Jump to content

type R czy P1 ?


Guest
 Share

Recommended Posts

Zdecydowanie TypeR

 

Tak do konca z tym, ze P1 to GT to bym sie nie zgodzil. To raczej taki wykastrowany TypeR.

Bez DCCD, za to z ABS - wowczas jeszcze tego nie mogli pogodzic, a ABS byl wymagany.

Co do dyfra tylnego - nie mam pewnosci, trzebaby pogrzebac.

Plus tam pare subtelnych pewnie jeszcze drobiazgow, typu mapa.

 

P1 to bardziej taka kolekcjonerska wersja specjalna w sumie.

 

Inna sprawa, ze ogolnie w GC8 roznice miedzy GT, STi, TypeR itp. nie sa az tak duze jak miedzy new age WRX i STI

Edited by AMI
Link to comment
Share on other sites

Oglądam ogłoszenia i widzę że P1 jest zdecydowanie droższa od typa er :) dlatego zapytałem, nie jezdziłem ani jednym ani drugim dlatego zapytałem posiadaczy, lub ludzi którzy mają jakiekolwiek pojęcie! 

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

@@AMI nie mów że różnice między GT a TypeR jest mniejsza, niż między new agem WRX i STI. Wg mnie jest większa :P Jechałem wszystkimi czterema, wiem co mówie :D

 

@@darecki1981 bierz TypeR, łatwiej potem sprzedaż, są bardziej poszukiwane, masz dccd, inny zawias (chociaż już trudno znaleźć z oryginalnym), najlepiej szukaj wersji v.6 Ltd (z roof ventem i szperą)

Edited by gryka
Link to comment
Share on other sites

nie ma co porównywać , type-R jest zdecydowanie lepszy pod każdym względem :)

 

jeżeli szukasz takiego auta to mój brat sprzedaje 100% oryginalne w idealnym stanie :D http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/70788-s-subaru-impreza-type-r-1999/

 

 

 

bierz TypeR, łatwiej potem sprzedaż, są bardziej poszukiwane, masz dccd, inny zawias (chociaż już trudno znaleźć z oryginalnym), najlepiej szukaj wersji v.6

 

takie właśnie sprzedaje ;) 

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

jeżeli szukasz takiego auta to mój brat sprzedaje 100% oryginalne w idealnym stanie :D http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/70788-s-subaru-impreza-type-r-1999/

 

 

 

 

 

 

Rownież polecam :-)

 

 

Ja bym brał, gdybym nie miał :)

Edited by gryka
Link to comment
Share on other sites

 

 

bylem kiedys u tego goscia, ciapat przyjechal autem z swiezo wymyta komora silnika i sciemnial ze nie myl, a swiecila sie jak psu jajca i byla jeszcze mokra.

z gadki taki niby kumaty i niby wie o czym mowi, ale w koncu auta od niego nie wzialem.

 

 

Trza grzebać

  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:

pojecia nie masz o czym mowisz

Link to comment
Share on other sites

Przekładka to jest meritum sprawy :( nie lubię takich dalekosiężnych wyzwań, sprawa by wyglądała inaczej gdyby był magik w moim rejonie!

Ale nie ma!

Teraz tak nie wiem co sądzić po Twoim opisie odnośnie ogłoszenia?! Pytanie zasadnicze mówisz o tym konkretnym egzemplarzu? Bo ja np. mam inne opinie, niekoniecznie Polaków, także wiesz kij ma dwa końce, teraz który jest najbliższy ? :)

Link to comment
Share on other sites

@@Ayo to jest chyba loteria, kupiłeś od pewniejszego wg ciebie gościa niż ten ciapaty i ...... Ja bym dzisiaj ciągnął z Jpn, ale zawsze jest ryzyko. A tu zobacz jest v.6 w ori stanie w Polsce, można podjechać do MTS-u, pogadać z Markiem i po co się trudzić podróżami po świecie. A taniej niż ten grizusa nie znajdziesz. Przynajmniej w takim stanie :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

@Ayo to jest chyba loteria, kupiłeś od pewniejszego wg ciebie gościa niż ten ciapaty i ...... Ja bym dzisiaj ciągnął z Jpn, ale zawsze jest ryzyko. A tu zobacz jest v.6 w ori stanie w Polsce, można podjechać do MTS-u, pogadać z Markiem i po co się trudzić podróżami po świecie. A taniej niż ten grizusa nie znajdziesz. Przynajmniej w takim stanie

no pewniejszego to nie wiem, ale bylo taniej ;)

ciapata mial auto z podobnym przebiegiem tylko w milach, takze sporo wiecej i cena byla tez z 1,5 razy wieksza, czy byloby lepsze juz sie nie dowiem.

teraz bralbym auto juz zrobione i cieszyl sie jazda ;)

Link to comment
Share on other sites

 

.....no pewniejszego to nie wiem, ale bylo taniej ;)

 

 Summa summarum pewnie drożej ;)  Ale racja "Kupić gotowe auto i uczyć się jeździć"  ta zasada powinna wszystkim przyświecać, ale do tego dochodzi się po pewnym czasie :)

Link to comment
Share on other sites

Chyba chce gotówkę, tak coś czuje, że zbiera na kłówkę Ale jak się mylę to @grizus wal na PW

 

 

hajs hajs hajs :D tylko gotóweczka :P jeszcze sprzedam moje spec-C Type-RA http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/69044-s-subaru-impreza-spec-c-type-ra-2004-limited-300szt/

 

w pakiecie taniej !! kto się skusi na dwa dostanie ekstra cenę ;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Mam p1 i brakuje mu tu i uwdzie. Ale ma duzo mocy szczerze z type R można stawać na kresce i ma świetne przełożenie skrzyni. Pozwala przyspieszyć do 100 poniżej 5 sekund i pozwala pojechać grubo ponad 260kmh a po przebiegu 140000km wszystkie zęby na biegach wygladaja bardzo dobrze. Zawias na grubej ladze tez swietnie sie tam spisuje. Co do napędu to brak mu płytki i dccd i to bardzo! Dlatego do swojego juz zakupiłem r180 z płytka. No i można znaleść p1 z hamulcami alcona!

Napewno jest bardziej cywilizowany. Ma klime, elektryczne szyby(o ile sie nie mylę type r nie ma?)

Do sportu napewno type r na drogę polecam p1

Link to comment
Share on other sites

Ma klime, elektryczne szyby(o ile sie nie mylę type r nie ma?)

Do sportu na pewno type r na drogę polecam p1

Mylisz się, miały nawet automatyczną klimę i szyby el. też. Masz racje, że lepiej się nadaje do sportu. Gdzieś wyczytałem, że miały mocniejszą skrzynię, znaczy sie wkład.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...