Skocz do zawartości

Gasnący 2.0d po wł.sprzęgła


Tomko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z silnikiem przebieg 99tys: podczas jazdy po włączeniu sprzęgła silnik gaśnie(na razie sporadycznie max10 na godzine).Serwis wgrał regulacje wtrysku ale nie pomogło.Dodam, że silnik miał kapitalny po 15tys-panewki.Prosze o radę bo strach jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kapitalka po 15k :facepalm:

 

Były jakieś problemy ze sprężarką klimy która powodowała takie objawy jakie opisujesz, zagadaj do użytkownika Andrzej Koper z tego co pamiętam to właśnie on opisywał jak rozwiązać ten problem ze sprężarką klimy.

 

Poczytaj tu:

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/32711-gasniecie-silnika-diesla-na-wolnych-obrotach/

tam:

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/43920-outback-20d-gasnie-podczas-wciskania-sprzegla/

i tu:

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/34565-gasnacy-silnik-forester-diesel/

 

podobne problemy.

Edytowane przez slavok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego w innej marce też to miałem i był to padnięty silniczek krokowy. Mi dodatkowo auto chodziło nierówno na luzie i podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła obroty spadały do zera. Może to jest trop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy duzych temperaturach sie to pojawia. U mnie w tym roku bylo to notoryczne jak nigdy. Gasl przy dojezdzaniu do swiatel bardzo czesto.

Sie nazbieralo tego, bo pozniej mi nawet raz czy dwa razy zgasl na wolnych obrotach jak sobie stalem. Ogolnie nie rowno pracowal i po takim zgasnieciu jak odpalalem to gasl od razu. Zdiagnozowany zawor scv. Wymienilem sam bo jest na samej gorze silnika i jak reka odjal. 

Ogolnie na forum znany temat z tym gasnieciem, ale zadnych konkretow, bo z ta klima info bylo juz kilka lat temu, pozniej o sofcie jakies info bylo. Kolomyja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy duzych temperaturach sie to pojawia. U mnie w tym roku bylo to notoryczne jak nigdy. Gasl przy dojezdzaniu do swiatel bardzo czesto.

Sie nazbieralo tego, bo pozniej mi nawet raz czy dwa razy zgasl na wolnych obrotach jak sobie stalem. Ogolnie nie rowno pracowal i po takim zgasnieciu jak odpalalem to gasl od razu. Zdiagnozowany zawor scv. Wymienilem sam bo jest na samej gorze silnika i jak reka odjal. 

Ogolnie na forum znany temat z tym gasnieciem, ale zadnych konkretow, bo z ta klima info bylo juz kilka lat temu, pozniej o sofcie jakies info bylo. Kolomyja.

 

Tu piszą żeby samego zaworu nie wymieniać 

 

http://denso-diesel.pl/zawory-scv/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO nic o pompie nie mowili. Zdiagnozowali zawor. Pytalem czy wystarczy sama wymiana zaworu czy jeszcze jakies podpinanie kompa, to zapewniono ze sama wymiana. Opilkow nie zaobserwowalem. O tym zaworze w subaru jest malo informacji, ale jak sie poczyta forum Mazdy czy Toyoty to juz cos sie znajdzie. Jakies manuale wymiany i inne informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO nic o pompie nie mowili. Zdiagnozowali zawor. Pytalem czy wystarczy sama wymiana zaworu czy jeszcze jakies podpinanie kompa, to zapewniono ze sama wymiana.

No to dziwne. Bo ja słyszałem (z dwóch źródeł, w tym ASO), że po wymianie SCV konieczne jest tzw. "przyuczenie" ECU. Czyli bez podpięcia kompa ani rusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...