Skocz do zawartości

Wymiana uszczelnienia na wałku maglownicy w GC


pajac_am

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Potrzebuję szybkiej porady.

A mianowicie, maglownica poci mi się na simmering'u, do którego wchodzi wałek idący od kierownicy.

Nie wiem jak to się dokładnie nazywa, ale chyba każdy wie o które miejsce chodzi, bo podobno TTTM ;)

Gdy w warsztacie zapytałem jak wygląda sprawa z wymianą tego simmera to powiedzieli mi, że może się to wiązać z demontażem całego magla i jego regeneracją (chyba, że źle mnie zrozumieli)

 

Tak czy inaczej jutro jadę na wymianę osłony przegubu (wewnętrzny, lewy, przód) i jak dziś się temu przyjrzałem, to jest zaraz obok tego simmera na maglu, który mi się poci. W dodatku jak będą mieli zdjętą półoś to będzie znacznie łatwiejszy dostęp.

 

Pytania moje są takie:

Czy da radę wymienić ten uszczelniacz bez rozbiórki połowy auta? ;)

I czy demontaż półosi rzeczywiście ułatwi wymianę simmera na wałku wchodzącym do magla?

Ile powinni skasować za taką usługę, żeby było uczciwie?

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maglownice w gc wyciąga się w 20min może szybce wystarczy ciągnieni gałki odkręcić dwa mocowania dwa przewody i krzyżak i masz na wierzchu, sam robiłem regeneracje przekładni w gt trwa to może 30minut jest prosta jak budowa (cepa) wystarczy zamówić odpowiedni zestaw naprawczy według nr przekładni cena około 400zł a jeżeli masz wszystko ok to uszczelniacz wymienisz prawdopodobnie bez rozbierania przekładni niestety już nie pamietam czy da się go wyciągną z zewnątrz


najlepiej wyciągnąć przekładnie tylko zaznacz sobie na krzyżaku znaki żebyś kiere miał prosto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@namiot, skąd jesteś  :D ?

A tak na serio to nie specjalnie mam czas, umiejętności, warunki i nerwy do takiej roboty ;)

Co do samej przekładni to chyba wszystko, poza tym simmerem, jest ok. Dlatego nie bardzo chcę ją zdejmować.

BTW.

Jakie objawy ma magiel kwalifikujący się do regeneracji?

Edytowane przez pajac_am
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem z bielska białej, masz nadmierny luz na kierownicy którego nie da się skasować śruba dokręcająca na maglu jeżeli ci się lekko poci nie zostawia plamy olej to jeździj aż będzie się kwalifikować do regeneracji i wtedy wszystko ci zrobią, w środku masz 3uszczelniacze i podajze3 plastikowe uszczelniacze prowadnice a i kamień dociskający kasujący luz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko już po wymianie osłony przegubu, a co do simmera w maglu to w ASO potwierdzono mi, że przekładnię trzeba wyciągać.

Koszt w ASO 600 zł za:

 

maglownice w gc wyciąga się w 20min

Nie mało!

Edytowane przez pajac_am
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Jako autor watku jeszcze troche podkopie temat, a mianowicie:

Od momentu zalozenia tego tematu, w miedzy czasie zdozylo mi sie skonczyc miejsce na pieczatki w dowodzie rejestracyjnym, a magiel jak sie pocil, tak poci sie dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...