Legacy96 Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Chce kupic H6 poki benzyna jest jeszcze nie tak droga. Do wyboru mam MY04, pierwszy wlasciciel, ksiazeczka serwisowa, zimowe opony, 108k przebiegu, lub MY07, chyba 3 wlasciciel, ksiazeczka serwisowa i 148k przebiegu. Wiem, wiem, kierowac sie stanem tachnicznym samochodu... ale do jednego mam 300km a do drugiego 700km... aha, MY07 jest tanszy o 25%. Stan techniczny przed kupnem i tak trzeba sprawdzic, ale to bedzie stan obecny. Autem zrobie conajmniej jakies 100-150 tkm, wiec wazne jest by co najmniej tyle przejechal i by potem dalo sie go sprzedac. WIec pytanie typowe: przebieg czy rocznik ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
555marcin Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Stan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Rzuć linki będzie prościej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dymian Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Ja bym zaczął od 07- ze względu na to, że to polift a taki mi po prostu chodzi po głowie. Dopiero jakby on nie zdał egzaminu po dokładnych oględzinach bym się rzucił na drugiego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawskip Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 jeżeli MY07 jest tańszy od MY04 o 25% to już na wstępie wydaje się ta oferta podejrzana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevada Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Dokładnie to samo pomyślałem, cudów nie ma, nawet jeżeli MY04 ma wysoką cenę to MY07 tańszy o 25% brzmi podejrzanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
suberet Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Mnie osobiście przy zakupie auta najmniej interesuje rocznik. Liczy się przede wszystkim stan podwozia, potem przebieg (wcale nie jest on tak trudny do oszacowania) i reszta. Kupując swojego Forka nastawiałem się na auto o 3 - 4 lata młodsze od tego jakiego w końcu nabyłem. Po prostu '98 był w super stanie w porównaniu do nawet tych z '02. W twoim przypadku wybór wydaje się oczywisty, że ten starszy jest bardziej wiarygodny. O ile podane przez sprzedających dane są prawdziwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted August 1, 2014 Author Share Posted August 1, 2014 Tu sa linki:MY04: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=251525175&asrc=st|sr,as MY07: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/subaru-outback-outback-3-0r-automatik-kolbermoor/196168781.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=23500&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxPrice=10000&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000&noec=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 (edited) Napiszę tak, wiesz dlaczego taka różnica ? MY04 stoi w salonie SUBARU więc ma na 200% pełną historię i jest na 200% sprawny, masz komplet kół z oponami... MY07 stoi w jakimś komisie, który aktualnie ma 3 samochody, widać że jest ściorany, poza tym w Niemczech cudów nie ma za 7400 euro rok 2007 tak dobrze wyposażony to minimum 9000 euro. Gość gada po niemiecku i ROSYJKU ;D Osobiście sprowadzałem mojego Forka MY07 z Niemiec w tym roku i wiem, że okazji tam nie ma, a wręcz przeciwnie jak tanio to albo od Turka czyli gorzej niż od Polaka lub mocno dojechany. Na koniec podpowiem, że w Niemczech SUBARU ma coóś takiego jak Gwarancja Mobilności Subaru po każdym przeglądzie właściciel dostaje na rok gwarancję praktycznie na wszystko w samochodzie. Gwarancja ta obejmuje całą Europę. Coś Ci padnie, dzwonisz, przyjeżdża laweta i Subaru naprawia na własny koszt w najbliższym serwisie Subaru na terenie kraju. To jest BARDZO DUŻY atut przy zakupie, bo masz 100% pewności samochodu. Jednak dotyczy to tylko samochodów serwisowanych do końca w ASO na terenie Niemiec. Edited August 1, 2014 by arnoldpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted August 1, 2014 Author Share Posted August 1, 2014 Jak jest w NIemczech nie musisz mowic, w koncu mieszkam tu juz ponad 