Jump to content
Picasek

Impreza GT My99 - Prośba o pomoc w podciśnieniach

Recommended Posts

Witam.

 

Moja Impreza przeszła kapitalkę silnika. Niestety trwało to pół roku i nie do końca pamiętam jak były podpięte podciśnienia. Problem w tym, że ładuje tylko 0,5 bara a przed remontem normalnie 0,9.

 

Ogólnie większość podciśnień nie da inaczej podpiąć ale przy kielichu jest selenoid. On najbardziej mnie interesuje bo prawdopodobnie coś tam mam źle wpięte.

 

Z góry dzięki za pomoc

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-2484-0-35712000-1407315946_thumb.jpg

 

Możesz mieć zamieniony przewód z restryktorem , ja tak miałem i ładowało 0,5 bara

Edited by kowal

Share this post


Link to post
Share on other sites

kowal mam wpięte dokładnie tak samo jak na foto a subara jak nie ładowała tak nie ładuje.

 

Macie jeszcze jakieś pomysły ? Dodam, że jak ładuje 0,5 i dodaję coraz więcej gazu delikatnie podszarpuje i nie chce się wkręcać. Gdy jeżdżę na vacum samochód chodzi płynnie i równo.


U mnie ten solenoid wygląda tak :

 

92480458613289237914_thumb.jpg

 

Ten wężyk co wychodzi od spodu idzie do dolotu, a ten co wchodzi z boku do trojaka przy turbie.

 

W czym może tkwić jeszcze problem ?


Temat do zamknięcia 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Picasek napisz jak to rozwiązałeś dla przyszłych czytaczy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ADK90 właśnie nie rozwiązałem. Po prostu miałem te wężyki w kiepskim stanie i wyrzuciłem, nie miałem pojęcia że jest tam takie coś jak restryktor. Obecnie jeżdżę na 0,5 bara i mam problem z kupieniem tego wężyka. Jeśli go nie dostanę pewnie trzeba będzie myśleć o MBC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wez sobie jakis paciorek, zrob odpowiednio duzy otwor, wetknij w wezyk i bedziesz mial problem z glowy.


Ew. zakupic jednak w ASO albo ew. jakis inny ebay - wezyk albo sam restryktor. Dla przykladu (aczkolwiek nie wiem, czy to odpowiednia srednica otworu)

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-1-0mm-boost-restrictor-pill-/221276022348?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item338514264c

Edited by AMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ami dzięki za pomoc. Pojeżdżę jeszcze na 0,5 a później będę próbował różnych średnic 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W GT'99 powinno być 1.2mm z tego co wiem.

Może jakimś rozwiązaniem będzie odwiedzić najbliższy sklep z artykułami spawalniczymi i nabyć coś takiego: http://www.arweld.net/1361,koncowka-pradowa-kemppi-m8-fi-1-2mm-zamiennik.html

Otwór ma jak trzeba a i jakoś w wężyk się to chyba wepchnie. Ewentualnie po małej obróbce ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cianbo również dziękuję za pomoc. Spróbuję coś  pokombinować, jak nic nie wybuchnie to dam znać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź jeszcze przepływomierz.

Mi ładowało 0,3-0,5 bar kiedy miałem uszkodzoną.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro brak restryktora, to od tego trzeba zacząć.

Albo kupić gotowiec w czterech turbach lub ASO lub samemu wyrzeźbić.

 

Numer cześci: S-22326KA120

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...