Jump to content

Turbotimer


szymson
 Share

Recommended Posts

Witam.

Mam pytanko do was. Jak można szacować koszty kupna i założenie turbotimera przez mechanika. Mój mechanik od subarki policzył mi za to 1100 zł. Jaka jest wasza opinia ? Jest opłacalne czy nie ?

Link to comment
Share on other sites

Ja bym pojechal z tym do elektryka raczej, ale ja tam truskawki cukrem posypuje :)

Ogolnie niechudo :)


A nieco powazniej - najtanszy turbotimer mozna kupic juz za jakies 100zl.

Robota dla elektryka przy tym to bedzie pewnie jakies 2 godziny na relaksie - nie wiem ile teraz moze roboczogodzina pracy elektryka w Polsce kosztowac - ale mysle, ze zaleznie od opcji masz szanse zmiescic sie w 200-300zl.

No, chyba, ze jakis drozszy turbotimer, to cos tam sobie dorzuc - pewnie w 400-500zl na spokojnie sie zmiescisz z jakims "wypasem".

Link to comment
Share on other sites

Szczerze mówiąc to na moim hks'ie elektromechanikowi zajęło to 3h. Miał mały kruczek, bo musiał to jeszcze zgrać z antynapadem, udało się i wszystko funga. Koszt robocizny: 100 (słownie: sto) złotych, więc 1100 to on Ci chyba liczy razem z wyjęciem silnika :o

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Mam pytanko do was. Jak można szacować koszty kupna i założenie turbotimera przez mechanika. Mój mechanik od subarki policzył mi za to 1100 zł. Jaka jest wasza opinia ? Jest opłacalne czy nie ?

Buahahahahahaha.... 1100zl :))

 

No bez jaj.... Gdzie? Jak?

 

 

Turbotimer kosztuje 100-300zl choc sa i drozsze ale powiedzmy, ze bierzesz taki za 300, ktory i tak jest juz wystarczajaco dobry i placisz jeszcze 200 za robocizne... Razem 500zl... Skad kolo wzial 1100? Jakis zdzierca totalny

 

Swoja droga jak macie ustawione turbotimery? Jak dlugo Wam trzymaja silnik na chodze powiedzmy po bardzo ostrej dluzszej jezdzie? U mnie nigdy dluzej niz 60-70s choc srednio ok 30-40s mam...

Edited by Forekfan
Link to comment
Share on other sites

Ja mam zawsze ustawiony na 20 sek.

po pierwsze mam ustawiony chyba na predkoc bo jak jade na 5 biegu z predkoscia 120KMH to mi nalicza czasami dochodzi do 5 minut i wiecej w zaleznosci gdzie jade i jak dlugo

a jak grubo paluje to to mam czasami 3 minuty ale potocze sie po miescie predkoscia przepisowa i schodze do 20 sekund :)

 

Link to comment
Share on other sites

3h zakladalem TT w Celice GT4 lacznie z szukaniem z necie schematow wiazki od auta...

 

u siebie mam Blitz DTT DC2 ustawiony na 40sek w trybie auto... tzn ze po kazdym upalaniu sam dodaje dodatkowe sekundy.

Link to comment
Share on other sites

TT "hks style" to 120 pln, przejściówki pod kostkę przy stacyjce 90 pln (po co bawić się w lutowanie/cięcie wiązki) + koszty przesyłki i ok 2h roboty (opcja jeśli nie masz autoalarmu i robisz to samemu)  :mrgreen:

 

Za zaoszczędzone pieniądze wybierz się na upalanie :D

Edited by Tranquilizer
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

O ile nie masz wymyślnego alarmu, to podłączenie TT nie powinno stanowić większego problemu dla średnio ogarniętego mechanika/elektryka. To po prostu zegarek z kilkoma kabalkami. Nic trudnego. Nie rozumiem skąd taka kwota jaką podajesz (1100zł !?) .... zmień mechanika, bo ten chyba Cię naciąga ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Witam. Mam pytanko do was. Jak można szacować koszty kupna i założenie turbotimera przez mechanika. Mój mechanik od subarki policzył mi za to 1100 zł. Jaka jest wasza opinia ? Jest opłacalne czy nie ?

 

Widzę żeś z Krakowa , daj namiar na tego speca - cobym głupoty jakiej nie narobił i niechcący tam zajechał 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...