Lele Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Witam. Dostałem od rodziny subaru legacy 2.2 96kw w automacie z lpg sekwencja. niestety auto ma jakies problem. mianowicie auto jezdzi do 100km\h normalnie. dobrze przyspiesza dobrze znienia biegi ale gdy przekraczamy 100km\h to auto jakby dostawalo zadyszki traci moc i rozpedza sie dosc slabo. zauwazyłem tez ze jesli uzyskam ta predkosc i bardzo delikatnie wciskam gaz to subaru delikatnie poszarpuje. Odrazu zaznacze ze jestem kompletnym laikiem, ale zakochalem sie w tym aucie. prosze o pomoc odczego zaczac aby auto jezdzilo normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Dzieje się tak na obu paliwach? Stawiam na problemy z LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Dokładnie jak przedmówca pisze: sprawdź najpierw czy na benzynie masz to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Tylko sekwencja przełączyłaby na pb jeśli lpg niedomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lele Opublikowano 4 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Dokładnie jak przedmówca pisze: sprawdź najpierw czy na benzynie masz to samo. na benzynie czasem tez wystepuje ten problem . zauwazylem ze jesli powoli wciskam gaz i robie to plynnie auto rozpedza sie ale jesli zrobie to gwaltownie to dusi sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Jeżeli występują również poszarpywania trzeba sprawdzić świece, kable/cewki, czy nie mają przebić uszkodzeń. Sugeruję sprawdzenie instalacji LPG. Jej nie domagania mogły rozregulować mapy ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lele Opublikowano 4 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Jeżeli występują również poszarpywania trzeba sprawdzić świece, kable/cewki, czy nie mają przebić uszkodzeń. Sugeruję sprawdzenie instalacji LPG. Jej nie domagania mogły rozregulować mapy ECU swiece zamowilem oraz kablem. dzis odepne akumulator alby resetowac ECU i zabacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Odpięcie ECU nie zresetuje map. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lele Opublikowano 4 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Odpięcie ECU nie zresetuje map. jesli faktycznie bedzie przestawiona mapa to co mnie ratuje a bardziej co ratuje subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Zazwyczaj: upewnienie się czy LPG nie przepuszcza gazu w czasie pracy na benzynie, doprowadzenie do ładu mechanicznego samochodu (zapłon, szczelność kolektora, itp.) Jazda wyłącznie na benzynie kilka baków, ale nie chodzi o jednorazowe machnięcie kilkuset kilometrów, tylko normalną eksploatację. Korekty zapisywane są na mapie przy wyłączaniu zapłonu, ale w sposób następujący; jeżeli wartość korekty szybkiej jest na poziomie kilkudziesięciu procent, korekta wolna jest zapisywana na poziomie kilku procent, zatem potrzeba kilkudziesięciu wyłączeń samochodu by powrócić do wartości pierwotnych. Alternatywa; ASO. Jeszcze jedno; słabej klasy kable typu Janmor zazwyczaj od razu nadają się do kosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lele Opublikowano 4 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Zazwyczaj: upewnienie się czy LPG nie przepuszcza gazu w czasie pracy na benzynie, doprowadzenie do ładu mechanicznego samochodu (zapłon, szczelność kolektora, itp.) Jazda wyłącznie na benzynie kilka baków, ale nie chodzi o jednorazowe machnięcie kilkuset kilometrów, tylko normalną eksploatację. Korekty zapisywane są na mapie przy wyłączaniu zapłonu, ale w sposób następujący; jeżeli wartość korekty szybkiej jest na poziomie kilkudziesięciu procent, korekta wolna jest zapisywana na poziomie kilku procent, zatem potrzeba kilkudziesięciu wyłączeń samochodu by powrócić do wartości pierwotnych. Alternatywa; ASO. Jeszcze jedno; słabej klasy kable typu Janmor zazwyczaj od razu nadają się do kosza. dziekuje za objasnienie zrobie jak napisales ps. kable zamowilem bosch oraz swiece tej marki. jutro zadzonie do aso i zorjetuje sie jaki byl by koszt ale znajac zycie dosc wysoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Świece bosh to zło. Wyłącznie ngk, zwłaszcza na LPG - zwykłe wymiana co 25 tys platyna co 100 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lele Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Witam. Dostałem od rodziny subaru legacy 2.2 96kw w automacie z lpg sekwencja. niestety auto ma jakies problem. mianowicie auto jezdzi do 100km\h normalnie. dobrze przyspiesza dobrze znienia biegi ale gdy przekraczamy 100km\h to auto jakby dostawalo zadyszki traci moc i rozpedza sie dosc