Patryk Jordan Tran Dinh Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Witam Przymierzam sie do kupna wlasnie takiej oto imprezy i mam pare pytan Jak najtaniej zwiekszyc jej troche moc. Chcialbym osiagnac 150-170 koni. Czym sugerować sie przy kupnie. Jako nowy licze na Wasze rady, jezeli ten silnik jest zły to dodam ze na zakup auta mam około 10 tysi wiec moze doradzicie jakies inne Pozdrawiam i licze na Waszą pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 (edytowane) Witam Przymierzam sie do kupna wlasnie takiej oto imprezy i mam pare pytan Jak najtaniej zwiekszyc jej troche moc. Chcialbym osiagnac 150-170 koni. Czym sugerować sie przy kupnie. Jako nowy licze na Wasze rady, jezeli ten silnik jest zły to dodam ze na zakup auta mam około 10 tysi wiec moze doradzicie jakies inne Pozdrawiam i licze na Waszą pomoc 1. Użyć Szukajki, bo wątków takich w bród, zajrzeć do FAQ. 2. Jak zwiększyć moc do 150-170 koni? Kupić GT i zmniejszyć doładowanie chyba Albo połasić się o wersję RS 2.5 z USA, ona ma 165 bodaj. Innymi słowy: nie da się, te silniki są nietunningowalne. 3. Czym się sugerować? Stanem blacharki (tylne nadkola, progi). Edytowane 10 Lipca 2014 przez BelegUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Jordan Tran Dinh Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 no to w takim razie jaką kupic i znalezc do 10-12 kafli? bo z tym to raczej ciezko bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Turbodoładowane (GT) będą w większości zajeżdżone. Wersje amerykańskie (2.2/2.5) są niezwykle rzadkie. Powiedz nam, czego tak właściwie oczekujesz od swojego pierwszego Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Chcialbym osiagnac 150-170 koni. no to w takim razie jaką kupic i znalezc do 10-12 kafli? Forester S-Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Jordan Tran Dinh Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 (edytowane) chce by bylo zrywne :)sportowy wyglad, moze troche ekonomiczne wiecej niz 14 litrow w miescie nie chce by spalal. no i musi miec 4x4 lubie sie troche pobawic autem. i najwazniejsze sedan albo coupe... nie znosze combiakow Edytowane 10 Lipca 2014 przez Dzynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 nie znosze combiakow Kombioki robią lepsze boki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Jordan Tran Dinh Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 No wiem. czytalem i wgl... ale po prostu mi sie nie podobaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Legacy III 2.5 sedan? Zbyt wielu ich nie ma, ale kryteria spełnia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Jordan Tran Dinh Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 no i jeszcze bardzo wazne musi byc manual http://otomoto.pl/subaru-legacy-4x4-piekny-mozliwa-zamiana-C32941095.html cos takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Spokojnie mozna ssaka podciagac ,ale jest to naprawde duzy kosz czyli totalnie nieoplacalne chyba ,ze takiego nabedziesz wiec zostaje kupno do niego silnika z GT dobrze go zrobic i wymienic bo kupienie dobrego Gt to graniczy z cudem gdyz, kazdy trzyma takiego dla siebie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Jordan Tran Dinh Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Legacy III 2.5 sedan? Zbyt wielu ich nie ma, ale kryteria spełnia . Tutaj dochodzimy do zasadniczego problemu. Co dla Dzynu oznacza zrywność? Manual trafia się rzadko, a różnica w przyspieszeniu to ponad sekunda. Druga sprawa to czy samochód wygląda dostatecznie sportowo. Dla mnie np. wygląda. no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? Razem tyle co za dobrego GT-ka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 (edytowane) no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? Więcej niż zdrowe GT. Bo p&p ten silnik nie pasuje, a do tego zawias, hamulce i kilka innych mniejszych, lub większych pierdół. EDIT: Hefty, byłeś pierwszy . To fakt, Legacy III sedan manual 2.5 to rzadkość, ale jak się nie spieszy, to powinno się jakieś trafić. Mi też się ten samochód podoba . Edytowane 10 Lipca 2014 przez Bright 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? Więcej niż zdrowe GT. Bo p&p ten silnik nie pasuje, a do tego zawias, hamulce i kilka innych mniejszych, lub większych pierdół. Dokładnie. Możesz kupić zwykłe 2.0, zrobić zawias i hamulce i też będzie dobrze jeździł. Ale możesz przełknąć nienawiść do nadwozia kombi, kupić Forka S-Turbo, zrobić zawias, hamulce, potem wydech, większe turbo, nowa mapa i cieszyć się jazdą. Po co Ci sedan? Jak chcesz laski wyrywać to w Foresterze jest pochylane oparcie na tylnej kanapie . