KarerA7 Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 Witam,mam dosyć dziwny problem, zawsze po odpaleniu silnika, świeci mi się lampka chek engine i silnik pracuje jak by był starym dizlem w jakimś traktorze. Ten stan trwa około 5 sek, później łapie normalne obroty ALE po wciśnięciu pedału gazu dusi się i czasami strzela jak rajdówka, a czasami przestaje pracować jak chek zgaśnie jest wszystko ok, tylko czasami zgaśnie szybko, czasami po dłuższej chwili, a czasami robi dyskoteke (gaśnie i zapala).Dodatkowo podczas jazdy (kiedy nie pali się chek) ma muła w granicach 1000-2500 obrotów, rozpędza sie ale nie tak żwawo jak powinien, jak przekroczy 2500 to dopiero wtedy czuć że samochód chce jechać, a kiedy zapala sie chcek engine to przełączam go na gaz bo na benzynie bym daleko nie ujechał.Sprawdzałem błędy sterownika, wymrugał tylko że coś nie tak jest z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej. Nie wiem, nie znam się, ale przez ten czujnik on by tak wariował?Opisane objawy są tylko wtedy gdy silnik zasilany jest benzyną bez względu na to jaką ma temperature, na gazie pracuje normalnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karol1851 Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 masz dwa czujniki jeden na wskaznik a drugi do sterownika i wlasnie on jest pewnie walniety i zle pokazuje,np ze jest goracy, albo ze jest zimny i sterownik podaje paliwo jak dla zimnego czyli jak by byl na ssaniu wiec sa inne dawki niz powinny i tak moze sie zachowywac.a cieply tak robi czy zimy???czy nie ma reguly???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarerA7 Posted September 4, 2014 Author Share Posted September 4, 2014 na zimnym i na ciepłym, kiedy mu się zachce to wywala błąd i zaczyna sie dusić Link to comment Share on other sites More sharing options...
karol1851 Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 wyglada to na ten czujnik.a jak sie dusi jak zgasisz to normalnie odpala??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarerA7 Posted September 4, 2014 Author Share Posted September 4, 2014 tak, z tym że dopóki będzie się świecić lampka check engine to będzie go dusić po wciśnięciu pedału gazu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 nie leje Ci jeden z wtrysków benzyny? dobrze byłoby zerknąć jakie temperatury widzi sterownik, wtedy będzie wszystko wiadome. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarerA7 Posted September 5, 2014 Author Share Posted September 5, 2014 (edited) byłem dzisiaj w hurtowni i pytałem o ten czujnik, nie jest drogi bo tylko 60zł wypłata juz prawie w kieszeni to kupie, zamontuje i wtedy sie zobaczy jak nie bedzie poprawy to bedziemy kombinowaća tak swoją drogą to jak sie te temperatury sprawdza? Edited September 5, 2014 by KarerA7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now