko mnie, zwłaszcza względem pozostałych uczestników - innego odniesienia nie mam - no chyba, że każdy następny do poprzedniego swojego) Końcowo moje opony wyglądają tak (nie jest jeszcze najgorzej, ale na ulice już raczej się nie nadają...): prawy przód: IMG_3195.JPG lewy przód: IMG_3197.JPG lewy i prawy tył: IMG_3200.JPG IMG_3202.JPG Coś mocno straszysz, nie wiem co robiłeś z tymi oponami i jakie one były na początku, ale nie da się tak zajeździć zdrowych opon na II stopniu SJS. Nie da się i koniec... No chyba że się jest Marasem Za dużo jeździłeś po tarkach a to nic nie daje, albo opony już miałeś stare... w każdym bądź kupiłem kiedyś używane potenzy r050, obleciałem na nich 3 treningi na kielcach (treningi gdzie się upala non stop a nie ćwiczy wolno) a potem jeszcze na nich pojechałem na plejady i przeżyły... co prawda wracałem na drutach ale przeżyły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabin Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) Fortis: Tak, dostępna jest ta część co jest widoczna z budynku, a jak się jeździ, żeby jeździć to po małej pętli... Ćwiczenia jak ćwiczenia, w II stopniu praktycznie auto mało co jeździ... generalnie takie czy inne uślizgi... Na koniec jeszcze jazda po tej właśnie małej pętli + 4 przejazdy na czas (tak nawiasem mówiąc, trochę mój czas mnie zaskoczył - ale pozytywnie , zresztą nie tylko mnie, zwłaszcza względem pozostałych uczestników - innego odniesienia nie mam - no chyba, że każdy następny do poprzedniego swojego) Końcowo moje opony wyglądają tak (nie jest jeszcze najgorzej, ale na ulice już raczej się nie nadają...): prawy przód: IMG_3195.JPG lewy przód: IMG_3197.JPG lewy i prawy tył: IMG_3200.JPG IMG_3202.JPG Coś mocno straszysz, nie wiem co robiłeś z tymi oponami i jakie one były na początku, ale nie da się tak zajeździć zdrowych opon na II stopniu SJS. Nie da się i koniec... No chyba że się jest Marasem Za dużo jeździłeś po tarkach a to nic nie daje, albo opony już miałeś stare... w każdym bądź kupiłem kiedyś używane potenzy r050, obleciałem na nich 3 treningi na kielcach (treningi gdzie się upala non stop a nie ćwiczy wolno) a potem jeszcze na nich pojechałem na plejady i przeżyły... co prawda wracałem na drutach ale przeżyły. Jak widać da się... Choć pewnie też da się ich aż tak nie zjechać... Co do opon - owszem, to nie jest ich pierwszy sezon...- ale opony były w stanie dobrym Edytowane 26 Września 2014 przez Gabin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 dobra tam, jest jak jest, ale ogolnie nauczylas sie czegos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Dla mnie nie realne zuzycie tych opon ... to jest efekt jeżdzenia po tralkach ... i to baaardzo ostro musiało być walczone bo ja kumho nie zajeździłem przez cały dzień... UPALANIA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabin Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 dobra tam, jest jak jest, ale ogolnie nauczylas sie czegos? nauczyłam - to za duże słowo wiadomo, w jeden dzień nauczyć się nie da... Ale tak - dowiedziałam się dużo, dowiedziałam się też jakie błędy popełniam, no i niektóre udało się wyeliminować, niektóre dalej czasem popełniam, więc trzeba ćwiczyć No i na małej pętli też coś tam się załapało, na koniec jak mierzyli, to czas mnie MEGA zadowolił tzn. wiadomo jakby opony były jeszcze dobre to byłby jeszcze lepszy czas (zapewne bym później, ale mocniej próbowała dohamować, itp - no ale już mi wtedy przód latał, więc trzeba było inaczej), no i gdybym miała więcej doświadczenia (a nie prawko raptem pół roku) - to pewnie też byłby lepszy czas (chociaż akurat pozostali kierowcy nie mieli, co też mnie zdziwiło) Tak więc, nie pozostaje nic innego jak ćwiczyć i ćwiczyć i ćwiczyć... więc... przydałby się już śnieg Dla mnie nie realne zuzycie tych opon ... to jest efekt jeżdzenia po tralkach ... i to baaardzo ostro musiało być walczone bo ja kumho nie zajeździłem przez cały dzień... UPALANIA! no czasem się na nie najechało... ale raczej starałam się "zostawić" je w spokoju, bo miałam świadomość, że jeszcze trzeba ponad 100 km wrócić na tych kołach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 ogolnie nauczylas sie czegos? Podobno wszyscy uczą się tego samego. Że nic nie umieją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabin Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 ogolnie nauczylas sie czegos? Podobno wszyscy uczą się tego samego. Że nic nie umieją. Tego się akurat nie nauczyłam..... ja to wiedziałam już przed szkoleniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 ja bym sie z checia wybral, bakkz moze tez? (bakkz, czytasz) no i ostatnio cos tam spamowalismy w "pozdrowieniach" o II stopniu wiec moze jeszcze ktos? EDIT: sredniaq, forkiem? Dziadkiem Sent with Tapatalk Ja właśnie negocjuje z żoną termin na koniec października na 31.10, może ktoś się wybiera? Sent with Tapatalk No ja bym się wybrał Pasuje mi ten terminJak dostanę urlop w robocie to powinienem być na 100% Sent with Tapatalk Urlop zaklepany, więc jak nic się nie wydarzy to jestem 31.10 na