Michal Barwicki Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Witam posiadam zamontowany równy kolektor(Hayward &Scott) w blobie STi, ostatnio zdalem sobie sprawe że sprezynki na łączniach rdzewieja i nie nadaja sie do niczego. tu już ich sie zacząłem pozbywac widac nawet osmolony spalinami rant rury Na stronie Hayward and scott http://www.haywardandscott.com/subaru/impreza-new-age/subaru-impreza-equal-length-manifolds.html zauważyłem że są ulepszone i zamieniono spręzynki na blaszki, stwierdziłem że takie wymierzę i wytnę. Jestem zielony w tych sprawach wiec pytam tutaj czy zrobic je pod rozgrzany czy zimny kolektor? czy jest wogole jakas róznica na zimnym i cieplym jesli chodzi o wymiar? i jeszcze jedno czy uszczelnic jakims siliconem te łączenia? Moga sie dla was wydawac smieszne moje pytania ale bylbym wdzieczny za pomoc. Dzięki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się