Jump to content

Pare zmian w WRX-ie


Wojtek K

Recommended Posts

Panowie i Panie, jak juz zauwazyliscie moj WRX potrzebuje spoilera. Jak sie zapytalem na forum o chlapacze to domestos666 od razy wyskoczyl ze spoilerem :-) Mysle o nim ale jest na dalszej pozycji mojej listy, wiec o nim za chwile.

 

W chwili obecnej chcialbym skoncentrowac sie na wydechu (koncowka), bo na tym zalezy mi najbardziej. Wybor padl na H&S. Shodan juz mi troche wyjasnil na PW i poza tym slyszalem sporo dobrych opinii na forum i w sieci ale chcialem sie zapytac uzytkownikow owego brzmienia: czy to jest faktycznie kompromis pomiedzy naprawde glosnym wydechem a standardowym wydechem WRX. Wiadomo ze jest cichy i optuje za czyms milszym dla ucha ale nie chce straszyc dzieci, starszych pan i nie chce byc najpierw slyszalny zanim bede widzialny (przy nromalnych miejskich obrotach). Poza tym czy H&S na trasie pozwoli mi sluchac raz Metallici a raz Mozarta?

 

No i teraz spoiler. Czy dostepne sa oryginalne, czy sa jakies nieoryginalne, ze stopem czy bez - jestem zielony w temacie. Chodzi oczywiscie o nalesnik wrx-owy nie o parapet z STI. Gdzie owych szukac poza SIPem no i jaki jest przedzial cen za nowe/uzywane.

 

Ta! :-)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Shodan kłamie, H&S jest za cichy i za drogi. Naleśnika jak dobrze sie postarasz to wyrwiesz prawie za free(IMO WRX ciekawie wygląda bez niczego ;-) ) Wracając do wydechu to warto przede wszystkim odetkać go. Założenie 2,5 " pustego + ostatni tłumik komorowy daje bardzo przyjemne doznania słuchowe (nie za głośne, po 2000 km w 1 stronę twierdzę że jest za cicho) i pozbawia w/w autko niemiłych szarpań związanych z nadobowiązkową ekologią ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ja dziś miałem okazje posłuchać Subaraka WRX z przelotowym 2,5 cala. Tylko katalizator miał, wygląda oblecha taka rura jak wystaje, dźwięk donośny, słychać że boxser, ale jakiś taki przesterowany mało czysty w górnych partiach. Chojnego by trzeba spytać bo on częściej mojego Devilla słuchał :P Pytałem u Kocara i potwierdził że na tych samych gratach Subaraki po przeróbce tłumika różnie brzmią i są to różnice słyszalne nawet jak jest to ten sam rocznik i model.

Link to comment
Share on other sites

H&S jest za cichy i za drogi.

 

No bo wydech to banalnie prosta sprawa. Kawałek powyginanej rury, na tłumiki zawinięty kawałek blachy i trochę maty wygłuszającej. I robota dla przeciętnego spawacza. Sprawa prosta jak cep. Jeszcze może w N/A można mówić o kosztach obliczania wydechu do danego silnika, ale w turbo wystarcza zwykła rura.

Tłumiki i całe wydechy typu H&S itp, to kupa kasy wywalonej na markę i dostawcę. Można mieć dokładnie to samo o niebo taniej.

Link to comment
Share on other sites

Tłumiki i całe wydechy typu H&S itp, to kupa kasy wywalonej na markę i dostawcę. Można mieć dokładnie to samo o niebo taniej.

Święta prawda!Sam miałem SS,ale widziałem wydechy "no name" lepiej pospawane od H&S i SS. Kosztowały o wiele mniej i były wykonane ze szlachetnych materiałów

Link to comment
Share on other sites

były wykonane ze szlachetnych materiałów

 

 

Ze złota? pasowały by do felg .

:mrgreen:

 

To akurat napisał Alex, nie ja. Coś nie wydało z cytowaniem! ;)

Ale rozumiem o co mu chodziło. Wydechy "no name" są robione z dokładnie takiej samej stali kwasoodpornej (nierdzewki) jak markowe.

Link to comment
Share on other sites

mam h&s i jest to dla mnie idealne rozwiązanie, nie moge założyć nic bardziej bezkompromisowego bo ogłuszę dzieciaki zanim sie urodzą :wink:, na trasie cichutko (choc przy przyspieszaniu fajnie mruczy) a staruszkę na pasach da sie przestraszyc :wink: , bedziesz na Słomce to zapraszam na demo

h&s jest chyba najcichszym zamiennikiem serii, potem chyba SS i Devil, mówie o samych koncówkach jesli gadanm bzdury to poprawcie :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ja też przymierzam się do modyfikacji wydechu. Co radzicie chłopcy?

 

Jesteś na gwarancji, więc pole manewru ograniczne prawie do zera.

Efekt daje wypierdzielenie ekologicznych zatyczek, czyli katalizatorów. Reszta to tylko kosmetyka.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...