Jump to content

Impreza Boxer Diesel 2010r. - zawór upustowy

Goner333
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie wszystkich pasjonatów Subaru, na forum jestem kompletnym nowicjuszem, ale z uwagi że wszedłem w posiadanie, może jeszcze nie wymarzonej (GT lub STI) ale jednak Subaru Imprezy postanowiłem się poradzić.Mam nietypowe pytanie, które niektórym może wydać się śmieszne. Czy jest możliwość zamontowania zaworu upustowego w silniku Subaru Imprezy GH 2.0 bokser diesel. Nie chodzi mi o robienie z tego samochodu na siłę wrx czy sti. Poprostu strasznie podoba mi się ten efekt 'świszczenia' i jeżeli jest taka techniczna możliwość to proszę o pomoc. Jak i co najlepiej założyć. 

Jak i co najlepiej założyć

Wszystko się da, tylko po co? Rozumiem, że dla "psssyt, psssyt"?

Najlepiej odpuścić. Dyskutuje się nawet o zasadności montażu BOV'a w benzynach, w dieslu kompletnie nie ma sensu. Zła regulacja BOV'a może doprowadzić do zwiększenia spalania, pogorszenia osiągów i uszkodzenia turbo. A przy dieslu "psssyt, psssyt" będzie jak pierdzenie psa pomiędzy powarkiwaniem...

https://www.youtube.com/watch?v=lqMcyCv5WRg

• Upvote 2

Jest możliwość, jak najbardziej. Problem tylko jest z wysterowaniem, musiałbyś naprawdę ogarniętego gościa znaleźć, żeby to podłączył i nic nie spitolił przy okazji. Zawór założysz normalnie, ale do sterowania potrzebne podciśnienie, które jako takie nie występuje w układzie dolotowym...

• Upvote 1

Najlepiej odpuścić. Dyskutuje się nawet o zasadności montażu BOV'a w benzynach, w dieslu kompletnie nie ma sensu. Zła regulacja BOV'a może doprowadzić do zwiększenia spalania, pogorszenia osiągów i uszkodzenia turbo. A przy dieslu "psssyt, psssyt" będzie jak pierdzenie psa pomiędzy powarkiwaniem...