20 lat. Ale chyba oba auta sobie odpuszcze, starszy nie jest wart 9500, a z nowszym jest cos nie tak, albo cofniety licznik, albo powypadkowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Jak jest w NIemczech nie musisz mowic, w koncu mieszkam tu juz ponad 20 lat. Ale chyba oba auta sobie odpuszcze, starszy nie jest wart 9500, a z nowszym jest cos nie tak, albo cofniety licznik, albo powypadkowy. widzę sam sobie na wszystko odpowiedziałeś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted August 1, 2014 Author Share Posted August 1, 2014 (edited) Niestety nie na wszystko... co jest np. z tym autkiem: http://otomoto.pl/subaru-outback-C28157263.html Edited August 1, 2014 by Legacy96 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi79 Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 (edited) Na koniec podpowiem, że w Niemczech SUBARU ma coóś takiego jak Gwarancja Mobilności Subaru po każdym przeglądzie właściciel dostaje na rok gwarancję praktycznie na wszystko w samochodzie. Gwarancja ta obejmuje całą Europę. Coś Ci padnie, dzwonisz, przyjeżdża laweta i Subaru naprawia na własny koszt w najbliższym serwisie Subaru na terenie kraju. To jest BARDZO DUŻY atut przy zakupie, bo masz 100% pewności samochodu. Jednak dotyczy to tylko samochodów serwisowanych do końca w ASO na terenie Niemiec. Musi to być auto kupione z salonu subaru ? Edited August 1, 2014 by tomi79 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted August 1, 2014 Author Share Posted August 1, 2014 To bez znaczenia gdzie auto bylo kupione, ale musza byc zrobione wszystkie przeglady w serwisie Subaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Niestety nie na wszystko... co jest np. z tym autkiem: http://otomoto.pl/subaru-outback-3-0-3-0-C33535401.html Wygląda całkiem OK, ja 1,5 roku kupilem takiego z 2x większym przebiegiem za 20kpln i zrobiłem juz nim ponad 50kkm bez awaryjnie ,z czego 35kkm na LPG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi79 Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Czyli nawet kupując subaru od prywatnej osoby tyle tylko ,że serwisowane do końca w subaru mamy rok gwarancji ? trzeba to dostać na piśmie przy kupnie czy po prostu jak coś się stanie dzwoni się do serwisu w niemczech gdzie było serwisowane ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 ja bym brał w ciemno tego MY04 naprawde ladne zadbane auto z pewna historia, a z tym przebiegiem spokojnie i zrobisz jeszcze 200tys km pewnie bez awarii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted August 1, 2014 Author Share Posted August 1, 2014 (edited) Co do Gwarancji Mobilności Subaru to darmowe jest holowanie, samochod zastepczy itp, ale nie naprawa... http://www.subaru-presse.de/service/garantie-servicepaket.html az tak dobrze to nie jest A na oslode tu jest OBK ktory ma 88tkm i podobno wyglada lepiej niz nowy... http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=256249305&asrc=st|as Edited August 1, 2014 by Legacy96 Link to comment Share on other sites More sharing options...
suberet Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Niestety nie na wszystko... co jest np. z tym autkiem: http://otomoto.pl/subaru-outback-C28157263.html Tylna wycieraczka nie leży jak trzeba.Wątpię, żeby ktoś do zdjęcia akurat wyłączył stacyjkę podczas jej pracy. Czyli było majstrowane z tyłu i źle poskładane. Jeśli ktoś nie potrafi zadbać o taki banał, to co sądzić o reszcie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Niestety nie na wszystko... co jest np. z tym autkiem: http://otomoto.pl/subaru-outback-C28157263.html Tylna wycieraczka nie leży jak trzeba.Wątpię, żeby ktoś do zdjęcia akurat wyłączył stacyjkę podczas jej pracy. Czyli było majstrowane z tyłu i źle poskładane. Jeśli ktoś nie potrafi zadbać o taki banał, to co sądzić o reszcie?Tylne wycieraczki lubią się przycierać, trochę wd40 i po problemie.Chyba ktoś musiałby być pijany przy składaniu żeby to tak zostawić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 Niestety nie na wszystko... co jest np. z tym autkiem: http://otomoto.pl/subaru-outback-C28157263.html Omijaj szerokim łukiem. Śmietnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted August 2, 2014 Author Share Posted August 2, 2014 Zastanawiam sie tez czy poprzednia generacja jest gorsza? Nie zamierzam sie scigac, chodzi o wygodna jazde, auto ma byc ciche i bezpieczne (VDT+VDC). Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 Napiszę tak, wiesz dlaczego taka różnica ? MY04 stoi w salonie SUBARU więc ma na 200% pełną historię i jest na 200% sprawny, masz komplet kół z oponami... MY07 stoi w jakimś komisie, który aktualnie ma 3 samochody, widać że jest ściorany, poza tym w Niemczech cudów nie ma za 7400 euro rok 2007 tak dobrze wyposażony to minimum 9000 euro. Gość gada po niemiecku i ROSYJKU ;D Osobiście sprowadzałem mojego Forka MY07 z Niemiec w tym roku i wiem, że okazji tam nie ma, a wręcz przeciwnie jak tanio to albo od Turka czyli gorzej niż od Polaka lub mocno dojechany. Na koniec podpowiem, że w Niemczech SUBARU ma coóś takiego jak Gwarancja Mobilności Subaru po każdym przeglądzie właściciel dostaje na rok gwarancję praktycznie na wszystko w samochodzie. Gwarancja ta obejmuje całą Europę. Coś Ci padnie, dzwonisz, przyjeżdża laweta i Subaru naprawia na własny koszt w najbliższym serwisie Subaru na terenie kraju. To jest BARDZO DUŻY atut przy zakupie, bo masz 100% pewności samochodu. Jednak dotyczy to tylko samochodów serwisowanych do końca w ASO na terenie Niemiec. żadna reguła, nie chcesz wiedzieć do brat kupil przez salon, tacy sami krętacze jak przysłowiowy Mirek Niestety nie na wszystko... co jest np. z tym autkiem: http://otomoto.pl/subaru-outback-C28157263.html trup po dzwonie ot co Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Napiszę tak, wiesz dlaczego taka różnica ? MY04 stoi w salonie SUBARU więc ma na 200% pełną historię i jest na 200% sprawny, masz komplet kół z oponami... MY07 stoi w jakimś komisie, który aktualnie ma 3 samochody, widać że jest ściorany, poza tym w Niemczech cudów nie ma za 7400 euro rok 2007 tak dobrze wyposażony to minimum 9000 euro. Gość gada po niemiecku i ROSYJKU ;D Osobiście sprowadzałem mojego Forka MY07 z Niemiec w tym roku i wiem, że okazji tam nie ma, a wręcz przeciwnie jak tanio to albo od Turka czyli gorzej niż od Polaka lub mocno dojechany. Na koniec podpowiem, że w Niemczech SUBARU ma coóś takiego jak Gwarancja Mobilności Subaru po każdym przeglądzie właściciel dostaje na rok gwarancję praktycznie na wszystko w samochodzie. Gwarancja ta obejmuje całą Europę. Coś Ci padnie, dzwonisz, przyjeżdża laweta i Subaru naprawia na własny koszt w najbliższym serwisie Subaru na terenie kraju. To jest BARDZO DUŻY atut przy zakupie, bo masz 100% pewności samochodu. Jednak dotyczy to tylko samochodów serwisowanych do końca w ASO na terenie Niemiec. żadna reguła, nie chcesz wiedzieć do brat kupil przez salon, tacy sami krętacze jak przysłowiowy Mirek No dobra, ale na 100 aut oferowanych przez salon powiedzmy z 10 jest nie-teges a u "Mirka" z 90 czy więcej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnoldpe Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 żadna reguła, nie chcesz wiedzieć do brat kupil przez salon, tacy sami krętacze jak przysłowiowy Mirek Oczywiście, że nie wszystkie salony są na plus, jednak nie stawiaj znaku równości między salonami z DE a Panem Mirkiem w Polsce. Oczywiście pisząc salon mam na myśli dealera danej marki. W salonie również można kupić złom jednak bardzo w to wątpię aby kupował kota w roku z opisu igła. Auta z jakiegokolwiek salonu maja pełną historię i zrobiony szczegółowy przegląd jeżeli coś się nie zgadza prosta droga do uzyskania zwrotu gotówki tym bardziej w DE. Każdy ma swoje przygody lub przygody zasłyszane od kolegi, koleżanki cioci Ilony ja osobiście znam 3 inne osoby, które kupowały w salonach w DE samochody i wszystko było jak na papierze, ja również nie miałem i żadnych zastrzeżeń. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now