gruby10 Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 (edited) Witam Posiadam Subaru Impreze 2.0 T zrobiony wydech i wgrana mapa na 285KM . Mam pytanie bo chciałbym wymienić Turbo i czy pasuje od STI i czy dalo by się wtedy podnieść moc do 320 km?? I co przy tym najlepiej jeszcze wymienić ??? czy lepiej od razu zbierac na zakućie silnika ? Bo się nie oplaca cenowo. A drugie pytanie czy jest sens regenerować drugi raz sprzeglo ? I czy INTERCOULER DO STI można zalozyc do WRX? Jak by ktoś wiedział do dziekuje z góry? Edited July 14, 2014 by gruby10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 Sprzedaj i kup Sti, bo i tak się nie opłacą cenowo twoje modyfikacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 Turbo z STi pasuje,intercooler również,przydałyby się jeszcze wtryski z STi i można robić mapę na te 300KM+. Potem jeszcze zawias,hamulce,po drodze padną napędy,po wymianie napędów silnik zrobi kaboom i tak wsadzisz worek kasy a dalej auto nie będzie jeździć jak STi. 280KM w WRX-ie daje już sporo frajdy,pod warunkiem ich ogarnięcia. Do czego ma służyć auto?To podstawowe pytanie. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 czy dalo by się wtedy podnieść moc do 320 km?? Po zmianie turbiny da się, tylko czy seryjna skrzynia wytrzyma???? I co przy tym najlepiej jeszcze wymienić ??? Prawie wszystko. Skrzynia, hamulce, zawieszenie. Generalnie nie ma sensu. Jak chcesz iść w moc, to tylko STI. czy lepiej od razu zbierac na zakućie silnika ? Bo się nie oplaca cenowo. A co w subaru się opłaca? W miarę bezpieczna moc dla WRXa, to 280KM i max. 400Nm, przy tych wartościach kucie nie jest potrzebne. I czy INTERCOULER DO STI można zalozyc do WRX? Jak by ktoś wiedział do dziekuje z góry? Można. Jeżeli nie masz rozpórki albo masz bezkonfliktową, to wchodzi bez problemu. Trzeba tylko mocowania wymienić bądź przerobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby10 Posted July 20, 2014 Author Share Posted July 20, 2014 Auto ma być na Tor jest to Anglik już sam nie wiem co mam robic czy sprzedać go i Kupić STi ? Chciałbym osiagnac dużo mocy i NM. Bo teraz już mi mało mocy wiecie jak to jest mam go już ponad pol roku wcześnie miałem Leona 1 1.8T zrobinego na 240km. I tez chciałbym przelozyc to Subaru ale jak mówicie ze lepiej sprzedać i nie bawic się podnoszenie mocy tylko lepiej kupic STi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted July 20, 2014 Share Posted July 20, 2014 Śmigać obecnym autem i zbierać na STi. Zaczniesz modzić auto,podniesiesz moc,klękną napędy,naprawisz napędy to zesra się silnik i tak wpakujesz sporo kasy i dalej śmigasz WRX-em.Lepiej tą kasę odłożyć,sprzedać WRX-a i kupić STi,wtedy można sobie pozwolić na więcej mocy i niutków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby10 Posted July 21, 2014 Author Share Posted July 21, 2014 No w sumie racja dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe Dragunov Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Optymalnie dla WRX to okolice 260km, tyle wytrzymuje silnik bez kucizny i skrzynia, nie wspomnę o napędach. Powyżej to loteria, zazwyczaj jak się ma więcej mocy to wykorzystuje się często na maxa, a wtedy zaczynają się wydatki. Jak wyżej, jeździć, zbierać kasę i szukać perełki STI. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now