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Jordan Tran Dinh Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 no jakos nie moge przemoc sie do combiakow i tak samo do forrestera... albo legacy albo impreza zebym mogl nim posmigac no nie ukrywam ze lubie szybka jazde i najbardziej lubie te pierwsze 10 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 no nie mowie ze od razu mialbym go tuningowac... ile tak mniej wiecej by to wyszlo? Więcej niż zdrowe GT. Bo p&p ten silnik nie pasuje, a do tego zawias, hamulce i kilka innych mniejszych, lub większych pierdół. Dokładnie. Możesz kupić zwykłe 2.0, zrobić zawias i hamulce i też będzie dobrze jeździł. Ale możesz przełknąć nienawiść do nadwozia kombi, kupić Forka S-Turbo, zrobić zawias, hamulce, potem wydech, większe turbo, nowa mapa i cieszyć się jazdą. Po co Ci sedan? Jak chcesz laski wyrywać to w Foresterze jest pochylane oparcie na tylnej kanapie . Niestety tylko w przedlifcie . Przede wszystkim to najpierw przejedź się imprezą NA i wtedy będziesz wiedział, czy kombinować i kupować coś z większą mocą, czy tyle Ci wystarczy, a poprawisz osiągi właśnie przez zawias i hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Myślę, że Subaru to nie jest dla Ciebie dobry kierunek. W tym budżecie masz b. duży wybór modeli innych marek, o lepszych osiągach a także o bardziej sportowym wyglądzie, często tańszych w eksploatacji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Jordan Tran Dinh Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 wlasnie subaru wybralem dlatego ze nie chce miec tych aut bo sa zbyt pospolite chociazby dlatego... szukam auta z dusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 szukam auta z dusza Kup Alfę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Jordan Tran Dinh Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 a ideał to dla mnie impreza gc i nie potrzebuje jakis wyscigówek tylko takie cudenko Alfie podziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 szukam auta z dusza Kup Alfę I Omegę . W tym budżecie masz b. duży wybór modeli innych marek, o lepszych osiągach a także o bardziej sportowym wyglądzie, często tańszych w eksploatacji. Audi z 2.8 V6 i Quattro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 a ideał to dla mnie impreza gc i nie potrzebuje jakis wyscigówek tylko takie cudenko Alfie podziekuje To szukaj Imprezy 2.2: http://otomoto.pl/subaru-impreza-C33805941.html Ale z manualem. A najlepiej Imprezy 2.5 RS. Ale to białe kruki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Kurczę ale tutaj się temat zrobił...miałem z rana coś naskrobać ale dałem spokój Temat rzeka...Szymon dobrze prawi- 2.2 w legacy 1 i 2giej generacji 2.5 w 3ciej...to chyba najlepsze opcje Imprezke ciężko trafić w takim setupie czyli 2.2 lub 2.5...A z tymi silnikami to już "jakoś" jadą Tuningować silniki się da...jak każde inne- tylko jest to b.b.b.b drogie W takich pieniądzach za mody- można już mieć całkiem rześkie turbo Turbo poza samym silnikiem ma tę przewagę nad ssakami, że ma dostosowane do tej mocy zawieszenie hamulce, które w ssakach nie są mocnym punktem...Szczególnie gdy napisałeś, ze chcesz tym "trochę" pojeździć... Żebyś po prostu się nie rozczarował kupując 2.0 125km i uznając, ze to nie jedzie Coś za cos...Subaru się kocha ot tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Jordan Tran Dinh Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 znaczy sie jezdzilem swojego czasu audi a4 b5 1.8 co mialo ponad 10s do setki i powiem ze juz mialem banana to katalogowe 9,5 sekundy powinno mnie chyba zadowolic... a co do hamulcow to wymienic na jakie i tak samo zawieszenie moze tez planuje jakies mapowanie czy cuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się