Tomko Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Witam. Mam problem z silnikiem przebieg 99tys: podczas jazdy po włączeniu sprzęgła silnik gaśnie(na razie sporadycznie max10 na godzine).Serwis wgrał regulacje wtrysku ale nie pomogło.Dodam, że silnik miał kapitalny po 15tys-panewki.Prosze o radę bo strach jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Możemy tylko polecić wizytę i diagnostykę w dobrym ASO. Być może wina oprogramowania sterownika lub jakiegoś czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 (edytowane) Kapitalka po 15k Były jakieś problemy ze sprężarką klimy która powodowała takie objawy jakie opisujesz, zagadaj do użytkownika Andrzej Koper z tego co pamiętam to właśnie on opisywał jak rozwiązać ten problem ze sprężarką klimy. Poczytaj tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/32711-gasniecie-silnika-diesla-na-wolnych-obrotach/ tam: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/43920-outback-20d-gasnie-podczas-wciskania-sprzegla/ i tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/34565-gasnacy-silnik-forester-diesel/ podobne problemy. Edytowane 12 Lipca 2014 przez slavok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybek Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Kolego w innej marce też to miałem i był to padnięty silniczek krokowy. Mi dodatkowo auto chodziło nierówno na luzie i podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła obroty spadały do zera. Może to jest trop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Silnik krokowy w dieslu? @ericsson T10s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybek Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 (edytowane) Silnik krokowy w dieslu? @ericsson T10s A widzisz nie zauważyłem, że to ropniak:-). Może info komuś się przyda komuś kto ma Pb:-) Edytowane 12 Lipca 2014 przez rybek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruter Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Przy duzych temperaturach sie to pojawia. U mnie w tym roku bylo to notoryczne jak nigdy. Gasl przy dojezdzaniu do swiatel bardzo czesto. Sie nazbieralo tego, bo pozniej mi nawet raz czy dwa razy zgasl na wolnych obrotach jak sobie stalem. Ogolnie nie rowno pracowal i po takim zgasnieciu jak odpalalem to gasl od razu. Zdiagnozowany zawor scv. Wymienilem sam bo jest na samej gorze silnika i jak reka odjal. Ogolnie na forum znany temat z tym gasnieciem, ale zadnych konkretow, bo z ta klima info bylo juz kilka lat temu, pozniej o sofcie jakies info bylo. Kolomyja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Przy duzych temperaturach sie to pojawia. U mnie w tym roku bylo to notoryczne jak nigdy. Gasl przy dojezdzaniu do swiatel bardzo czesto. Sie nazbieralo tego, bo pozniej mi nawet raz czy dwa razy zgasl na wolnych obrotach jak sobie stalem. Ogolnie nie rowno pracowal i po takim zgasnieciu jak odpalalem to gasl od razu. Zdiagnozowany zawor scv. Wymienilem sam bo jest na samej gorze silnika i jak reka odjal. Ogolnie na forum znany temat z tym gasnieciem, ale zadnych konkretow, bo z ta klima info bylo juz kilka lat temu, pozniej o sofcie jakies info bylo. Kolomyja. Tu piszą żeby samego zaworu nie wymieniać http://denso-diesel.pl/zawory-scv/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Raczej tam napisali co by pierwsze zdiagnozować pompę jak pojawia się problem z zaworem. Swoją dobry sposób na diagnozę pompy, jeżeli po wykręceniu zaworu będą na nim opiłki to dupa blada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruter Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 W ASO nic o pompie nie mowili. Zdiagnozowali zawor. Pytalem czy wystarczy sama wymiana zaworu czy jeszcze jakies podpinanie kompa, to zapewniono ze sama wymiana. Opilkow nie zaobserwowalem. O tym zaworze w subaru jest malo informacji, ale jak sie poczyta forum Mazdy czy Toyoty to juz cos sie znajdzie. Jakies manuale wymiany i inne informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 W ASO nic o pompie nie mowili. Zdiagnozowali zawor. Pytalem czy wystarczy sama wymiana zaworu czy jeszcze jakies podpinanie kompa, to zapewniono ze sama wymiana. No to dziwne. Bo ja słyszałem (z dwóch źródeł, w tym ASO), że po wymianie SCV konieczne jest tzw. "przyuczenie" ECU. Czyli bez podpięcia kompa ani rusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się