aretzky Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Witam, To mój pierwszy post na forum więc przepraszam jeśli cos źle napiszę. Niedawno zakupiłem Subaru Outback H6 z 2007 r. i od razu przystąpiłem do kontroli luzu zaworowego gdyż posiada instalację LPG. Tu wszystko okazało się ok. Zastanawia mnie jednak czy sytuacja z filmiku jaki zrobiłem jest w normie. Mianowicie, jeśli na parkingu delikatnie dodam gazu i szybko go odpuszczę obroty moim zdaniem dość nisko spadają i czuć lekką wibracje silnika, po czym silnik podbija je do góry. Próba wykonana na benzynie. Proszę o info posiadaczy H6 jak jest u nich. Co jakiś czas wywala także błąd najprawdopodobniej czujnika zmiennych faz rozrządu. Link do filmu: http://youtu.be/12oRidECTV8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
H4lik Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Podjedz do Pana Marka w Dzierzoniowie. Daleko nie masz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szamot Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Podobne zjawisko miałem a moim poprzednim aucie (Legacy 2,5) po odłączeniu akumulatora przez około 100 km tak się działo W obecnym aucie (takie jak Twoje) nic takiego się nie dzieje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alec Trevelian Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 U mnie też nic takiego nie występuje. Po odjęciu gazu nie schodzi poniżej nominalnych obrotów biegu jałowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 W H6 (z gazem) tak nie mam, ale w H4 (z gazem) tak mialem . Co ciekawe kolega w innym aucie mowil, ze tak ma od czasu wstawienia lpg i mi takze sie wydaje ze przed lpg bylo ok. Problem zawsze tez wystepuje zaraz po resecie audoadaptacji. Moze spr. ja wykonac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xyz Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 (edited) Witam, mam podobnie w H6 z 2002 r., najbardziej to czuć na gazie, jak się depnie szybko i w momencie opadania obrotów depnie się raz jeszcze to wpada w pewnego rodzaju "dołek" i się lekko przydławia. Ciężko zdiagnozować przyczynę, od roku mam LPG, a problem pojawił się po zamontowaniu instalacji firmy BRC. Jeżdżę co jakiś czas do warsztatu by mi to wyregulowali, ale za każdym razem nie są w stanie tego zrobić dokładnie i ściemniają, "że na gazie nigdy nie będzie idealnie". Nie mam czasu i nerwów by się szarpać z tym warsztatem, jeśli ktoś z Was rozwiązał podobny problem w dolnośląskim to będę wdzięczny za poradę. Pozdrawiam Edited August 12, 2014 by spinoz Link to comment Share on other sites More sharing options...
aretzky Posted August 12, 2014 Author Share Posted August 12, 2014 Tu gaz nie był problemem bo czy benzyna czy gaz nie było różnicy. Po odłączeniu aku i takiej jakby ponownej adaptacji wszystko wróciło na szczęście do normy:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aretzky Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Chwile szczęścia długo nie trwały. Dzisiaj wyskoczył check engine (wypadanie zapłonu na całej prawej stronie) i po kasowaniu błędu wróciły problemy z obrotami. Po weekendzie zamieniam czujniki stukowe stronami i czekam aż sie ponownie zaadoptuje do normalnych obrotów jak to miało miejsce wcześniej. Co dalej nie rozwiązuje problemu czego tak się dzieje po resecie kompa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
H4lik Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Jesli nie ogarniesz, to pozniej juz sam nie kombinuj, bo masz rzut beretem do porzadnego serwisu w Dzierzoniowie. Szkoda nerwow, jak mozna se fajnie jezdzic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now