Jump to content

Szkolenie SJS, ktoś był?


Recommended Posts

  • Replies 405
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Taka sytuacja Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Byłem dziś na I stopniu na torze Kielce. Bardzo fajne. Zupełnie zmienia to spojrzenie na własne umiejętności a raczej ich brak  

Szkolenie 1go stopnia 1:1 zaliczone. I tak sobie myślę, że właśnie system 1:1 jest tą jedyną opcją, z której powinno się korzystać. U mnie wyglądało to tak, że praktycznie od 10tej do 15tej (z może pó

Posted Images

Prawdziwa zima, jak na dalekiej północy :) 

Pierwszy stopień szkolenia pierwszemu nie równy, ja robiłem szkolenie w lecie - to zupełnie inna bajka.

Moim zdaniem powinny być certyfikaty za kolejne stopnie ukończenia kursu z oznaczeniem warunków pogodowych.

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Michał W. napisał:

Moim zdaniem powinny być certyfikaty za kolejne stopnie ukończenia kursu z oznaczeniem warunków pogodowych.

ale przecież ty to robisz dla siebie, a nie dla kogos na pokazanie czy wpisanie do CV czy ty to zrobiłeś latem czy zimą ;) Ja zrobiłes drugi stopień latem i ci mało, to wiadomo, że mozesz pojechać drugi raz zimą :D 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, filipk93 napisał:

mozesz pojechać drugi raz zimą :D 

można jeszcze podzielić na wczesna zima, późna zima, pochmurna, słoneczna, wiatr zachodni, wschodni, itp:mrgreen:

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
20 minut temu, radekk napisał:

można jeszcze podzielić na wczesna zima, późna zima, pochmurna, słoneczna, wiatr zachodni, wschodni, itp:mrgreen:

Bez przesady wystarczy śnieg, deszcz i sucho ;)

przysluguje mi nowe szkolenie i postaram się celować w snieg

Sucho i deszcz przerobiłem (co prawda deszcz był symulowany przez kurtyny wodne), śniegu i lodu ani drobinki :(

Link to post
Share on other sites

Łojezu ale plecy napierdzielają. Prawie 170 km po torze zrobione - spalanie 17,6 :D

Warunki cudne ale do pełni szczęścia brakowało w pełni odłączalnego ESP. Byłem pewien że będzie jak moim Legacie SBD. Przycisk wyglądał tak samo :D. Ważne, ze przetarcie było i łokcie się naoliwiły. Trza wskrzesić Antyka

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Próbowałem ale jest sprytnie zabezpieczony jako jedynym w skrzynce ma po 2 stronach plastikowe ścianki ze nie ma do niego podejścia bez specjalnych szczypiec


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Gazik napisał:

brakowało w pełni odłączalnego ESP

Czy to mozliwe ze w sti my11 tez sie nie da w 100procentach wylaczac esp? Takie mialem ostatnio wrazenie na sniegu jak chcialem bączka zrobić, ze jak popuscilem gazu to esp sie delikatnie włączało  Oczywiscie przy wyłączonym teorytycznie esp z guzika

Link to post
Share on other sites

Stawiam, że wyjęcie bezpiecznika w XT da efekt jak w Levorgu czyli żaden bo auto wpada w jakiś tryb awaryjny.

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, Kukson napisał:

Stawiam, że wyjęcie bezpiecznika w XT da efekt jak w Levorgu czyli żaden bo auto wpada w jakiś tryb awaryjny.

Ło boże, dokąd ta motoryzacja zmierza:unsure:

 

W ogóle ESP ma oddzielny bezpiecznik? Bo można jeszcze pokombinować z ABSem i tego wyłączyć to ESP też nie będzie działało. Tyle że jeśli faktycznie są jakieś zabezpieczenia i idzie w tryb awaryjny to efekt będzie pewnie ten sam

