Jump to content

WRX '02 duże spalanie, mała moc


Gates
 Share

Recommended Posts

Cześć. Mam problem z moim WRX-em z 2002r.

 

Samochód ma wsadzoną wkładkę K&N-a,  zrobiony wydech (z katalizatorem) + zawór Forge-a.  Auto pali przy ekonomicznej jeździe w granicach 18-20l.

 

Po diagnostyce komputerowej, okazało się, że nie widać sygnału z pierwszej sondy. Wymieniłem sondę na sprawną z drugiego WRX-a. Pojawił się sygnał na kablach, ale na komputerze go nie widać nadal. Cały czas 0V.  

 

Wiązka OK.  Przepływka OK,     Jakieś pomysły na co zwrócić uwagę? 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Przejście na kablach jest, wykluczyłem to na samym początku.  Reset ecu był (odpięte klemy na noc).   Sonda na 100% dobra, bo wyciągnięta z jeżdżącego auta.

Link to comment
Share on other sites

mam nawet dwa na podmianę, z tym że komputer, puszka immo, kluczyki,  trochę kombinowania i przekładania, zanim trafię na odpowiednią puszkę do odpowiedniego kompa. Niestety nie opisałem sobie wcześniej.  

 

Nie ma łatwiejszej drogi sprawdzenia komputera? Wszystko działa ok, tylko nie widać tej sondy...  :wacko:

Link to comment
Share on other sites

CEL się świeci ?

 

ECU tegoż auta było wcześniej remapowane (znasz historię)? 

 

A pytam się, bo to co od Ciebie kupiłem 2 lata temu, wg Twoich słów miało być serią, a okazało się, że było zremapowane  :mrgreen:  :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Nie świeci, odrazu wyprzedzam pytanie, zapala się, wiec kontrolka jest ok, ale nie świeci się przy tej sondzie akurat.

 

Nie mam pojecia, czy była mapa robiona. Moja poprzednia, a Twoja obecna miała być serią i tak też sprzedawałem ^^

Link to comment
Share on other sites

Dolot jest seria, tylko wkładka sportow wsadzona w puszkę.     Auto jest po przekładce,  na europejskiej wiązce z wrx-a.    Nie wiem jakimi dokładnie komputerami się podłączał, ale podgląd wszystkich parametrów pracy jest :)    

Link to comment
Share on other sites

To może być wina brudnego/uszkodzonego przepływomierza a to się zdarza przy sportowych wkładkach (są nasączone olejem). Zmień przepływkę lub spróbuj ją wyczyścić. 0V to sygnał bardzo bogaty, teoretycznie tłumaczyłby wysokie spalanie i nie koniecznie to musi być wina sondy. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...