jackun Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Witam Szanownych forumowiczów Chciałem prosić o pomoc w diagnozie Outbacka 2,5 - silnik EJ 251 Moja siostra pojechała do Szwajcarii i niestety na stacji benzynowej po odpaleniu auta silnik zaczął bardzo głośno i nierówno pracować. Regionalny mechanik zdiagnozował uszkodzenie jeden ze świec zapłonowych. Zaholowali auto do serwisu przegwintowali gniazdo świecy wymienili i pojechała (prawie 200 km) bez najmniejszych kłopotów autostradą. Problem pojawił się na końcowym podjeździe gdyż auto straciło moc. Chciałem prosić szanownych forumowiczów o pomoc w podjęciu decyzji czy wybierać się w tym kierunku lawetą czy próbować serwisować auto na miejscu? Ciężko diagnozować silnik na odległość ale interesują mnie możliwe hipotezy co mogło się wydarzyć. Odłamek z bloku mógł wpaść do cylindra? Pozdrawiam JAcek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Chcesz powiedzieć że przegwintowali gniazdo i wymienili świecę bez wyjmowania głowicy ? A co stało się z opiłkami i (być może) kawałkami świecy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Niech sprawdzą jeszcze cewkę i kable. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się