Jump to content

Legacy a blokada tylnego dyfra


HubiSubi

Recommended Posts

Kiedys gdzies przemknelo ni cos takiego przed oczami ze niektore wersje legackow takowe posiadaly. pytam wiec znawcow tematu... cz to prawda? .. ewentualnie ktore legacy posiadaly takie blokady... i... najwazniejsze ....czy jest szansa zeby cos takiego wsadzic do imprezy np GT:)

Link to comment
Share on other sites

Witam.

W moim Legacy z automatyczną skrzynią biegów mam taki włacznik elektryczny, który blokuje (jak???) skutecznie tylny dyfer i obydwa kółka ciągną równo.

A nie przednią i tylną (dyfer centralny)?

Link to comment
Share on other sites

Witam.

W moim Legacy z automatyczną skrzynią biegów mam taki włacznik elektryczny, który blokuje (jak???) skutecznie tylny dyfer i obydwa kółka ciągną równo.

 

A gdzie masz ten wlacznik i jak on wyglada? Bo ja mam OBK (z automatem, rzecz jasna, w moim roczniku nie bylo innych opcji) i o ile w instrukcji stoi jak wol, ze mam szpere, to idac za rada Azraela podnioslem kolo i pokrecilem - i kreci sie w miare luzno, wiec szpery nie ma. A w instrukcji stoi jak wol, ze jest. I teraz nie wiem - czy ona sie wlacza, jak naped pracuje, albo jak jest poslizg jednego z kol, albo juz sam nie wiem co o tym myslec, bo auto jezdzi znakomicie i nie ma problemow z wygrzebaniem sie z najgorszego nawet blota, wiec nic w napedach zepsute raczej nie jest.

Link to comment
Share on other sites

fakt chodzilo mi o mechaniczna blokade taka 100%

a co do wiskozy... to chyba nie wszystkie GT-ki ja mialy. dopiero te bodajze od 99 w gore.. czy znowu sie myle?

 

wszystkie mialy.

 

jesli chcesz 100% blokady to zaspawaj, tak jak wiktor

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...