piwozniak Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Czesc mam sporo takich malych dynksow i ciagle chce cos z tyym zrobic bo mnie to wkurza ale jakos nie moge sie za to zabrac. Nic powaznego, zdecydowanie kosmetyczne, ktos na parkingu drzwiami uderzyl itd itp. Pytanie, czy to da sie perfekcyjnie powyciagac czy lepiej jest po zaszpachlowac polakierowac? Domyslam sie ze w razie sprzedarzy po takim szpachlowaniu auta, ktos z miernikiem w zyciu nie uwierzy ze auto nie bylo po wypadku (bo nie bylo), ale trudno. Po prostu chce zeby to bylo zrobione dobrze a nie niezle. opinie? Dzieki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 (edited) Zleć wyciąganie. Zazwyczaj wychodzą. Nie wiem skąd jesteś ale na terenie małopolskiego mój wujek się tym zajmuje. Edited August 22, 2014 by slavok Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwozniak Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 (edited) ale zazwyczaj - oznacza bezsladowo? gdzie sie wujek tym zajmuje? moze byc PW jestem z malopolskiego - Krynica-Zdroj Edited August 22, 2014 by piwozniak Link to comment Share on other sites More sharing options...
furmi Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Wyszpachlować zawsze można .Najpierw poszukaj jakiegoś warsztatu z usługami smart repair, jak nie poradzą to kolejnego, a jak trzeci fachowiec powie że nie da rady to szpachla . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Żadna szpachla. Naprawa bezinwazyjna. Co prawda nie na każdej powierzchni jest możliwa, ale dobry fachowiec radzi sobie w większości przypadków. My (EFP) też wykonujemy takie naprawy, choć nie robi tego mój wujek Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Kto by nie robił ważne by zrobił dobrze... Szpachla to szpacha po czasie różnie rzeczy się z nią dzieją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi79 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 (edited) Jeśli wgniotki nie są na krawędziach i załamaniach to wyciągną na pewno i nie będzie żadnego śladu , przerabiałem już to . No i nie mogą to być wgniotki o ostrych kantach bo wtedy może zostać mały ślad , załamanie Edited August 22, 2014 by tomi79 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwozniak Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 Dobrze, to pytanko do "wujka" oraz Grzegorza, czy moge Wam podeslac dobre zdjecia zebyscie to jakos ocenili, czy sie da, itd, i umowilibysmy sie na jakis dzien? bo domyslam sie ze ani wujek ani EFP tego od reki nie robia? Chyba ze trzeba to organoleptycznie oceni to wtedy czeka mnie wycieczka Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Do "wujka" wysłałem Ci numer na Pw. Dzwon wujek nie gryzie hehe. Podpytasz odpowie, wymienicie się mailami i juz. Ja się tym nie zajmuję, nie jestem w stanie ocenić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwozniak Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 thx! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nrb Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Domyslam sie ze w razie sprzedarzy po takim szpachlowaniu auta, ktos z miernikiem w zyciu nie uwierzy ze auto nie bylo po wypadku (bo nie bylo), ale trudno. zawsze możesz porobić zdjęć (z nadrukiem daty) przed naprawą i po, będzie łatwiej przekonać czemu było coś robione Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 W Wawie takie rzeczy robi firma Trotek. Są perfekcyjni, korzystałem z nich. Wgniotka może być nawet na kantach, byle lakier nie był uszkodzony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof0430 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Powodzenie zależy też od tego czy dany element gdzie będzie wyciągana wgniotka nie był malowany przez lakiernika. Jak było coś źle zrobione lub warstwa lakieru będzie gruba to lakier może popękać i odpaść przy próbie wyciągnięcia wgniotki. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 A czym to się wyciąga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Jak jest dostęp to wypycha się od wewnątrz specjalnymi pretami, można też wyciągać mloteczkiem bezwladnosciowym zaczepionym o taki mocujący dynks przyklwjony na mocnym kleju do blachy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 A czym to się wyciąga?Trotek wyciąga od wewnątrz prętami (lekkie uderzenia). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 A czym to się wyciąga?Trotek wyciąga od wewnątrz prętami (lekkie uderzenia). A ile sobie za taka przyjemność liczą ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayu Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 A ile sobie za taka przyjemność liczą ? Zależy - nikt nie zrobi wyceny jak nie podjedziesz bo to co widzi ten człowiek od wyciągania w wielu przypadkach wydaje Ci się, że nie masz a masz Na moim STi było wgniotek kilkanaście - zrobione tak, że nie ma żadnej przez: http://www.bezlakieru.pl/ Koszt - mniej niż 1 k PLN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted August 26, 2014 Share Posted August 26, 2014 A czym to się wyciąga?Trotek wyciąga od wewnątrz prętami (lekkie uderzenia). A ile sobie za taka przyjemność liczą ?Za jedna drobną wgniotke po czyichś drzwiach- ok 200 pln. Przy większej ilości - liczone hurtowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H4lik Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Moze sie ze mnie bedziecie smiac, ale kiedys trafilem na youtube na ciekawa metode - podgrzewa sie miejsce wgniotki suszarka i pozniej sprezonym powietrzem, tylko pojemnikiem odwroconym do gory dnem spsikuje ja przez kilka sekund tym "cieklym gazem". Zaraz poszukam, bo nie pamietam, jak na to trafilem. O, mam. To byl ten filmik: Od razu informuje, ze nie probowalem u siebie i nie wiem, czy to wlasnie tak dziala i nie uszkadza w jakis sposob lakieru. Robicie na wlasna odpowiedzialnosc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
badyl Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 polecam wyciąganie bez malowania. Jak sie kolo zna to zrobi dobrze i masz lakier oryginalny. U mnie powyciągał ze 20 i jest super. Cena baaaaardzo atrakcyjna w porównaniu z malowaniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buchu Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Dokładnie, również polecam wyciąganie bez malowania, ojciec miał na aucie po gradobiciu kilkadziesiąt jak nie kilkaset dziurek i wszystko ładnie zostało wyciągnięte. Co ciekawe gdy odbierałem samochód, podjechał pewien handlarz autem po TOTALNYM. Auto wyglądało naprawdę źle, ale podobno do zrobienia Myślę, że wiele aut jeździ po Polsce z zagranicy po gradobiciu i oczywiście bez grama szpachli, tak więc bezwypadkowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyru Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Buchu PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now