Tomko Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Witam. Mam problem z silnikiem przebieg 99tys: podczas jazdy po włączeniu sprzęgła silnik gaśnie(na razie sporadycznie max10 na godzine).Serwis wgrał regulacje wtrysku ale nie pomogło.Dodam, że silnik miał kapitalny po 15tys-panewki.Prosze o radę bo strach jeździć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Możemy tylko polecić wizytę i diagnostykę w dobrym ASO. Być może wina oprogramowania sterownika lub jakiegoś czujnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 (edited) Kapitalka po 15k Były jakieś problemy ze sprężarką klimy która powodowała takie objawy jakie opisujesz, zagadaj do użytkownika Andrzej Koper z tego co pamiętam to właśnie on opisywał jak rozwiązać ten problem ze sprężarką klimy. Poczytaj tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/32711-gasniecie-silnika-diesla-na-wolnych-obrotach/ tam: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/43920-outback-20d-gasnie-podczas-wciskania-sprzegla/ i tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/34565-gasnacy-silnik-forester-diesel/ podobne problemy. Edited July 12, 2014 by slavok Link to comment Share on other sites More sharing options...
rybek Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Kolego w innej marce też to miałem i był to padnięty silniczek krokowy. Mi dodatkowo auto chodziło nierówno na luzie i podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła obroty spadały do zera. Może to jest trop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Silnik krokowy w dieslu? @ericsson T10s Link to comment Share on other sites More sharing options...
rybek Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 (edited) Silnik krokowy w dieslu? @ericsson T10s A widzisz nie zauważyłem, że to ropniak:-). Może info komuś się przyda komuś kto ma Pb:-) Edited July 12, 2014 by rybek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruter Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Przy duzych temperaturach sie to pojawia. U mnie w tym roku bylo to notoryczne jak nigdy. Gasl przy dojezdzaniu do swiatel bardzo czesto. Sie nazbieralo tego, bo pozniej mi nawet raz czy dwa razy zgasl na wolnych obrotach jak sobie stalem. Ogolnie nie rowno pracowal i po takim zgasnieciu jak odpalalem to gasl od razu. Zdiagnozowany zawor scv. Wymienilem sam bo jest na samej gorze silnika i jak reka odjal. Ogolnie na forum znany temat z tym gasnieciem, ale zadnych konkretow, bo z ta klima info bylo juz kilka lat temu, pozniej o sofcie jakies info bylo. Kolomyja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Przy duzych temperaturach sie to pojawia. U mnie w tym roku bylo to notoryczne jak nigdy. Gasl przy dojezdzaniu do swiatel bardzo czesto. Sie nazbieralo tego, bo pozniej mi nawet raz czy dwa razy zgasl na wolnych obrotach jak sobie stalem. Ogolnie nie rowno pracowal i po takim zgasnieciu jak odpalalem to gasl od razu. Zdiagnozowany zawor scv. Wymienilem sam bo jest na samej gorze silnika i jak reka odjal. Ogolnie na forum znany temat z tym gasnieciem, ale zadnych konkretow, bo z ta klima info bylo juz kilka lat temu, pozniej o sofcie jakies info bylo. Kolomyja. Tu piszą żeby samego zaworu nie wymieniać http://denso-diesel.pl/zawory-scv/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Raczej tam napisali co by pierwsze zdiagnozować pompę jak pojawia się problem z zaworem. Swoją dobry sposób na diagnozę pompy, jeżeli po wykręceniu zaworu będą na nim opiłki to dupa blada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruter Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 W ASO nic o pompie nie mowili. Zdiagnozowali zawor. Pytalem czy wystarczy sama wymiana zaworu czy jeszcze jakies podpinanie kompa, to zapewniono ze sama wymiana. Opilkow nie zaobserwowalem. O tym zaworze w subaru jest malo informacji, ale jak sie poczyta forum Mazdy czy Toyoty to juz cos sie znajdzie. Jakies manuale wymiany i inne informacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 W ASO nic o pompie nie mowili. Zdiagnozowali zawor. Pytalem czy wystarczy sama wymiana zaworu czy jeszcze jakies podpinanie kompa, to zapewniono ze sama wymiana. No to dziwne. Bo ja słyszałem (z dwóch źródeł, w tym ASO), że po wymianie SCV konieczne jest tzw. "przyuczenie" ECU. Czyli bez podpięcia kompa ani rusz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now