Patryk Jordan Tran Dinh Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 Witam Przymierzam sie do kupna wlasnie takiej oto imprezy i mam pare pytan Jak najtaniej zwiekszyc jej troche moc. Chcialbym osiagnac 150-170 koni. Czym sugerować sie przy kupnie. Jako nowy licze na Wasze rady, jezeli ten silnik jest zły to dodam ze na zakup auta mam około 10 tysi wiec moze doradzicie jakies inne Pozdrawiam i licze na Waszą pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
BelegUS Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 (edited) Witam Przymierzam sie do kupna wlasnie takiej oto imprezy i mam pare pytan Jak najtaniej zwiekszyc jej troche moc. Chcialbym osiagnac 150-170 koni. Czym sugerować sie przy kupnie. Jako nowy licze na Wasze rady, jezeli ten silnik jest zły to dodam ze na zakup auta mam około 10 tysi wiec moze doradzicie jakies inne Pozdrawiam i licze na Waszą pomoc 1. Użyć Szukajki, bo wątków takich w bród, zajrzeć do FAQ. 2. Jak zwiększyć moc do 150-170 koni? Kupić GT i zmniejszyć doładowanie chyba Albo połasić się o wersję RS 2.5 z USA, ona ma 165 bodaj. Innymi słowy: nie da się, te silniki są nietunningowalne. 3. Czym się sugerować? Stanem blacharki (tylne nadkola, progi). Edited July 10, 2014 by BelegUS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk Jordan Tran Dinh Posted July 10, 2014 Author Share Posted July 10, 2014 no to w takim razie jaką kupic i znalezc do 10-12 kafli? bo z tym to raczej ciezko bedzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
BelegUS Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 Turbodoładowane (GT) będą w większości zajeżdżone. Wersje amerykańskie (2.2/2.5) są niezwykle rzadkie. Powiedz nam, czego tak właściwie oczekujesz od swojego pierwszego Subaru? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hefty Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 Chcialbym osiagnac 150-170 koni. no to w takim razie jaką kupic i znalezc do 10-12 kafli? Forester S-Turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk Jordan Tran Dinh Posted July 10, 2014 Author Share Posted July 10, 2014 (edited) chce by bylo zrywne :)sportowy wyglad, moze troche ekonomiczne wiecej niz 14 litrow w miescie nie chce by spalal. no i musi miec 4x4 lubie sie troche pobawic autem. i najwazniejsze sedan albo coupe... nie znosze combiakow Edited July 10, 2014 by Dzynu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hefty Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 nie znosze combiakow Kombioki robią lepsze boki. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk Jordan Tran Dinh Posted July 10, 2014 Author Share Posted July 10, 2014 No wiem. czytalem i wgl... ale po prostu mi sie nie podobaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bright Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 Legacy III 2.5 sedan? Zbyt wielu ich nie ma, ale kryteria spełnia . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk Jordan Tran Dinh Posted July 10, 2014 Author Share Posted July 10, 2014 no i jeszcze bardzo wazne musi byc manual http://otomoto.pl/subaru-legacy-4x4-piekny-mozliwa-zamiana-C32941095.html cos takiego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 Spokojnie mozna ssaka podciagac ,ale jest to naprawde duzy kosz czyli totalnie nieoplacalne chyba ,ze takiego nabedziesz wiec zostaje kupno do niego silnika z GT dobrze go zrobic i wymienic bo kupienie dobrego Gt to graniczy z cudem gdyz, kazdy trzyma takiego dla siebie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk Jordan Tran Dinh Posted July 10, 2014 Author Share Posted July 10, 2014 no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hefty Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 Legacy III 2.5 sedan? Zbyt wielu ich nie ma, ale kryteria spełnia . Tutaj dochodzimy do zasadniczego problemu. Co dla Dzynu oznacza zrywność? Manual trafia się rzadko, a różnica w przyspieszeniu to ponad sekunda. Druga sprawa to czy samochód wygląda dostatecznie sportowo. Dla mnie np. wygląda. no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? Razem tyle co za dobrego GT-ka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bright Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 (edited) no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? Więcej niż zdrowe GT. Bo p&p ten silnik nie pasuje, a do tego zawias, hamulce i kilka innych mniejszych, lub większych pierdół. EDIT: Hefty, byłeś pierwszy . To fakt, Legacy III sedan manual 2.5 to rzadkość, ale jak się nie spieszy, to powinno się jakieś trafić. Mi też się ten samochód podoba . Edited July 10, 2014 by Bright 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hefty Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? Więcej niż zdrowe GT. Bo p&p ten silnik nie pasuje, a do tego zawias, hamulce i kilka innych mniejszych, lub większych pierdół. Dokładnie. Możesz kupić zwykłe 2.0, zrobić zawias i hamulce i też będzie dobrze jeździł. Ale możesz przełknąć nienawiść do nadwozia kombi, kupić Forka S-Turbo, zrobić zawias, hamulce, potem wydech, większe turbo, nowa mapa i cieszyć się jazdą. Po co Ci sedan? Jak chcesz laski wyrywać to w Foresterze jest pochylane oparcie na tylnej kanapie . