Jump to content

OBK 2010 z USA


kambala

Recommended Posts

Witam,

zastanawiam się nad sprowadzeniem dla siebie OBK z USA  ( 2,5 AT) wersje po 2010 i pytanie do znających się czy warto? ( nie chodzi mi o cenę)

 

jak OBK z "hameryki" zachowują się u nas, czy nie ma problemów np z serwisem, 

 

znalazłem jeden topic na forum 

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/17393-outback-i-forester-roznice-miedzy-europa-a-usa/page-2

 

ale tam tylko temat zawieszenia,

miałem przyjemność przejechać się wersją EU i wersja US - różnicy nie stwierdziłem, no może automat US zmieni płynniej, ale może to tylko takie odczucie.

 

będę wdzięczny za opinie użytkowników aut z USA....

Link to comment
Share on other sites

Witam, mam Outbacka z 2008 z USA właśnie, co Ci mogę powiedzieć:

- zawieszenie jest bardziej miękkie od wersji UE. 

- niektóre części do wersji USA są trudno dostępne np szyba boczna ;/
- z rejestracją nie masz problemu (nie zmieniałem świateł bo nie ma już takiej konieczności) 

Poza wymienionymi jest wszystko jak najbardziej ok, ważne to pamiętać o wymianach wszystkich płynów na bieżąco. Gdy tego przestrzegasz czy to wersja usa czy ue odwdzięczy Ci się ładną pracą :)
Serwis bez problemu (A. Koper w Warszawie polecam) eksploatacyjne części są takie same więc z tym też ok. Ogólnie i generalnie rzecz ujmując jeśli się natrafi kiedyś możliwość i okazja, kolejną Subarynkę też sprowadzę z USA.
Pozdrawiam 

Link to comment
Share on other sites

Sprowadzilem i jeździ się elegancko już czwarty rok. Jeszcze jic się jie zepsuło - no może komunikacja z telefonem xperia coś szwankuje, ale z innymi modelami telefonów jest ok.

Link to comment
Share on other sites

Z wad to jeszcze kompas jest kiepsciutki w porównaniu np do Jeepowego - co jakis czas sie zawiesza i wymaga ponownej kalibracji czyli przejechanie np ronda dookoła ze dwa razy...

Link to comment
Share on other sites

Z wad to jeszcze kompas jest kiepsciutki w porównaniu np do Jeepowego - co jakis czas sie zawiesza i wymaga ponownej kalibracji czyli przejechanie np ronda dookoła ze dwa razy...

co to za wada skoro naprawa jest tak przyjemna  :)

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nie ma co się zastanawiać, warto kupić Outbacka US, jeździłem takim przez 2 lata i zero problemów. Części kupisz od handlarzy (jest ich całe mnóstwo w Polsce) lub zamówisz przez nasze ASO. Szybę przednią załatwił mi w 1 tydzień Koper (800 zł) , a amortyzatory w 4 tyg Dawoj (500 zł za kpl tył). Wszystko oryginalne z USA.

W Outbacku z 2012 roku poprawili sztywność tylnego zawieszenia, bo te z początku produkcji 09/10r to były jednak trochę pontony...

 

Mile przestawisz na km, galony na litry itd itd za 700 zł o ile się nie mylę. Ja jeszcze w promocji zapłaciłem 500 zł, ale mój Obk był podobno pierwszym w Polsce w którym przeprowadzono eksperyment przeskalowania - z powodzeniem udało się dopiero 2 dnia :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nie ma co się zastanawiać, warto kupić Outbacka US, jeździłem takim przez 2 lata i zero problemów. Części kupisz od handlarzy (jest ich całe mnóstwo w Polsce) lub zamówisz przez nasze ASO. Szybę przednią załatwił mi w 1 tydzień Koper (800 zł) , a amortyzatory w 4 tyg Dawoj (500 zł za kpl tył). Wszystko oryginalne z USA.

W Outbacku z 2012 roku poprawili sztywność tylnego zawieszenia, bo te z początku produkcji 09/10r to były jednak trochę pontony...

 

Mile przestawisz na km, galony na litry itd itd za 700 zł o ile się nie mylę. Ja jeszcze w promocji zapłaciłem 500 zł, ale mój Obk był podobno pierwszym w Polsce w którym przeprowadzono eksperyment przeskalowania - z powodzeniem udało się dopiero 2 dnia :)

a gdzie można w wawie mile przestawić itp?

czy orientujesz się może jak to wygląda z radiem? czy też łatwo można je przestroić czy szkoda zachodu i lepiej kupić radio z wersji europejskiej?

Link to comment
Share on other sites

Mile przestawisz w Zduńskiej Woli (wystarczy jak wyślesz kurierem cały licznik). W Warszawie nikt w nowym modelu Subaru nie zrobi, chyba że coś się zmieniło na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy...

Ja radia nie ruszałem, ale kolega chyba przestroił w swoim Obk gdzieś w Warszawie. Musiałbym dopytać.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Dzień dobry, pociągnę dalej wątek Outbacka US, 2,5i automat. Kilka dni temu zjechałem z promu po przypłynięciu ze Szwecji. Kupione pod Sztokholmem, rocznik 2010, przebieg w milach 42.200, stan auta wzorcowy. Zarejestrowany w Szwecji od 2012 r. Czy od czasu ostatnich wpisów na forum coś się zmieniło w kwestii serwisu godnego polecenia na terenie Warszawy? Czy Koper jest wart nadal zaufania? Zmienią mi tam mile na km i Fahrenheity na Celsjusze? Lampy nie wymagają żadnych przeróbek, radio działa bez zarzutu, tylko te mile i temperatura dokucza. Czy macie jakieś doświadczenia z serwisem w Mitcarze? Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...