slabo. zauwazyłem tez ze jesli uzyskam ta predkosc i bardzo delikatnie wciskam gaz to subaru delikatnie poszarpuje. Odrazu zaznacze ze jestem kompletnym laikiem, ale zakochalem sie w tym aucie. prosze o pomoc odczego zaczac aby auto jezdzilo normalnie. czy ten problem moze wynikac z bledu 32 czyli sondy. poniewaz gdy zaczyna tracic moc wlasnie wyswietla sie ten blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Witam. Dostałem od rodziny subaru legacy 2.2 96kw w automacie z lpg sekwencja. niestety auto ma jakies problem. mianowicie auto jezdzi do 100km\h normalnie. dobrze przyspiesza dobrze znienia biegi ale gdy przekraczamy 100km\h to auto jakby dostawalo zadyszki traci moc i rozpedza sie dosc slabo. zauwazyłem tez ze jesli uzyskam ta predkosc i bardzo delikatnie wciskam gaz to subaru delikatnie poszarpuje. Odrazu zaznacze ze jestem kompletnym laikiem, ale zakochalem sie w tym aucie. prosze o pomoc odczego zaczac aby auto jezdzilo normalnie.czy ten problem moze wynikac z bledu 32 czyli sondy. poniewaz gdy zaczyna tracic moc wlasnie wyswietla sie ten bladOd tego powinieneś zacząć w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lele Opublikowano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Witam. Dostałem od rodziny subaru legacy 2.2 96kw w automacie z lpg sekwencja. niestety auto ma jakies problem. mianowicie auto jezdzi do 100km\h normalnie. dobrze przyspiesza dobrze znienia biegi ale gdy przekraczamy 100km\h to auto jakby dostawalo zadyszki traci moc i rozpedza sie dosc slabo. zauwazyłem tez ze jesli uzyskam ta predkosc i bardzo delikatnie wciskam gaz to subaru delikatnie poszarpuje. Odrazu zaznacze ze jestem kompletnym laikiem, ale zakochalem sie w tym aucie. prosze o pomoc odczego zaczac aby auto jezdzilo normalnie.czy ten problem moze wynikac z bledu 32 czyli sondy. poniewaz gdy zaczyna tracic moc wlasnie wyswietla sie ten bladOd tego powinieneś zacząć w pierwszym poście. a co z ta sonda mozna zrobic, czy ja sie jakos sprawdza czy odrazu wymienia. jak ja dobra do tego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 platyna co 100 tys Muszę dokonać autokorekty, popełniłem błądPlatyna co 50 tys na LPG Co do sondy (napięciowej): sprawdzamy obwód i opór grzałki oraz falowanie napięcia w trakcie pracy. PS W legacy zdarza się, że system nie akceptuje zamienników sond, choć denso wygląda jak oryginał i w oryginale też jest denso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lele Opublikowano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 platyna co 100 tysMuszę dokonać autokorekty, popełniłem błądPlatyna co 50 tys na LPG Co do sondy (napięciowej): sprawdzamy obwód i opór grzałki oraz falowanie napięcia w trakcie pracy. PS W legacy zdarza się, że system nie akceptuje zamienników sond, choć denso wygląda jak oryginał i w oryginale też jest den to jaka sonde polecasz boscha? czy w tym aucie jest tylko jedna sonda? i moze ktos wiek jak wyglada sprawa z regulacja zaworow w tym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Polecam denso oryginał. Powinny być dwie sondy. Regulacja zaworów na LPG może być wymagana nawet co 20 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 na benzynie czasem tez wystepuje ten problem . zauwazylem ze jesli powoli wciskam gaz i robie to plynnie auto rozpedza sie ale jesli zrobie to gwaltownie to dusi sie Mi to troszkę zalatuje przepływomierzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lele Opublikowano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Polecam denso oryginał. Powinny być dwie sondy. Regulacja zaworów na LPG może być wymagana nawet co 20 tys km. czyli w tym silniku niema samoregulujacych zaworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Nie wiem, daj VIN na PW to sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 W silnikach ej22 regulacja luzów zaworowych jest hydrauliczna lub na śrubki. Z tym drugim sposobem spotkał się qbutek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 W silnikach ej22 regulacja luzów zaworowych jest hydrauliczna lub na śrubki. Z tym drugim sposobem spotkał się qbutek. a jest jakaś reguła kiedy były takie, a kiedy inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Tu jest regulacja śrubkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 W silnikach ej22 regulacja luzów zaworowych jest hydrauliczna lub na śrubki. Z tym drugim sposobem spotkał się qbutek. a jest jakaś reguła kiedy były takie, a kiedy inne? Reguła ogólna: jeżeli przy przepustnicy jest puszka, to śrubki, a jeżeli tylko kolanko, to hydro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się