Bo_Lo Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 Witam,jako że mam choinkę pod maską trzeba wynienić przewody WN Szukałem info i okazuje się że w katalogu NGK jest błąd-zalecają FX31 a nie pasują Czy ktoś wie na 100% jaki model NGK pasuje do wersji 125hp w tej chwili mam BERU ,dwa lewe krótsze,dwa prawe dłuższe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek_pa Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 NGK RC-FX58Tylko jest z nimi problem w kwestii dostępności. Zamień sobie na BERU ZEF-1561 - to dobre przewody. a do N/A to już na pewno wystarczające. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 (edited) dzięki za info.Te NGK FX58 nie do dostania,a BERU właśnie się poddały po pół roku. Myślę nad Janmorami ProLine Właśnie dzwonił ziomek i może mi ogarnąć NGKi ,ale podał zupełnie inny symbol NGK RC-EF1206 44333 WG zdjęć niby pasują... Edited August 20, 2014 by Bo_Lo Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek_pa Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 z tego co pamiętam RC-EF1206 mają jedną lub dwa przewody za krótkie. dosłownie 2-3cm. (same końcówki pasują)Oczywiście - możesz to zweryfikować jeszcze, ale z tego co pamiętam to własnie tak jest.jedyne jakie wchodzą na 100% to FX58.Odnośnie beru powiem Ci tak:Dwa wolnossaki - w jednym i drugim zmieniałem z packard'ów (jeszcze zakładane z czasów w niemczech) na beru.Jedno i drugie auto mega odżyło. w jednym przewody mają już kilka miesięcy i nie zauważyłem nic niepokojącego.Może być tak, że szybciej Ci się zużyły bo źle ktoś je zamontował (nie docisnął do końca). może się zagieły itd itd.Możliwości jest sporo. natomiast ja na nie nie narzekam i dlatego mogę szczerze polecić. a piszę to wszystko opierając się o doświadczenie - bo stałem przed tym samym problemem co Ty. Kiedy w końcu dorwałem part number NGK to się okazało że nie do zdobycia albo za jakąś dziwną cenę.Więc (trochę w nerwach i ze zmęczenia tematem) kupiłem beru. okazało się że cena/jakość bardzo na +stąd w drugim też to wleciało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek1986 Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Janmorami nie rób tego a co do tego, że Beru Ci się poddały po 6 miesiącach to raczej fantazja byłego właściciela, że je wymieniał.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted August 21, 2014 Author Share Posted August 21, 2014 No to mnie zmartwiliście trochę,co do BERU to akurat jestem wielkim fanem ich świec-jedyne które dawały radę w mażdzie z LPG,a te przewody które mam to były na 100 % wymieniane bo raz że mam fakture wraz z innymi częściami które widać że były wymieniane.Zresztą same przeody też wyglądają ''świeżo'' W którymś z wątków o przewodach ktoś pisał że BERU robiło syf,po czym zmienili się na lepsze.Może mam jeszcze z tej syfiastej partii.No nic,NGK zamówione i we wtorek będą do odbioru,jak faktycznie nie podejdą to kupię BERU.Do tej pory muszę jakoś otaśmować te co mam bo do roboty trzeba jakoś jeżdzić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek1986 Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Obtaśmowanie za wiele nie da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted August 21, 2014 Author Share Posted August 21, 2014 (edited) Wiem, w sumie to nic;) Do wtorku musze jakos wytrzymać. Jest jeszcze opcja Leader w kobylnicy zajmują sie produkcją i oprócz tego dorabiają na miejscu w 15min jak takowych nie maja w oferci.mozna nawet wykorzystać stare fajki jak nie maja przebicia,dorabia sam przewód. Ryzyko żadne bo koszt 4szt to ok 50zl Edited August 21, 2014 by Bo_Lo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted August 25, 2014 Author Share Posted August 25, 2014 NGK RC-EF1206 założone,jedynie przewód od strony kierowcy jest krótszy o 1cm,ale idzie śmiało go założyć. Auto odżyło,ale niestety problem muła poniżej 2tyś pozostał. została jeszcze cewka(nadal jak się gwałtownie doda gazu z obrotów jałowych to słychać cyknięcia i dopiero po chwili wchodzi na obroty. Dzisiaj założe jeszcze z powrotem stary czujnik stuku,bo problem zbiegł się w czasie z jego wymianą,a na starym auto jeżdziło normalnie poza sporadycznym zapaleniem się CE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek_pa Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 OK. czyli tak jak pisałem. te NGK 1206 mają jeden przewód za krótki.. Mimo wszystko - dobrze, że udało się zamontować.Pamiętaj o dobrym momencie przykręcenia stuka.Daj znać jak poszło.powodzenia./ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bo_Lo Posted August 27, 2014 Author Share Posted August 27, 2014 (edited) No problem ewidentnie leży w czujniku stuku.Zmienilem na stary ori i bez zmian, ale po resecie jak reka odjal.będę zakladal ten nowy czujnik chinola plus filtr wg schematu skutiego.najprawdopodobniej albo nowy czujnik jest zepsuty /wadliwy albo lapie fałszywe stukowe i opóźnia zaplon,tylko zde w niższym zakresie obrotów niż większości przypadków.lub co gorsza faktycznie mam stukowe,ale watpie.jezdze na v oover 95shell i Lpg shell. sadze ze to rzężące oslony wydechu lub glosna pompa wspomagania powodują fałszywy alarm. Na razie po założeniu starego czujnika i resecie od 100km spokój.reset raczej by nie pomógł gdyby to była cewka,swieca lub luz zaworowy;) Dla potomnych-te przewody NGK można śmiało kupować do N/A 125 w imprezie. Btw ,w mazdach(łącznie ok 8lat,3modele)dlugi czas borykalem sie z padającym zaplonem. Po wielu testach najlepszy zestaw okazał sie kable WN NGK i do tego swiece BERU. Kable beru k swiece NGK na LPG sie nie sprawdzily(jedynie ori jap ale takich juz nie ma) Edited August 27, 2014 by Bo_Lo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now