Skocz do zawartości

WRX 2006 "Ćwierkanie pod maską" - filmik w załączeniu


warp9

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Dziwny odgłos pojawia się i zanika (bez związku z temperaturą silnika, czy też z włączoną klimą). Jakby z okolic alternatora ? Ale trudno mi jednoznacznie określić.

 

Po pierwszej wizycie u mechanika nic nie wykryto, a problem pozostał.

 

Może ktoś się zetknął z czymś takim ? Jakieś sugestie ?

 

Dzięki z góry.

 

Link do filmu: http://w408.wrzuta.pl/film/3N55oqSO3g5/20140730002

 

Sorry za reklamy, ale nie znalazłem lepszego miejsca na umieszczenie materiału.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij pasek, odpal na chwilę - tylko na chwilę :D , odpal auto i dokładnie posłuchaj co się zmieniło....

 

w ten sposób wyeliminujesz kilka możliwości - moim skromnym zdaniem, może to być łożysko w rolce napinacza, miałem identyczne objawy...

 

zdejmując pasek możesz po kolei metodycznie eliminować poszczególne przyczyny

 

a w czasie mojej "diagnostyki u mędrców wszelkakich" - padały już stwierdzenia, że to pewnie pompa wody i inne temu podobne genialne myśli... :angry:

 

 

rolka napinacza w ASO to chyba coś koło 100zł. :)


acha, jak już będzie bez paska pokręć sobie łapą rolką napinacza, oczywiście dźwięk będzie inny niż przy włączonym motorze, niemniej lekki hurgot, czy przeskakiwanie łożyska usłyszysz/wyczujesz.


oczywiście tę ostatnią czynność wykonaj na WYŁĄCZONYM silniku :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi to w pierwszej chwili na rolki/pasek wyglądało. Towar zamówiłem, w następny tygodniu będzie wymiana (zrobię od razu paski).

 

Dziękuję za sugestię i pomoc, dam znać jakie będą efekty dalszych działań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Update: paski, rolka wymienione. Dzwięk nawraca :huh:  Kolejny mechanik - kolejny pomysł, tym razem podejrzenie pada na łożysko oporowe w skrzyni. Rzeczywiście jednak, tak jak pegi pytał jest różnica przy wciśnięciu sprzęgła (nie wiem, czemu wcześniej jakoś tego nie wyłapałem). Sprzęgło wymieniane ok. 23 tys. km temu, jeżdżone "do pracy".

Grzebać w skrzyni ? Czy zgodnie z sugestią mechanika jeździć dalej, jak nie będzie się pogarszać ? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...