Jump to content

Obniżanie Legasia


Piechu

Recommended Posts

Witam,

Posiadam legasia 2.0 z 05r. w sedanie i bardzo mnie kusi lekkie obniżenie go, lecz mam kilka pytań co do tg.

Po 1. Jakie sprężyny użyć, myślałem obniżyć go tak o 40-50mm

Po 2. Czy mogą zostać seryjne amortyzatory

Po 3. Z jakimi kosztami musiał bym się liczyć? 

Z góry dzięki za odpowiedzi :D A i proszę nie zwracać uwagi na ten wisiorek przy tablicy rejestracyjnej bo to zdj z dnia zakupu, wisiorek został usunięty !!! Wiocha ale cóż zrobić poprzedni właściciel miał taki gust...

 

 

                                                                  post-17770-0-46249700-1410194827_thumb.jpg

Edited by Piechu
Link to comment
Share on other sites

Dokladnie przemysl te decyzje :) wiekszosc osob, w tym ja, probuja isc w druga strone, a dokladniej wyrownanie tylu wzgledem przodu. Legacy na normalnej wysokosci w 4/5 osob potrafi zaryc tylem, a co dopiero po obnizeniu. Taka moja rada :)

 

No i gratulacje wyboru auta, jak dla mnie jeden z ladniejszych samochod :) oby dobrze sluzyl!

Edited by wojtekmzks
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Owszem wszystko się zgadza tylko, że widziałem ostatnio takiego tylko troszkę obniżonego i przyznam że się zakochałem... Zakupiłem też do nie go nowe 17-stki (Japan Racing JR3 )i jak przymierzyłem to nie wygląda to za dobrze gdyż one giną w nim z takim prześwitem :/

Wielkie dzięki wojtekmzks  :D mam nadzieję że się sprawdzi :P

Edited by Piechu
Link to comment
Share on other sites

Szczerze to podzielam zdanie @@wojtekmzks. Niczego bym nie obniżał bo przestaniesz się cieszyć prowadzeniem tego auta.

Przerabiałem kilka opcji zawieszenia i obniżania go nie polecam ;) poszukaj felg i opon które będą dobrze wyglądać przy fabrycznej konfiguracji.

 

dla przykładu fotki mojego auta:

 

na 18tkach tylne sprężyny LESJOFORS  do wersji kombi:

 

newspring2.jpg

 

 

na 17tkach zawiecha Bilstein od wersji spec B:

 

FrontLip3_0R4.jpg

 

pdwschPL2.jpg

 

fabryczne aero dodatki pomagają optycznie obniżyć auto ;) 

Edited by AR2R_K19DLA
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

No Ci powiem Ładne masz tą Subarynkę pozazdrościć wkładu pracy *.*  Ja właśnie zaczynam, miesiąc temu zakupiłem swoją i w sumie dużo nią nie pośmigałem gdyż najpierw postała u mechanika( wymiana filtrów, oleju w silniku jak i skrzyni itp) później zaliczyła tydzień u pioneera(żeby można było od czasu do czasu muzyczki posłuchać) no a jak już trafiła do mnie to się zaczeło szukanie co by tu można zmienić w wyglądzie, bardzo się mi spodobała troszkę obniżona subarka gdyż zauważyłem taką pod Auchanem i pomyślałem sobię że może warto coś w tym kierunku zrobić. Może nie w temacie ale gdzie można dostać taka dokładkę (nie za bardzo znam się na tych określeniach) do zderzaka przedniego jak jest u Ciebie :P

 

Wielkie dzięki za odpowiedź AR_2RK19DLA 

Edited by Piechu
Link to comment
Share on other sites

 

 

Może nie w temacie ale gdzie można dostać taka dokładkę (nie za bardzo znam się na tych określeniach) do zderzaka przedniego jak jest u Ciebie

 

w odpowiedzi zaznaczę że zderzaki 2.0 i 3.0 różnią się kształtem, więć dokładki zderzaków też. Ja swoją kupiłem tutaj w UK po ponad roku polowania ;) Polecam zgooglować frazę "STI front lip spoiler Legacy 2.0 R" .Dużo firm internetowych wysyła paczki do całej Europy. pzdr

Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzieki za kompetentną odpowiedź :D poszukiwania czas zacząć. Jak ktoś by mógł dać mi znać jeszcze co do sprawy ze sprężynami był bym wdzieczny gdyż rozważam nadal tą propozycję ale też zastanawiam sie nad zakupem 18' ale fajnie by było znać koszta takich sprężyn z jakiej firmy itp i czy oryginalne amorki to wytrzymają.

Z góry dzięki!

Link to comment
Share on other sites

Ja obnizylem swojego Legasia 2.5i 2006 rowno sprezynami Tein, cal obnizenia przod i tyl, i samochod jezdzi znacznie lepiej... aha, amortyzatory to KYB Excel-G, a sprezyny to TEIN HighTech, do tego mam z tylu staba Whiteline, z wzmocnionym mocowaniem, oraz laczniki stabilizatorow Kart Boy.  Dodam ze auto to wersja US, i w tym przypadku zmiany byly na plus.  Kola mam 17 calowe a opony zmienilem z 215/45/17, na 225/45/17, poniewaz te pierwsze mialy za niski profil i nie przetrwaly dziur w jezdni po zimie.  18" nie polecam... bo i za ciezkie i opony latwiej uszkodzic.

Link to comment
Share on other sites

Zgodze się z powyższym postem. Legacy na 18tkach jest mniej komfortowe i głośne na nierównej powierzchni. Gdybyś miał wersje 3.0 doradziłbym w ciemno kupować zawieszenie Bilstein z wersji 3.0R spec B. Tylko 10mm niżej ale prowadzenie i komfort na każdym rodzaju nawierzchni rewelacyjne. Zupełnie inne auto ;)

Link to comment
Share on other sites

Chłopaki wielkie dzięki za odpowiedzi gdyż dla takiego lajka jak ja są bardzo przydatne :P Doszedłem do wniosku że obniżę troszkę swojego Legasia kupię troszkę inną oponke pod to felgę i mam nadzieję że prowadzenie jak i wygląd się troszkę poprawią :D z uwagi na to że jestem dosyć młodym kierowcą to komfortu nie stawiam na pierwszym miejscu ale tak po środku. Co do zawieszenia dzięki wielkie za propozycję ale mam pytanka co do tg. jaki koszt jest takiego zawieszonka i gdzie je można dostać :) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...