Link to post
Share on other sites
Czy to mozliwe ze w sti my11 tez sie nie da w 100procentach wylaczac esp? Takie mialem ostatnio wrazenie na sniegu jak chcialem bączka zrobić, ze jak popuscilem gazu to esp sie delikatnie włączało  Oczywiscie przy wyłączonym teorytycznie esp z guzika
A kontrolka od wylaczonej trakcji swiecila Ci sie na zolto czy na zielono?
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Ptasi0r napisał:
3 godziny temu, filipk93 napisał:
Czy to mozliwe ze w sti my11 tez sie nie da w 100procentach wylaczac esp? Takie mialem ostatnio wrazenie na sniegu jak chcialem bączka zrobić, ze jak popuscilem gazu to esp sie delikatnie włączało  Oczywiscie przy wyłączonym teorytycznie esp z guzika

A kontrolka od wylaczonej trakcji swiecila Ci sie na zolto czy na zielono?

na żółto chyba przekreślona. zielona to jest ten tryb emerycki to wiem :)

Link to post
Share on other sites

Czy jakiś właściciel STI był na tej formie szkolenia SJS i może się podzielić swoją opinią?

 

Cytat

Ekskluzywne szkolenie dla właścicieli samochodów Subaru Impreza WRX STI. Prowadzone wyłącznie na Torze Kielce w układzie jeden na jeden co oznacza, że do jednego uczestnika przypisany jest jeden instruktor. Szkolenie obejmuje klasyczne elementy treningu bezpiecznej jazdy z uwzględnieniem specyfiki modelu, w tym efektywne użycie napędu Symmetrical AWD, Active Torque Vectoring oraz nastawień centralnego dyferencjału.

 

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Ptasi0r napisał:

Czy jakiś właściciel STI był na tej formie szkolenia SJS i może się podzielić swoją opinią?

 

 

Jechać, ćwiczyć. Jest to klasyczne SJS-woskie szkolenie 1/1 (czyli realizacja odpowiedniego dla kursanta stopnia szkolenia) plus elementy dot. STi (czyli właśnie np. ustawianie DCCD). plus elementy "jazdy sportowej". Warto na pewno, tym bardziej, że w cenie auta (przynajmniej jak kupowałem auto, to tak było). 

Link to post
Share on other sites

Odebrałem STI 11.03.2017 a juz 23.03.2017 bylem w Kielcach na pierwszym stopniu przy idealnej pogodzie (nie całe 20C) i idealnej widoczności. Bodajże 18.04.2017 byłem na drugim stopniu tez w Kielcach. Pogoda jak w zimie na Syberii, mróz, tor cały zaśnieżony i slaba widocznosc.Wszycy uczestnicy byli na letnich oponach. W moim przypadku skonczyło się to nawet delikatnym „pyknieciem” w tyl uczestnika do którego dojezdzalem przed kolejnym cwiczeniem.Na szczescie obylo sie bez szkod.

Link to post
Share on other sites

@Ptasi0r Ja również polecam to szkolenie.

Swego czasu wybrałem się Foresterem na pierwszy stopień.

Ostatnio zaliczyłem też szkolenie "drugiego stopnia" w STI, które dostałem w pakiecie z autem.

 

Było fantastycznie i wydaje mi się, że zafunduję sobie regularnie, raz na rok SJS 1/1.

 

Jak wspomniał @pegi, przy 1/1 program jest układany bardziej pod skillsy kierownika więc ciężko mówić konkretnie o 1/2/3 stopniu :)

 

Zawsze kieruję się na Kielce i tę właśnie lokalizację gorąco polecam. Świetni ludzie i super atmosfera.

Już nie mogę się doczekać jak znowu tam wrócę :P

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 2.02.2019 o 12:54, filipk93 napisał:

Panowie ktoś robił SJS w Miedzychodzie niedaleko Poznania? Chyba zrobie sobie tam 1 stopień, a na drugi do Kielc ;) 

@filipk93 a może 2 marca?? kielce?? 

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Tommi1 napisał:

@filipk93 a może 2 marca?? kielce?? 

kurde mi wlasnie ten miedzychod lub lodz pasuje ze wzgledu na dystans :) ale zobacze, bo poki co nie ma tam terminow :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
9 godzin temu, filipk93 napisał:

Wybiera sie ktos moze 9 marca do Kielc na 1 stopień?:)

a jesteś już zapisany? ja będę na kwiecień łapał jakiś termin na szkolenie 1/1 dla sti

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...