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk Jordan Tran Dinh Posted July 10, 2014 Author Share Posted July 10, 2014 no jakos nie moge przemoc sie do combiakow i tak samo do forrestera... albo legacy albo impreza zebym mogl nim posmigac no nie ukrywam ze lubie szybka jazde i najbardziej lubie te pierwsze 10 sekund Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bright Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? Więcej niż zdrowe GT. Bo p&p ten silnik nie pasuje, a do tego zawias, hamulce i kilka innych mniejszych, lub większych pierdół. Dokładnie. Możesz kupić zwykłe 2.0, zrobić zawias i hamulce i też będzie dobrze jeździł. Ale możesz przełknąć nienawiść do nadwozia kombi, kupić Forka S-Turbo, zrobić zawias, hamulce, potem wydech, większe turbo, nowa mapa i cieszyć się jazdą. Po co Ci sedan? Jak chcesz laski wyrywać to w Foresterze jest pochylane oparcie na tylnej kanapie . Niestety tylko w przedlifcie . Przede wszystkim to najpierw przejedź się imprezą NA i wtedy będziesz wiedział, czy kombinować i kupować coś z większą mocą, czy tyle Ci wystarczy, a poprawisz osiągi właśnie przez zawias i hamulce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 Myślę, że Subaru to nie jest dla Ciebie dobry kierunek. W tym budżecie masz b. duży wybór modeli innych marek, o lepszych osiągach a także o bardziej sportowym wyglądzie, często tańszych w eksploatacji. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk Jordan Tran Dinh Posted July 10, 2014 Author Share Posted July 10, 2014 wlasnie subaru wybralem dlatego ze nie chce miec tych aut bo sa zbyt pospolite chociazby dlatego... szukam auta z dusza Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 szukam auta z dusza Kup Alfę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk Jordan Tran Dinh Posted July 10, 2014 Author Share Posted July 10, 2014 a ideał to dla mnie impreza gc i nie potrzebuje jakis wyscigówek tylko takie cudenko Alfie podziekuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hefty Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 szukam auta z dusza Kup Alfę I Omegę . W tym budżecie masz b. duży wybór modeli innych marek, o lepszych osiągach a także o bardziej sportowym wyglądzie, często tańszych w eksploatacji. Audi z 2.8 V6 i Quattro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BelegUS Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 a ideał to dla mnie impreza gc i nie potrzebuje jakis wyscigówek tylko takie cudenko Alfie podziekuje To szukaj Imprezy 2.2: http://otomoto.pl/subaru-impreza-C33805941.html Ale z manualem. A najlepiej Imprezy 2.5 RS. Ale to białe kruki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 Kurczę ale tutaj się temat zrobił...miałem z rana coś naskrobać ale dałem spokój Temat rzeka...Szymon dobrze prawi- 2.2 w legacy 1 i 2giej generacji 2.5 w 3ciej...to chyba najlepsze opcje Imprezke ciężko trafić w takim setupie czyli 2.2 lub 2.5...A z tymi silnikami to już "jakoś" jadą Tuningować silniki się da...jak każde inne- tylko jest to b.b.b.b drogie W takich pieniądzach za mody- można już mieć całkiem rześkie turbo Turbo poza samym silnikiem ma tę przewagę nad ssakami, że ma dostosowane do tej mocy zawieszenie hamulce, które w ssakach nie są mocnym punktem...Szczególnie gdy napisałeś, ze chcesz tym "trochę" pojeździć... Żebyś po prostu się nie rozczarował kupując 2.0 125km i uznając, ze to nie jedzie Coś za cos...Subaru się kocha ot tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk Jordan Tran Dinh Posted July 10, 2014 Author Share Posted July 10, 2014 znaczy sie jezdzilem swojego czasu audi a4 b5 1.8 co mialo ponad 10s do setki i powiem ze juz mialem banana to katalogowe 9,5 sekundy powinno mnie chyba zadowolic... a co do hamulcow to wymienic na jakie i tak samo zawieszenie moze tez planuje jakies mapowanie czy cuś Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now