szkoleniu Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 A ja wątpię bym zdążył zdać prawko, zrobić 1 stopień i pójść na drugi a fajnie jest jak są forumowicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 Ja już zarezerwowany 31.10 zaliczkę muszę tylko wpłacić. Tak więc mam nadzieję do zobaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Fortis: Tak, dostępna jest ta część co jest widoczna z budynku, a jak się jeździ, żeby jeździć to po małej pętli... Ćwiczenia jak ćwiczenia, w II stopniu praktycznie auto mało co jeździ... generalnie takie czy inne uślizgi... Na koniec jeszcze jazda po tej właśnie małej pętli + 4 przejazdy na czas (tak nawiasem mówiąc, trochę mój czas mnie zaskoczył - ale pozytywnie , zresztą nie tylko mnie, zwłaszcza względem pozostałych uczestników - innego odniesienia nie mam - no chyba, że każdy następny do poprzedniego swojego) Końcowo moje opony wyglądają tak (nie jest jeszcze najgorzej, ale na ulice już raczej się nie nadają...): prawy przód: IMG_3195.JPG lewy przód: IMG_3197.JPG lewy i prawy tył: IMG_3200.JPG IMG_3202.JPG Coś mocno straszysz, nie wiem co robiłeś z tymi oponami i jakie one były na początku, ale nie da się tak zajeździć zdrowych opon na II stopniu SJS. Nie da się i koniec... No chyba że się jest Marasem Za dużo jeździłeś po tarkach a to nic nie daje, albo opony już miałeś stare... w każdym bądź kupiłem kiedyś używane potenzy r050, obleciałem na nich 3 treningi na kielcach (treningi gdzie się upala non stop a nie ćwiczy wolno) a potem jeszcze na nich pojechałem na plejady i przeżyły... co prawda wracałem na drutach ale przeżyły. Dla mnie nie realne zuzycie tych opon ... to jest efekt jeżdzenia po tralkach ... i to baaardzo ostro musiało być walczone bo ja kumho nie zajeździłem przez cały dzień... UPALANIA! Da się zjechać opony do drutów na II stopniu Nie za pierwszym razem i raczej nie na grupowym ale da się Mi opony starczają góra na dwa treningi. Trzeba tylko mieć pozytywnie postrzelonego instruktora na prawym Edytowane 28 Września 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Jak Piotrek Ryncarz siedzi to opony zejdą w 15 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 To samo chciałem napisać . Jadę do niego na indywidualne za tydzień, zabiorę chyba wszystkie gumy ktore mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Jak Piotrek Ryncarz siedzi to opony zejdą w 15 minut Dobrze wiedzieć, z kim nie jeździć W razie czego potwierdzam, że 31.10 jadę na 2 stopień SJS, strasznie się jaram, tym bardziej, że będę miał mały prezent urodzinowy w postaci dodatkowych przejazdów STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) Jak Piotrek Ryncarz siedzi to opony zejdą w 15 minut Zawsze jeżdżę tylko z Piotrkiem Edytowane 29 Września 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) Dobrze wiedzieć, z kim nie jeździć Chyba, że deszcz pada, tak jak dziś, to opony ocalały. Ale na kolejny raz (2 stopień) zalecił mi wziąć ze sobą drugi komplet kół, przy czym ja nie będę walczył o ułamki sekund a o utrzymanie się na torze Edytowane 1 Października 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thearchitect Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 25 listopada, II stopień w Kielcach - zapisał się już ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 A w końcu 31.10 sie ktoś wybiera zawsze raźniej będzie z kimś z forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Mi chyba już nie wypali ten termin na 31.10 niestety Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 szkoda, że 31/10 nie będzie też 1-szego stopnia. akurat będę w PL, bym się wybrał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 No to szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmzks Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Panowie a czy ktoś mógłby opisać co dokładnie robi się na II stopniu? Opisać skrótem po kolei jak wygląda dzień szkoleniowy? na I stopniu byłem jakieś 4-5 lat temu i nawet ten "głupi" slalom dawał niezłą radochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Przykładowy Program szkolenia: Omówienie przygotowanych ćwiczeń oraz zachowania na torze, wykład teoretyczny Ćwiczenia praktyczne 1. Slalom B – rozgrzewka, sprawdzenie pozycji kierowcy, przypomnienie I st. 2. Manewrowanie pojazdem podczas jazdy po łuku, prawidłowy tor jazdy 3. Technika pokonywania zakrętów – nadsterowność, podsterowność 4. Poślizg w zakręcie – reakcja kierowcy na uślizg przedniej lub tylnej osi 5. Sekcje zakrętów – opanowanie samochodu 6. Dynamiczna jazda po krętej drodze. 7. Test sprawdzający efektywność szkolenia Podsumowanie szkolenia, omówienie najczęściej popełnianych błędów. * Program szkolenia SJS chroniony jest prawami autorskimi i nie może być wykorzystany ani rozpowszechniany bez zgody autorów Czas trwania: 09.00 - 15.30 Koszt szkolenia: 550 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmzks Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Właśnie sobie przypomniałem o stronie i to czytałem, ale dziękuje i tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się