Skocz do zawartości

Szkolenie SJS, ktoś był?


Lookash

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

 

 

to mnie trochę zniesmaczyło, bo SIP uznał, że nie potrafimy jeździć naszymi autami i to było żenujące,

Cóż, bardzo mi przykro, że tak Pan to odebrał.

Fakty jednak są takie, że istotnie nie każdy (~ 5%) potrafi ( - ł  ?) właściwie samochodem się posługiwać   - a my niestety nie wiemy, kto potrafi, a kto nie ...

Ważniejsze jednak jest, że - tak jak to już w innym miejscu wyjaśniałem - szkolenie było de facto pretekstem do "ściągnięcia" do SJS większej ilości użytkowników. W tym tych, którzy na "normalne" szkolenie nigdy by się nie zapisali.

 

Oczywiście - do dzisiaj bywają przypadki, że sprzęgło zostanie spalone ( zarówno w autach z silnikami wysokoprężnymi, jak benzynowymi ). Niemniej jest to na tyle rzadko i tak mało się o tym mówi, że .... procent nabywców korzystających z darmowych  szkoleń zdecydowanie się zmniejszył.

 

Czyli w dalszym ciągu chęć zwiększenia bezpieczeństwa własnego jest mniejsza od chęci zwiększenia bezpieczeństwa sprzęgła ... 

 

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czyli w dalszym ciągu chęć zwiększenia bezpieczeństwa własnego jest mniejsza od chęci zwiększenia bezpieczeństwa sprzęgła ... 

 

Wiedząc jak wyglądało to szkolenie, śmiem twierdzić że bardzo podstępnie, aczkolwiek całkowicie świadomie Dyrekcja wpłynęła na poziom bezpieczeństwa wśród kierowców Subaru.  ;)

 

Szkoda że Tiger nie zauważył jaki był cel akcji, wcześniej zarezerwowanej dla kierowców STi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ja bym sie z checia wybral, bakkz moze tez? (bakkz, czytasz) no i ostatnio cos tam spamowalismy w "pozdrowieniach" o II stopniu wiec moze jeszcze ktos?
Ja się muszę na razie niefortunnie wstrzymać. Póki co rozważam bardziej wiosnę, ale to nie jest decyzja ostateczna. :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie negocjuje z żoną termin na koniec października na 31.10, może ktoś się wybiera?

 

 

Sent with Tapatalk

No ja bym się wybrał :) Pasuje mi ten termin

Edytowane przez Herostrates
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym sie z checia wybral, bakkz moze tez? (bakkz, czytasz) no i ostatnio cos tam spamowalismy w "pozdrowieniach" o II stopniu wiec moze jeszcze ktos?

 

EDIT:

sredniaq, forkiem?

Dziadkiem :)

 

 

Sent with Tapatalk

 

Ja właśnie negocjuje z żoną termin na koniec października na 31.10, może ktoś się wybiera?

 

 

Sent with Tapatalk

No ja bym się wybrał :) Pasuje mi ten termin
Jak dostanę urlop w robocie to powinienem być na 100%

 

 

Sent with Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc byłam dziś na II stopniu  ;) 

I szczerze powiem, że z oponami nie jest aż tak źle, jak to matros1 nam przedstawił  :P 
Ale też dostały nieźle kość... :( 
w każdym razie... na ulicę się już raczej nie nadają... jedynie można je jeszcze "dojeździć" gdzieś, na jakimś placu... 

Jakby ktoś był zainteresowany - mogę wrzucić zdjęcie...  :P 

P.S. Od razu zaznaczam, auto dużo słabsze, niż STI czy EVO, napęd niestety na przód, bez ABS (i innych takich wynalazków).
No i najważniejsze - kierowca też dużo, dużo, dużo (...), słabszy niż Wy  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy tam robiliście na tym torze?

Ja po całym dniu upalania [uslizgi i wypadanie przodem] i opony całe ale niestety mocno sliskie i słabe jakościowo Kumho .. na ośce w 150Ps... bez abs,etc,tcs i całej reszty...
Tor jest bardzo śliski i poza wypadnięciem w pralke nie wiem jak można tam zajechać opony bo mi się to nie udało katując auto cały dzień przy temperaturach 22C..

Było ze mną kilkanaście samochodów i nikt z powodu opon nie narzekał [chyba że tak jak pisłem wczesniej wypadł przez pralki..]
Gabin - opisz proszę co i jak :) ... jestem bardzo ciekaw.Tym bardziej że jak widzę po zdjęciach to jest dostępna tylko kartingowa część toru bez lasu ...

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szkoda że Tiger nie zauważył jaki był cel akcji, wcześniej zarezerwowanej dla kierowców STi. 

 

 

Kolego niestety nie miałem jeszcze - z naciskiem na jeszcze - STI, więc również nie wiem jaki był cel akcji wcześniej dla kierowców tych aut zorganizowanej.

Natomiast dla akcji potem zorganizowanej dla kierowców SBD cel jaki był to wiem i właśnie o tym pisałem. Byłem na PIERWSZYM szkoleniu SBD na torze w Kielcach i wiem jak to wtedy wyglądało, więc proszę nie wyciągaj wniosków, które nie mają uzasadnienia w rzeczywistości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fortis:

Tak, dostępna jest ta część co jest widoczna z budynku, a jak się jeździ, żeby jeździć to po małej pętli... 

Ćwiczenia jak ćwiczenia, w II stopniu praktycznie auto mało co jeździ... generalnie takie czy inne uślizgi...
Na koniec jeszcze jazda po tej właśnie małej pętli + 4 przejazdy na czas
(tak nawiasem mówiąc, trochę mój czas mnie zaskoczył - ale pozytywnie ;) , zresztą nie tylko mnie, zwłaszcza względem pozostałych uczestników - innego odniesienia nie mam - no chyba, że każdy następny do poprzedniego swojego)


Końcowo moje opony wyglądają tak (nie jest jeszcze najgorzej, ale na ulice już raczej się nie nadają...):

 

prawy przód: post-13804-0-20111900-1411678250_thumb.jpg

lewy przód: post-13804-0-11338500-1411678275_thumb.jpg

 

lewy i prawy tył: post-13804-0-76509700-1411678302_thumb.jpg post-13804-0-89096300-1411678210_thumb.jpg

 

Edytowane przez Gabin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

to mnie trochę zniesmaczyło, bo SIP uznał, że nie potrafimy jeździć naszymi autami i to było żenujące,

Cóż, bardzo mi przykro, że tak Pan to odebrał.

Fakty jednak są takie, że istotnie nie każdy (~ 5%) potrafi ( - ł  ?)

 

 

Czemu Dyrekcji przykro? Co my gorzej jeździmy np. od Niemców?

 

Wg czasopisma Auto-Świat (znany artykuł o XV) to nie tak, tam się uznaje gwarancje na sprzęgło, a u nas nie (oczywiście uogólnienie).

Nie wiem czy niemieckie Subaru robi kursy nauki jazdy dla kierowców SBD kupionych u nich (bądź robiło wtedy jak u nas były te kursy), ale wracanie do takich argumentów jest chyba nie na miejscu.

Ja w każdym razie dziękuję za kolejne skierowanie na kurs SJS (XT 2014) i chętnie z niego skorzystam, tzn. bym chciał, bo lepsza połowa oczywiście nie odpuści takiej gratki. :)

Edytowane przez Tiger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...