jackun Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Witam Szanownych forumowiczów Chciałem prosić o pomoc w diagnozie Outbacka 2,5 - silnik EJ 251 Moja siostra pojechała do Szwajcarii i niestety na stacji benzynowej po odpaleniu auta silnik zaczął bardzo głośno i nierówno pracować. Regionalny mechanik zdiagnozował uszkodzenie jeden ze świec zapłonowych. Zaholowali auto do serwisu przegwintowali gniazdo świecy wymienili i pojechała (prawie 200 km) bez najmniejszych kłopotów autostradą. Problem pojawił się na końcowym podjeździe gdyż auto straciło moc. Chciałem prosić szanownych forumowiczów o pomoc w podjęciu decyzji czy wybierać się w tym kierunku lawetą czy próbować serwisować auto na miejscu? Ciężko diagnozować silnik na odległość ale interesują mnie możliwe hipotezy co mogło się wydarzyć. Odłamek z bloku mógł wpaść do cylindra? Pozdrawiam JAcek Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Chcesz powiedzieć że przegwintowali gniazdo i wymienili świecę bez wyjmowania głowicy ? A co stało się z opiłkami i (być może) kawałkami świecy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Niech sprawdzą jeszcze cewkę i kable. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now