Skocz do zawartości

Szkolenie SJS, ktoś był?


Lookash

Rekomendowane odpowiedzi

Już jestem po szkoleniu i certyfikowany :-) . Jak było w Warszawie na lotnisku na Bemowie?

 

Porządnie i profesjonalnie, widać dwadzieścia lat praktyki SJS w tego rodzaju szkoleniach. Dużo czasu było poświęcone właściwemu ustawieniu fotela kierowcy i dłoni na kierownicy. Choć wydaje się to banalne ma to sens bo każdy z nas kierowców ma jakieś swoje nawyki w trzymaniu kierownicy i ustawianiu fotela a instruktorzy mówią jak ma to być zrobione i co ważniejsze dlaczego. Już zacząłem pracować nad wyrobieniem sobie nawyku trzymania kierownicy... kciukami. ;-)

 

Jeśli chodzi o samo jeżdżenie, to jak w każdej szkółce, trzeba słuchać instruktorów którzy z racji wykonywanego zawodu wiedzą lepiej (w czasie jazdy obserwują, nadają komunikaty i komentarze przez krótkofalówki) i... nie tracić czasu. Im sprawniej wykonuje się ćwiczenia tym dłużej można ćwiczyć.

 

Miejsca ćwiczeń przygotowane, każdy uczestnik mógł wykonać przewidziane ćwiczenia bez presji czasu choć też nie ślamazarnie ale choć zabrało by to trochę tego czasu to zabrakło mi "popisu" instruktora przed czy po zakończeniu każdego ćwiczenia.

 

Sporo czasu zostało poświęcone samemu systemowi Eye Sight, możliwe że to zalecenie producenta, który nie ma pewności (albo ją ma!) że posiadacze Subaru z Eye Sight nie do końca wiedzą jak to działa i dlaczego czasem nie działa.

 

Nie było nachalnej promocji marki czy produktu. Kulturka.

 

Lanczyk ok choć trzeba było "w kolumnie" wyjechać z lotniska i pojechać do "Sąsiadów".

 

Szkolenie oczywiście polecam, nawet jak od czasu do czasu kogoś tam lekko poniewierało. Oczywiście poniewierało i mnie i inni jak najbardziej to widzieli.

 

PS. Choć odbywało się to na betonowych płytach byłego lotniska to Szary Mnich po szkoleniu zrobił się jeszcze bardziej szary. Dobrze, że go jednak nie umyłem choć czułem lekkie poczucie wstydu że pojechałem "do ludzi" nieumytym samochodem.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Mam wrażenie, że szkolenie I stopnia SJS jakoś się 'wygrzeczniło'. Wczoraj byłem w Kielcach z córką - kursantką. Co prawda ona realizowała voucher Driving Academy, ale symultanicznie odbywała się SJS, program ten sam, tylko auta i kolejność inna. Sam byłem kursantem SJS w +/- 2010 roku, z TF był ze mną chyba @slesz. Wspomnienia już mgliste, ale było dość grubo, bo doskonale pamiętam ćwiczenie którego wczoraj nie było - utrzymać się w pasie przy skręcie w lewo z przeciwskrętem (omijanie przeszkody na zakręcie, czyli wariant omawiany na wykładzie teorii), rozbiegówka była tam, gdzie wyjeżdża się z toru pod górkę (przy drodze wojewódzkiej). Przy ostatnich powtórzeniach instruktorzy żartobliwie zakładali się, który z kursantów zaliczy rolkę. Na wczorajszym kursie nikomu nawet nie zapiszczała opona. A może współczesne auta są tak dobre?

Edytowane przez gourmet
...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.11.2020 o 17:22, gourmet napisał:

Sam byłem kursantem SJS w +/- 2010 roku, z TF był ze mną chyba @slesz.

To było na 2 stopniu :)

Jutro jadę na event który ma być 3 stopniem, obadam, napiszę :)

Pozdrowienia!!

Edytowane przez slesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż zerknąłem na dyplom, to był I stopień, nie byłem na II stopniu, ze szkolenia pamiętam początek (slalom) i koniec (omijanie przeszkody na zakręcie). Na tym ostatnim obróciło mnie, ale zaliczyłem, bo utrzymałem się w pasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 7 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
2 minuty temu, kriskristoffers napisał:

Nie. Szkolenie Eye Sight w związku z zakupem Subaru z sieci SIP.

Czyli będziesz się bawił w Hankę Mostowiak :mrgreen:

 

Tylko w kartony nie wjedziesz, tak że przeżyjesz ten eksperyment :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Szkolenie SJS, ktoś był?
byłem jak jeszcze do Radomia nie było dwupasmówki, a na torze szlak rysował sześciokołowy spychacz, testowaliśmy pierwsze Sti na rynek EU, bugeye chyba, Panie, to w poprzednim wieku było :biglol:, albo na przełomie tysiącleci, ale to brzmi, ale warto, myślę, że dziś też warto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni,
Szkolenia z zakresu doskonalenia techniki jazdy II stopnia prowadzimy w grupach dla użytkowników wszystkich marek. Są to szkolenia organizowane 1-2 razy w miesiącu przez cały rok.

