Jump to content

Dyferencjał przód S-Turbo AT


landsmann

Recommended Posts

Mam problem ze swoim Forkiem. Od pewnego czasu meczy mnie w czasie jazdy wycie...

Myslalem, ze to skrzynia ale AT po przeglądzie i wszystko z nią OK. Diagnoza - pada przedni dyfer.
Po zdjeciu korka w metalicznym osadzie sporo opiłków i elementów łożysk :(

Mam do Was pytanie czy ktoś z Was praktykował wymianę dyfra z przodu?

Czy taka wymiana bez zmiany skrzynia ma sens? Slyszalem opinie, ze najbezpieczniej jest wymienic komplet

AT+ dyfer - wtedy jest gwarancja usuniecia wycia.

 

Mozecie prosze sie wypowiedzie (nie ukrywam, ze wolalbym uniknac wymiany AT, ktora mam sprawną)?

Link to comment
Share on other sites

A to nie wiem kto powiedział że dyfer i skrzynia razem trzeba wymieniać. Ja kiedyś też miałem problem z wyjącem dyfrem , ale ograniczyło się to do jego tylko wymiany i auto dalej jeździło. Nie wiem ja spisuje się nadal , gdyż je sprzedałem , ale je po wymianie dyfra zrobiłem nim ze 30 tys i było ok. 

Link to comment
Share on other sites

Sam PRZEDNI dyfer wymieniałeś, na 100% sie upewnie? :)

Usłyszałem, że pry wymianie dyfra jest pewne prawdopodobienstwo, ze nie uda sie go

tak precyzyjnie dopasowac do AT i powstałe w ten sposob mikro-luzy (?) moga powodowac

nadal wycie mimo sprawnego dyfra i AT

PS - czy uzywka dyfra przód to rarytas czy raczej latwo/ogolno dostepna czesc zamienna?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...