ryjeks Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 (edited) Czy jest jakiś sprawdzony setup, dobre parametry dobra cena ? Pacjent to GT 99 po remapie 250-260 KM, użytkowanie czysto torowo, kjsowo, upalankowo zabawowe + zimowe kręcenie bączków pod tesco i nie tylko. Co gdzie i za ile kupić ? Założyć po prostu nową serię i będzie ok i czy coś jest sprawdzonego ciekawszego ? Czy w GT 218 KM i STi 280 KM są te same seryjne sprzęgła ? Edited July 6, 2014 by ryjeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 W STi średnica sprzęgła to 240 mm,w GT 230 mm. Założyłbym serię bo przecież pewnie trochę na takim pojeździłeś. Sprzęgła w Subaru zniosą sporo więcej niż seryjna moc i moment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 Podejrzewam, ze chodzilo o STi GC8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 Podejrzewam, ze chodzilo o STi GC8 Podzielam podejrzenia,ale wyskoczyłem ze sprzęgłem do New Age. Czy w GT 218 KM i STi 280 KM są te same seryjne sprzęgła ? Były identyczne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted July 8, 2014 Author Share Posted July 8, 2014 Czy jakieś EXEDY Stage 1 lub 2 nie będzie lepszym wyborem od serii ? Głównie zastanawia mnie żywotność docisku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 Helix! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now