Program szkolenia wciąż bazuje na bezpieczeństwie. Ostatni moduł to jazda po nitce toru jako wstęp do ostatniego poziomu zaawansowania czyli szkolenia sportowego III stopnia. Do tego jednak potrzebny jest Subarak o zacięciu sportowym (najlepiej Impreza, BRZ).

 

Prowadzimy również szkolenia VIP w formie 1/1. Tutaj program dopasowujemy do umiejętności kierowcy a przez cały czas jesteśmy na prawym fotelu Twojego wozu :)

 

Przy okazji zapraszam wszystkich na XI zlot Subaru Imprez, w tym roku rozszerzony również o samochody Subaru BRZ. Termin: 29 lipca 2023r. Więcej informacji pod adresem: biuro@sjs.pl

 

Dodatkowo planuje dwa szkolenia sportowe dedykowane dla właścicieli Subaru w dniach: 21 kwietnia oraz 28 lipca 2023r. na Torze Kielce w Miedzianej Górze.

 

Do zobaczenia na torze!

Irek Dancewicz

Instruktor Techniki Jazdy

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2023 o 21:29, forek23 napisał(a):

Czy ktoś ostatnio brał udział w szkoleniu II stopnia SJS na Torze Miedziana Góra? Ciekawi mnie obecny program szkolenia. Czym się różnią zajęcia na II stopniu od I i czy były jakieś Forestery? 

Oczywiście że były Forestery :yahoo:

 

IMG_20211127_102453.thumb.jpg.4d46bae1031d208fcf3a78e778b0b0f0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Szkoła Jazdy Subaru napisał(a):

Szanowni,
Szkolenia z zakresu doskonalenia techniki jazdy II stopnia prowadzimy w grupach dla użytkowników wszystkich marek. Są to szkolenia organizowane 1-2 razy w miesiącu przez cały rok.

Program szkolenia wciąż bazuje na bezpieczeństwie. Ostatni moduł to jazda po nitce toru jako wstęp do ostatniego poziomu zaawansowania czyli szkolenia sportowego III stopnia. Do tego jednak potrzebny jest Subarak o zacięciu sportowym (najlepiej Impreza, BRZ).

 

Prowadzimy również szkolenia VIP w formie 1/1. Tutaj program dopasowujemy do umiejętności kierowcy a przez cały czas jesteśmy na prawym fotelu Twojego wozu :)

 

Przy okazji zapraszam wszystkich na XI zlot Subaru Imprez, w tym roku rozszerzony również o samochody Subaru BRZ. Termin: 29 lipca 2023r. Więcej informacji pod adresem: biuro@sjs.pl

 

Dodatkowo planuje dwa szkolenia sportowe dedykowane dla właścicieli Subaru w dniach: 21 kwietnia oraz 28 lipca 2023r. na Torze Kielce w Miedzianej Górze.

 

Do zobaczenia na torze!

Irek Dancewicz

Instruktor Techniki Jazdy

My byliśmy na II etapie szkolenia w ramach szkolenia po zakupie  nowego Subaru.

I etap zrobiliśmy na foresterze e boxerze , a II etap zrobiliśmy na XV 1.6 :D. Natomiast bawiliśmy się świetnie z  żona na II etapie,  a ostatni moduł jazdy po nitce po torze był super:) polecam wszystkim, i takim 1.6 tez fajnie się można bawić:P

Nawet nabraliśmy ochoty na III etap:)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to trochę szkoda forsować swoje auto i drzeć opony. Ja przede wszystkim chciałem na I stopniu sprawdzić na co pozwala auto i gdzie jest tzw. punkt przegięcia :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, kriskristoffers napisał(a):

Jak dla mnie to trochę szkoda forsować swoje auto i drzeć opony. Ja przede wszystkim chciałem na I stopniu sprawdzić na co pozwala auto i gdzie jest tzw. punkt przegięcia :biglol:

Podczas szkolenia z bezpiecznej jazdy na Torze Kielce nie ma mowy o jakimkolwiek forsowaniu samochodu a już tym bardziej opon. Szkolenie prowadzimy na bardzo śliskiej nawierzchni asfaltowej, przede wszystkim na dwóch nawadnianych płytach poślizgowych. W czasie szkolenia otrzymujesz cenną wiedzę min. czym jest 10 km/h za szybko w zakręcie, jak hamować awaryjnie na 100%  czy jak działa szereg systemów elektronicznych, którymi naszpikowane są nowe Subaraki w tym system Eye Sight. Ale nade wszystko dowiadujesz się sporo o sobie jako kierowcy - jakie są Twoje mocne i słabe strony.

Dobrej niedzieli.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...