Jump to content

Awaria przewodu wysokiego napiecia


Slawo

Recommended Posts

Dzis zabralismy sie za wymiane swiec, ale porazka nastapila juz podczas wyciagania kabla wysokiego napiecia za nasadke nie za kabel. Dlugo nie chcial puscic a jak wyszedl okazalo sie, ze w gniezdzie zostal kawal gumy z nasadki uniemozliwiajac wykrecenie swiecy.

W zwiazku z tym mam do was kilka pytan.

Jak najlepiej to hmm... wyciagnac, zeby nie nasmiecic do srodka?

Czy moge uzyc na razie kabla z innego kompletu / producenta? Stary rozumiem, ze juz sie nie nadaje?

i wreszcie, czy powinienem reklamowac te przewody?

Pozostalych az boje sie wyciagac, bo sytuacja wyglada bardzo podobnie. Czuje, ze przewod zostal rozlaczony ze swieca a reszta zaraz sie urwie. Proby "krecenia" nasadka tez nic nie daja. :-( Dodam, ze przewody juz zmienialem i poprzednie sie tak nie zapiekly.

Pozdrawiam,

Slawo.

Link to comment
Share on other sites

Resztki wyciągniesz za pomocą długich wąskich szczypiec - moje stare 10letnie kable też się podobnie urwały (znaczy puściło mocowanie drutu do nasadki, guma była cała).

Stary kabel możesz w zasadzie wywalić skoro izolacja jest naruszona. Kabla możesz użyć innego, pod warunkiem, że spełnia wymagane parametry dla danej instalacji elektrycznej :)

Jak będziesz nowe kupował to mimo najwyższej ceny polecam ASO :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, problem rozwiazany. Pozostale kable jakos zniosly wyciaganie. Na pierwszej swiecy az przypiekla sie nasadka do porcelany. JC auto nie uznaje takich reklamacji. Choc jak twierdza w sklepie w ktorym to kupowalem, tak nie powinno sie stac.

Swiece ogladal jeszcze mechanik i po 26 kkm na gazie sa w bardzo dobrym stanie, ale o dziwo roznica podczas jazdy jest zauwazalna.

Pozdrawiam,

Slawo.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...