Picasek Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Witam. Moja Impreza przeszła kapitalkę silnika. Niestety trwało to pół roku i nie do końca pamiętam jak były podpięte podciśnienia. Problem w tym, że ładuje tylko 0,5 bara a przed remontem normalnie 0,9. Ogólnie większość podciśnień nie da inaczej podpiąć ale przy kielichu jest selenoid. On najbardziej mnie interesuje bo prawdopodobnie coś tam mam źle wpięte. Z góry dzięki za pomoc 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 (edytowane) Możesz mieć zamieniony przewód z restryktorem , ja tak miałem i ładowało 0,5 bara Edytowane 6 Sierpnia 2014 przez kowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 kowal mam wpięte dokładnie tak samo jak na foto a subara jak nie ładowała tak nie ładuje. Macie jeszcze jakieś pomysły ? Dodam, że jak ładuje 0,5 i dodaję coraz więcej gazu delikatnie podszarpuje i nie chce się wkręcać. Gdy jeżdżę na vacum samochód chodzi płynnie i równo. U mnie ten solenoid wygląda tak : Ten wężyk co wychodzi od spodu idzie do dolotu, a ten co wchodzi z boku do trojaka przy turbie. W czym może tkwić jeszcze problem ? Temat do zamknięcia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 @Picasek napisz jak to rozwiązałeś dla przyszłych czytaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 ADK90 właśnie nie rozwiązałem. Po prostu miałem te wężyki w kiepskim stanie i wyrzuciłem, nie miałem pojęcia że jest tam takie coś jak restryktor. Obecnie jeżdżę na 0,5 bara i mam problem z kupieniem tego wężyka. Jeśli go nie dostanę pewnie trzeba będzie myśleć o MBC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Wez sobie jakis paciorek, zrob odpowiednio duzy otwor, wetknij w wezyk i bedziesz mial problem z glowy. Ew. zakupic jednak w ASO albo ew. jakis inny ebay - wezyk albo sam restryktor. Dla przykladu (aczkolwiek nie wiem, czy to odpowiednia srednica otworu) http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-1-0mm-boost-restrictor-pill-/221276022348?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item338514264c Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Ami dzięki za pomoc. Pojeżdżę jeszcze na 0,5 a później będę próbował różnych średnic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 W GT'99 powinno być 1.2mm z tego co wiem. Może jakimś rozwiązaniem będzie odwiedzić najbliższy sklep z artykułami spawalniczymi i nabyć coś takiego: http://www.arweld.net/1361,koncowka-pradowa-kemppi-m8-fi-1-2mm-zamiennik.html Otwór ma jak trzeba a i jakoś w wężyk się to chyba wepchnie. Ewentualnie po małej obróbce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 cianbo również dziękuję za pomoc. Spróbuję coś pokombinować, jak nic nie wybuchnie to dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DedekSTR Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Sprawdź jeszcze przepływomierz. Mi ładowało 0,3-0,5 bar kiedy miałem uszkodzoną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Skoro brak restryktora, to od tego trzeba zacząć. Albo kupić gotowiec w czterech turbach lub ASO lub samemu wyrzeźbić. Numer cześci: S-22326KA120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się