Jump to content

Subaru impreza gc 2.0 4wd 125 kucy


Patryk Jordan Tran Dinh
 Share

Recommended Posts

Witam

Przymierzam sie do kupna wlasnie takiej oto imprezy i mam pare pytan :)

Jak najtaniej zwiekszyc jej troche moc. Chcialbym osiagnac 150-170 koni.

Czym sugerować sie przy kupnie.

Jako nowy licze na Wasze rady, jezeli ten silnik jest zły to dodam ze na zakup auta mam około 10 tysi :)

wiec moze doradzicie jakies inne :)

Pozdrawiam i licze na Waszą pomoc

 

Link to comment
Share on other sites

Witam

Przymierzam sie do kupna wlasnie takiej oto imprezy i mam pare pytan :)

Jak najtaniej zwiekszyc jej troche moc. Chcialbym osiagnac 150-170 koni.

Czym sugerować sie przy kupnie.

Jako nowy licze na Wasze rady, jezeli ten silnik jest zły to dodam ze na zakup auta mam około 10 tysi :)

wiec moze doradzicie jakies inne :)

Pozdrawiam i licze na Waszą pomoc

1. Użyć Szukajki, bo wątków takich w bród, zajrzeć do FAQ. :)

2. Jak zwiększyć moc do 150-170 koni? Kupić GT i zmniejszyć doładowanie chyba ;) Albo połasić się o wersję RS 2.5 z USA, ona ma 165 bodaj.

Innymi słowy: nie da się, te silniki są nietunningowalne.

3. Czym się sugerować? Stanem blacharki (tylne nadkola, progi).

Edited by BelegUS
Link to comment
Share on other sites

Turbodoładowane (GT) będą w większości zajeżdżone. Wersje amerykańskie (2.2/2.5) są niezwykle rzadkie.

 

Powiedz nam, czego tak właściwie oczekujesz od swojego pierwszego Subaru?

Link to comment
Share on other sites

Spokojnie mozna ssaka podciagac ,ale jest to naprawde duzy kosz czyli totalnie nieoplacalne chyba ,ze takiego nabedziesz :P wiec zostaje kupno do niego silnika z GT dobrze go zrobic i wymienic bo kupienie dobrego Gt to graniczy z cudem gdyz, kazdy trzyma takiego dla siebie :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Legacy III 2.5 sedan? Zbyt wielu ich nie ma, ale kryteria spełnia :).

 

Tutaj dochodzimy do zasadniczego problemu. Co dla Dzynu oznacza zrywność? Manual trafia się rzadko, a różnica w przyspieszeniu to ponad sekunda. Druga sprawa to czy samochód wygląda dostatecznie sportowo. Dla mnie np. wygląda.

 

no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? :)

 

Razem tyle co za dobrego GT-ka.

 

Link to comment
Share on other sites

no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? :)

Więcej niż zdrowe GT. Bo p&p ten silnik nie pasuje, a do tego zawias, hamulce i kilka innych mniejszych, lub większych pierdół.

EDIT: Hefty, byłeś pierwszy ;).

 

To fakt, Legacy III sedan manual 2.5 to rzadkość, ale jak się nie spieszy, to powinno się jakieś trafić. Mi też się ten samochód podoba :).

Edited by Bright
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? :)

Więcej niż zdrowe GT. Bo p&p ten silnik nie pasuje, a do tego zawias, hamulce i kilka innych mniejszych, lub większych pierdół.

 

Dokładnie. Możesz kupić zwykłe 2.0, zrobić zawias i hamulce i też będzie dobrze jeździł. Ale możesz przełknąć nienawiść do nadwozia kombi, kupić Forka S-Turbo, zrobić zawias, hamulce, potem wydech, większe turbo, nowa mapa i cieszyć się jazdą. Po co Ci sedan? Jak chcesz laski wyrywać  ;) to w Foresterze jest pochylane oparcie na tylnej kanapie  :P .

 

 

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? :)

Więcej niż zdrowe GT. Bo p&p ten silnik nie pasuje, a do tego zawias, hamulce i kilka innych mniejszych, lub większych pierdół.

 

Dokładnie. Możesz kupić zwykłe 2.0, zrobić zawias i hamulce i też będzie dobrze jeździł. Ale możesz przełknąć nienawiść do nadwozia kombi, kupić Forka S-Turbo, zrobić zawias, hamulce, potem wydech, większe turbo, nowa mapa i cieszyć się jazdą. Po co Ci sedan? Jak chcesz laski wyrywać  ;) to w Foresterze jest pochylane oparcie na tylnej kanapie  :P .

 

 

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

 

Niestety tylko w przedlifcie :angry:. Przede wszystkim to najpierw przejedź się imprezą NA i wtedy będziesz wiedział, czy kombinować i kupować coś z większą mocą, czy tyle Ci wystarczy, a poprawisz osiągi właśnie przez zawias i hamulce.

Link to comment
Share on other sites

Myślę, że Subaru to nie jest dla Ciebie dobry kierunek. W tym budżecie masz b. duży wybór modeli innych marek, o lepszych osiągach a także o bardziej sportowym wyglądzie, często tańszych w eksploatacji.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

szukam auta z dusza

 

Kup Alfę ;)  

 

I Omegę  :mrgreen: .

 

 

 

W tym budżecie masz b. duży wybór modeli innych marek, o lepszych osiągach a także o bardziej sportowym wyglądzie, często tańszych w eksploatacji.

 

 

Audi z 2.8 V6 i Quattro.

Link to comment
Share on other sites

Kurczę ale tutaj się temat zrobił...miałem z rana coś naskrobać ale dałem spokój :)

 

Temat rzeka...Szymon dobrze prawi- 2.2 w legacy 1 i 2giej generacji

2.5 w 3ciej...to chyba najlepsze opcje

 

Imprezke ciężko trafić w takim setupie czyli 2.2 lub 2.5...A z tymi silnikami to już "jakoś" jadą :)

Tuningować silniki się da...jak każde inne- tylko jest to b.b.b.b drogie

W takich pieniądzach za mody- można już mieć całkiem rześkie turbo

 

Turbo poza samym silnikiem ma tę przewagę nad ssakami, że ma dostosowane do tej mocy zawieszenie hamulce, które w ssakach nie są mocnym punktem...Szczególnie gdy napisałeś, ze chcesz tym "trochę" pojeździć...

Żebyś po prostu się nie rozczarował kupując 2.0 125km i uznając, ze to nie jedzie

Coś za cos...Subaru się kocha ot tak :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...