Jump to content

Szkolenie SJS, ktoś był?


Recommended Posts

Witam 

Zamierzam zapisać się na przysługujące szkolenie SJS do Forka XT. Zastanawiam się czy ktoś już był na tym i jakie są wrażenia. Trochę mam daleko do ośrodka i jakby nie patrzeć dwa dni w sumie muszę poświęcić z dojazdem, chciałbym wiedzieć czy warto. Trochę mnie odstrasza fakt że szkolenie odbywa się na samochodzie klienta. Z jednej strony dobrze bo poznajemy samochód a z drugiej trochę mi szkoda ćwiczyć awaryjne hamowanie czy jazdę zygzakiem na swoich oponach. Jakbyście mogli podzielić się swoimi doświadczeniami będę wdzięczny 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 401
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Taka sytuacja Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Byłem dziś na I stopniu na torze Kielce. Bardzo fajne. Zupełnie zmienia to spojrzenie na własne umiejętności a raczej ich brak  

Szkolenie 1go stopnia 1:1 zaliczone. I tak sobie myślę, że właśnie system 1:1 jest tą jedyną opcją, z której powinno się korzystać. U mnie wyglądało to tak, że praktycznie od 10tej do 15tej (z może pó

Posted Images

Wiele osób było i większość zadowolonych. Jedź koniecznie. Za autem Ci się nic złego nie stanie, z oponami też nie. To nie impreza rajdowa czy ekstremalny  off-road ;)

Potem polecam zapisać się na II stopień.

Link to post
Share on other sites

Ja byłem na szkoleniu SJS moim Ssangyongiem (moja firma zafundowała pracownikom) - szkolenie było bardzo fachowe, nastawione na bezpieczeństwo, a nie katowanie auta. Jutro jadę ponownie, tym razem Foresterem i z żoną. Zakładam, że teraz będą inne warunki (było biało) i inny samochód (była cielna krowa) :)

Edited by Alfik
Link to post
Share on other sites

Na pierwszym stopniu nie musisz wogole obawiać się o opony, a jazda swoim autem ma sens, bo poznajesz jego granice. Zdecydowanie warto pojechać. W tym roku byłem na 1 i 2, a jak szczęście dopisze to chciałbym jeszcze raz wyskoczyć na II stopień w tym roku.

 

 

Sent with Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie warto poświęcić czas i pojechać do Miedzianej Góry. O samochód nie ma co się obawiać - jest duża szansa, że przy hamowaniu awaryjnym nie piskną Ci nawet opony. A jeśli nawet, to do jakiegoś większego zużycia jeszcze bardzo daleko. Jeśli nie miałeś wcześniej doświadczeń z jakąkolwiek szkołą jazdy to na pewno wyjedziesz z takiego szkolenia lepszym, bardziej świadomym kierowcą i jest duża szansa, że będziesz tam wracać.

Link to post
Share on other sites

Szczerze polecam szkolenie. Zwłaszcza, że jest zawarte w cenie auta.  :)

 

Można poznać własny samochód w sytuacjach awaryjnych, zobaczyć jak działa kontrola trakcji, jak zachowuje się przyhamowaniu itd. Próby są wykonywane przy stosunkowo małych prędkościach, więc o opony bym się nie martwił.  Profesjonalni instruktorzy pokażą też błędy, które popełniamy, a o których nie zdajemy sobie sprawy (jak choćby taki "banał" jak pozycja za kierownicą). 

 

A. I w cenie jest jeszcze schabowy. :)

Link to post
Share on other sites

Ja byłem swoim Forkiem i było super, bardzo polecam. Opony nie dostają mocno, bo Tor Kielce jest dość śliski i nie niszczy opon tak mocno, co więcej najbardziej opony dostają na końcowych przejazdach juz po głównej części szkolenia, wystarczy, że w tej części będziesz oszczędzał auto :) Ja wybieram się na 2 poziom w październiku/listopadzie, też będę jechał z trójmiasta :)

Link to post
Share on other sites

Ja swoim tez byłem.... Super sprawa. Jak auto masz sprawne technicznie to nic się nie stanie. Jeśli się co urwie to lepiej tam niż w normalnym ruchu :) U mnie zimówki zjadło półgodzinne: "Czego się nauczyłeś podczas kursu  - pokazać proszę" :). Na pierwszym stopniu jak kto się przykłada to opony będą piskały

Link to post
Share on other sites

Byłem wieki czasu temu i to był w owych czasach szok...  ;)

 

A teraz się wybieram od dwóch lat na RWD, bo SJS to naprawdę świetna szkoła a chłopaki wiedzą jak się dobrze bawiąc przekazać bardzo dużo.  :)

 

 

Link to post
Share on other sites

Byłem i polecam

 

To co  zakładać temat z zapisami na 2 stopień ? :)

Kowal jeśli się podejmiesz jak ostatnio, to jestem pierwszy na liście :) W sumie rok minął niemal

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj byłem. I było super. Żona też zachwycona. Była mała część offroadowa, tu forek mnie mocno zaskoczył na plus, choć niestety zderzak sie wypiął. Szkolenie na torze pokazuje jednocześnie jak dobrze jedzie Forester i ile mi jeszcze brakuje. Buduje respekt wobec jazdy. Polecam.

Link to post
Share on other sites

Szczerze polecam SJS :) Chłopaki wiedzą jak nauczyć. Miałam to szczescie być na szkoleniu w grupie 5 osobowej wiec tym bardziej rewelacja.

Tez mi się taka grupa trafiła na pierwszym stopniu i bardzo się cieszylem :) na drugim tez nie było źle, bo 6 aut

 

 

Sent with Tapatalk

Link to post
Share on other sites

byliśmy (ja i moja lepsza połowa :) łącznie kilka razy, tj. szkolenie I i II stopnia, potem dla posiadaczy Subaru Boxer Dissel - kiedyś takie było, nie wiem czy jeszcze jest - bo chodziło o teorię, że ludziki nie potrafią używać prawidłowo sprzęgła :( - to mnie trochę zniesmaczyło, bo SIP uznał, że nie potrafimy jeździć naszymi autami i to było żenujące, ale dla SJS przyznaję 6 w polskiej skali ocen szkolnych

Link to post
Share on other sites

Też się wybieram, dostałem kupon na szkolenie jako prezent pod choinkę. 

 

Czasowo to pewno koniec października/początek listopada, czekam na informacje o terminach szkoleń.

Link to post
Share on other sites

A był ktoś może forkiem SG? Bo myślę by się wybrać (zawsze coś wypada), ale nie wiem czy forek tam się nada na 1 stopień ?? Co sądzicie ?

Na pierwszy stopień każdy się nada, na drugi zresztą też. Wal śmiało :)

 

 

Sent with Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Krzychu91 jedz i pamiętaj, że nie potrzebujesz slicków, nowych opon, stabilizatorów, antyliftów, twardych zawiasów, nowych tarcz, hamulców, bo na pierwszym stopniu nie jest testowany samochód tylko... Kierowca! On ma się nauczyć bezpiecznie jeździć ;)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...